//

App van iphone kan ik niet meer installeren op Iwatch

App van iphone kan ik niet meer installeren op Iwatch discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een toelichting op mijn probleem. Heb op mijn telefoon App. staan welke ook op de Iwatch kunnen werken. Sinds gisteren waren de app niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-18, 17:45
haver haver is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard App van iphone kan ik niet meer installeren op Iwatch

Even een toelichting op mijn probleem.
Heb op mijn telefoon App. staan welke ook op de Iwatch kunnen werken.
Sinds gisteren waren de app niet meer zichtbaar op de wijzerplaten.
Op de Iphone 6 Plus werken deze app nog steeds goed.
Niet alle app hebben deze installatie problemen.
Wat mij wel opvalt is dat de app welke wel eerst werkte nu niet meer te installeren zijn.

- Iwatch4 opnieuw geïnstalleerd als nieuw.
- probleem blijft hierna nog steeds aanwezig.

Niet alle app hebben deze installatie problemen.
Wat mij wel opvalt is dat de app welke wel eerst werkte nu niet meer te installeren zijn.


Afz: Jan Haver

Laatst gewijzigd door haver; 14-11-18 om 20:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-18, 10:54
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Update: lijkt specifiek voor de iPhone 6+ te zijn

https://discussions.apple.com/messag...23456#34165335

-------=

Hoi, ik heb vergelijkbare problemen. Ik heb de laatste fimrware versie geinstalleeerd op mijn iPhone 6+ en de Watch 4 (gister geleverd gekregen)

De Watch installeert een behoorlijk aantal compatible apps niet. Dit zijn o.a. Telegram, 1Password, Spark, Evernote terwijl andere apps wel installeren zoals Weather Pro, Hue, Sleep++, Fantastical.

Bij het de Apple Watch app op de iPhone de app proberen te installeren gebeurt het volgende:

1. Via de Watch App wordt het installatie proces gestart
2. Ik zie op een gegeven moment het app icoontje op de Watch verschijnen, maar dat stopt ergens halverwege en verdwijnt van het scherm. Op de iPhone Watch App is de status van de app weer teruggezet, dus niet geinstalleerd.

Wat ook opvalt is dat op de iPhone de betreffende apps nadat bovenstaande is geprobeerd, de status hebben dat ze net een update hebben gehad, het beroemde blauwe bolletje zie je staan. Dit komt iedere keer weer terug als ik weer een poging heb gedaan de app geinstalleerd te krijgen op de Watch.

Nu heb ik gelezen dat de Watch compatible app op de iPhone als je voor het eerst een Watch koppelt, de applicatie data voor de Watch moet downloaden uit de AppStore. Dit schijnt niet standaard gedownload te worden. Dit klopt ook omdat na het koppelen van de Watch er updates beschikbaar waren voor de Watch compatible apps op mijn iphone. Die allemaal geinstalleerd natuurlijk.

Wel nu, de iPhone meerdere keren herstart, ook de Watch. Vanochtend zelfs de Watch helemaal opnieuw teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit biedt allemaal geen soelaas.

De instelling op de Watch om Apps Automatisch te installeren ook uit en weer aangezet, maakt niets uit.

Laatst gewijzigd door defisit; 18-11-18 om 08:02.
  #3  
Oud 26-11-18, 20:46
haver haver is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Probleem nog steeds niet verholpen. Wacht nu op de eerst volgende iWatch upgrade. Misschien is dit probleem dan verholpen.
  #4  
Oud 26-11-18, 20:54
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Dat hoop ik ook, maar gezien het om een iPhone 6+ gaat, verwacht ik niet dat dit issue hoog op de lijst staat bij Apple. Ik heb vorige week maandag een support call aangemaakt bij Apple hiervoor en samen met de engineer het proces doorgelopen voor het creëren van logfiles. Ik wil ook jou adviseren Apple te bellen met je probleem en te verwijzen naar mijn support call 100678190970. Hoe meer aanmeldingen des te beter. Check ook even de link naar het Apple discussie forum dat ik bovenaan mij eerste reactie heb gezet.
  #5  
Oud 04-12-18, 22:03
haver haver is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Sinds vandaag 4 december is mijn probleem weer vanzelf opgelost. Heb alles weer op mn Iwatch 4 kunnen installeren. Gelukkig.
  #6  
Oud 07-12-18, 20:37
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Yes. ook hier opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS laadt niet meer op na installeren iOs 5.0 spot1983 iPhone algemeen 0 17-10-11 13:34
iPhone 4: Iphone 4 kan niet meer originele IOS installeren sjaakwillemtrekhaak Unlock 3 11-09-11 13:36
Iphone start niet meer op na installeren winterboard Mits iPhone algemeen 7 31-10-09 19:41
Iphone start niet meer na installeren T9 Jumper2110 iPhone algemeen 10 07-06-08 00:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.