//

review apple watch lader uit china

review apple watch lader uit china discussie in Apple Watch accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een apple watch en was op zoek naar een extra oplader. Ik had inmiddels redelijk goede ervaringen met apple watch bandjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-18, 14:17
psmid psmid is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard review apple watch lader uit china

Ik heb sinds kort een apple watch en was op zoek naar een extra oplader. Ik had inmiddels redelijk goede ervaringen met apple watch bandjes uit china en heb daarom ook maar een lader uit china geprobeerd. Omdat het een draadloze lader is die geen rechtstreeks elektrisch contact maakt met de watch lijkt het me dat ik niet veel risico loop dat er iets kapot gaat. Hieronder een korte review van de lader.

QGEEM Wireless Charger for iWatch Series 2 3
https://nl.aliexpress.com/item//32837921875.html
Prijs: 11,33 euro (inclusief verzending)
(Prijs originele Apple Watch laadkabel in de apple store: 35 euro).

Beoordeling
uiterlijk: 9
functionaliteit: 9
degelijkheid: 9
degelijkheid lange termijn: ? heb hem pas kort
verpakking: net kartonnen doosje in plastic zakje
made for apple watch: ja / nee??
levertijd: 9 dagen

Omschrijving
Op aliexpress zijn verschillende apple watch laders te vinden die er min of meer hetzelfde uitzien voor verschillende prijzen. Uiteindelijk heb ik deze min of meer willekeurig gekozen. Op de website staat een vertrouwenwekkend 'made for apple watch' symbooltje maar op de geleverde verpakking is daarover niks te vinden. Zelfs het woordje 'apple' komt niet op de verpakking voor, de titel op de verpakking is 'For Watch'. Het zal dus wel niet officieel door apple goedgekeurd zijn.

De verpakking ziet er verder prima uit. De lader zit in een net kartonnen doosje verpakt die weer in een plastic zakje zit. De lader zelf lijkt erg veel op de originele lader van apple zelf. De grootte lijkt precies hetzelfde en de vorm van het frontplaatje is precies hetzelfde. Op de voorkant staan de letters QGeeM, eigenlijk wel handig want dan zie je meteen welke kantje onder tegen de apple watch lader moet plakken. Met de originele lader pak ik in eerste instantie wel eens per ongeluk de andere kant.

Laden doet de lader prima. Je sluit hem precies op dezelfde manier aan als de originele apple lader, met een magneetje onderaan de watch die dan meteen het oplaad ikoontje op het scherm laat zien. De laadsnelheid lijkt ongeveer gelijk te zijn aan de originele lader.

Verder valt er eigenlijk niet veel meer over te vertellen. Het ziet er ongeveer hetzelfde uit als de originele lader en hij lijkt ook hetzelfde te werken, veel meer is er ook niet nodig.

Hieronder enkel foto's














Laatst gewijzigd door psmid; 20-07-18 om 14:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-19, 15:56
Sjaakafhaak Sjaakafhaak is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: 050
Berichten: 194
Standaard

nice, dank.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
review metalen apple watch bandje uit china psmid Apple Watch accessoires en onderdelen 3 03-10-18 12:22
Review klassiek leren apple watch bandje uit china psmid Apple Watch accessoires en onderdelen 3 03-10-18 09:38
review leren apple watch bandje met stiksel uit china psmid Apple Watch accessoires en onderdelen 0 04-07-18 17:45
review geweven apple watch bandje uit china psmid Apple Watch accessoires en onderdelen 0 04-07-18 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.