//

review leren apple watch bandje met stiksel uit china

review leren apple watch bandje met stiksel uit china discussie in Apple Watch accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een apple watch en was op zoek naar bandjes die er goed uitzien maar toch wat goedkoper zijn dan in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-18, 17:45
psmid psmid is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard review leren apple watch bandje met stiksel uit china

Ik heb sinds kort een apple watch en was op zoek naar bandjes die er goed uitzien maar toch wat goedkoper zijn dan in de apple store. Online kon ik niet zo heel veel informatie vinden of het kwam van Amerikaanse sites die niet in Nederland willen leveren. Hieronder een kort review van een van de bandjes die ik inmiddels aangeschaft heb.

FI FEI New Leather Watchband for Apple Watch Fabric line Leather
https://nl.aliexpress.com/item//32845929346.html
Uitvoering: lichtbruin
Prijs: 10,01 euro (exclusief verzending 1,65 euro)

Beoordeling
uiterlijk: 8
draagcomfort: 8
degelijkheid: 8
degelijkheid lange termijn: ? heb hem pas kort
verpakking: doosje
levertijd: 7 dagen (incl. weekenddagen)

Omschrijving
Dit is een leren bandje voorzien van een stiksel patroon waardoor het bandje er wat speelser / stoer uitziet. Het bandje is vrij dik maar voldoende soepel. Er zijn twee leren lusjes na de gesp om het riempje vast te houden. Het eerste lusje zit vast, het tweede lusje kun je verschuiven. Het tweede lusje is wat aan de grote kant. Het bandje draagt lekker en ziet er leuk uit (vind ik...) en voelt degelijk aan. In het begin prikte het afgesmolten uiteinden van het stiksel in mijn pols. Nadat ik het uitstekende stukje afgeknipt heb heb ik er geen last meer van.
Er zit een idioot zwart rubber hoesje bij voor om de watch zelf. Dat ziet er niet uit en kan meteen in de prullenbak.

Dit bandje is in een lichtbruine, donkerbruine en groenige versie. Ik heb de lichtbruine variant.

Is het echt leer? De buitenkant lijkt in ieder geval echt leer te zijn en ruikt ook naar leer. De binnenkant ziet er wat gladder uit en ben ik niet 100% zeker van. Om het zeker te weten moet ik het bandje kapot maken en dat wil ik niet.

Ik heb vrij grote polsen (18 cm) maar voor mij is het bandje zeker groot genoeg. Voor kleine dames polsen zal het bandje misschien te groot zijn.

Hieronder enkel foto's


















Laatst gewijzigd door psmid; 04-07-18 om 18:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
review metalen apple watch bandje uit china psmid Apple Watch accessoires en onderdelen 3 03-10-18 12:22
review geweven apple watch bandje uit china psmid Apple Watch accessoires en onderdelen 0 04-07-18 17:14
Apple Leren bandje Murgen Apple Watch accessoires en onderdelen 6 19-08-16 19:33
Apple watch sport met leren bandje kenneth12345 Apple Watch algemeen 6 22-07-15 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.