//

iPhone 4 en Vodafone zeer langzaam !

iPhone 4 en Vodafone zeer langzaam ! discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet nog niet van hoe en wat maar ik zit met een probleempje. Ik had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-11, 13:55
Robbie004 Robbie004 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Unhappy iPhone 4 en Vodafone zeer langzaam !

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet nog niet van hoe en wat maar ik zit met een probleempje.

Ik had destijds een BlackBerry simlock vrij gekocht en daarbij een Vodafone Sim Only 300 gekocht met een BlackBerry blox. Ik was al snel zat van de BlackBerry omdat ik gewend was aan mijn iPad, iPod, etc. Ik ben toen overgestapt na een iPhone 4. Ik heb die Simlock vrij op Apple gekocht. En ik heb naar Vodafone gebeld om die BlackBerry Blox uit te zetten en dat is gelukt. En ze hebben er ook gelijk een iPhone abonnement van gemaakt. Allemaal wel leuk en aardig maar het internet is zo langzaam als ik op mobiele data zit !! Ik heb de iPhone 4 al een maand of 3. Maar het internet van Vodafone is zo traag, dat ik over 1 webpagina laden wel 4 minuten ofzo doe ! Moet er iets worden veranderd in mijn instellingen ? Als jullie een screenshot van iets moeten, moet je het maar zeggen want ik wil gewoon snel en goed internet waar ik ook voor betaal.

Met vriendelijke groet,

Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-11, 18:28
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Klopt dat heb ik ook , vriendin heeft KPN en dat internet is stukken sneller zelfs als we beide 3G hebben. Toevallig hebben we hiervoor beide ook een blackberry gehad en daarbij was KPN ook sneller dan mijn Vodafone . Als ik geen 3G heb dan is op internet gaan met mijn iPhone geen pretje
  #3  
Oud 20-10-11, 20:26
Robbie004 Robbie004 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superjacky Bekijk bericht
Klopt dat heb ik ook , vriendin heeft KPN en dat internet is stukken sneller zelfs als we beide 3G hebben. Toevallig hebben we hiervoor beide ook een blackberry gehad en daarbij was KPN ook sneller dan mijn Vodafone . Als ik geen 3G heb dan is op internet gaan met mijn iPhone geen pretje
Ik baal er zelf ook erg van.
Reageren

Labels
internet, iphone, simonly, traag, vodafonenl



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zeer slecht bereik dekking (Iphone 4) incl Vodafone TLRSky Vodafone 4 23-06-11 14:56
IPhone 4 langzaam? WS1 Jailbreak apps en thema's 6 19-05-11 20:07
Eindelijk: iPhone zeer snel officieel te koop bij Vodafone in Nederland! nbwp Koopinformatie Nederland 15 07-01-10 15:16
Zeer langzaam internet op 3G Niettie030 iPhone algemeen 6 04-11-08 20:32
iPhone 16gb + 1 jarig vodafone sim only abbo. Zeer voordelig!! Laurensk Koopinformatie Nederland 12 10-07-08 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.