//

iPhone 4s — Vodafone

iPhone 4s — Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een iPhone 4s besteld bij Vodafone.nl met een 2 jarig abbonement. Maar vraag me af of ik hem gewoon op 28 oktober ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-11, 22:10
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard iPhone 4s — Vodafone

Ik heb net een iPhone 4s besteld bij Vodafone.nl met een 2 jarig abbonement.
Maar vraag me af of ik hem gewoon op 28 oktober krijg of dat het langer gaat duren dus heeft er hier iemand ervaring mee of heeft iemand een email gekregen dat die hem op 28 oktober krijgt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-11, 22:16
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Denk niet dat je hem op 28 oktober zal krijgen als je het net besteld heb
Hangt ook af welke versie je besteld hebt, de 16 gig versies zullen waarschijnlijk al allemaal gereserveerd zijn nu.
  #3  
Oud 22-10-11, 22:20
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Zou het echt in 1 dag al uitverkocht zijn?
In nederland?
Heb hem om 18:30 besteld.
Reserveringen begonnen gisteren om 8:00
In 34 uur en 30 minuten alles verkocht voor 28 oktober.....?
Betwijfel het en ben toch al 15 jaar klant dus misschien dat ik voordeel krijg?
  #4  
Oud 22-10-11, 22:31
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Ik weet het ook niet hoor, volgens mij verkoopt (pre order dan) hij zeeeer goed. Mobistar en vandenborre zijn in ieder geval in Belgie al door hun voorverkoop heen. Over t-mobile hoorde ik ook al een wachttijd van 3 weken, maar dat lijkt me onzin na 1 dag... De tijd zal het leren.
  #5  
Oud 22-10-11, 22:58
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Ik kan niet in de voorraden kijken , maar ik denk dat de iphone minder schaars zal zijn nu bijna iedere provider hem in Nederland aanbied op de eerste dag.
Bij de iPhone 4, 3GS, 3G was T Mobile de enigste provider die hem aanbood op de eerste dag.

En bij de Nederlandse online Apple store staat nog steeds dat hij binnen 1-2 weken verzendklaar is.
  #6  
Oud 22-10-11, 23:04
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

1 week klopt wel naja we zullen waarschijnlijk op woensdag te horen te krijgen wanneer hè hem krijgt .
Als hij nog niet verzonden is op donderdag ga ik gewoon naar de Vodafone winkel om te vragen of ze hem daar in voorraad is en of ik hem kan mee krijgen ik hoop het in iedergeval.
Bij media markt zeiden ze dat ze hem kunnen leveren op de 28ste maar dat ze er maar 2 binnen krijgen?
Dus dat je de iPhone 4s waarschijnlijk pas in december kan krijgen .
Ik ga misschien op Maandag wel even bellen naar Vodafone.
  #7  
Oud 24-10-11, 15:03
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Heb vandaag naar vodafone gebeld(2x om precies te zijn)
en de eerste vrouw zei dat ik hem 11 november binnen zou krijgen -_-.
de 2de vrouw zei dat iedereen die hem voor maandag heeft besteld hem op de 28ste krijgt iedereen die hem op maandag of later heeft besteld krijgt hem op 11 november(grappig dat op 11 november apple land op schiphol met apple producten maar dat is waarschijnlijk toeval)
krijg dus op woensdag of donderdag orderbevestiging.
en ontvang hem op vrijdag.
  #8  
Oud 24-10-11, 20:50
paulineb paulineb is offline
• iOS 4.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb hem besteld via de Phonehouse, en ik heb hem al 4 dagen in huis; dus niets wachten tot de 28ste...!!!
  #9  
Oud 24-10-11, 20:54
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Waarom geloof Ik dat niet? Je kom hem de 21ste pas bestellen enquete duurt sowieso zo 1 dag dus je kan hem hoog uit 3 dagen hebben en zelfs dan kan je hem niet met Vodafone krijgen als je Vodafone kiest krijg je hem hoog uit dinsdag en phone house heeft hem overigens nog niet binnen( ze bestelde hem op 18 oktober.)
Overigens opvallend een iPhone 4s met iOS 4.3 terwijl ze alleen met iOS 5 worden geleverd?
  #10  
Oud 24-10-11, 22:02
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ered Bekijk bericht
Waarom geloof Ik dat niet? Je kom hem de 21ste pas bestellen enquete duurt sowieso zo 1 dag dus je kan hem hoog uit 3 dagen hebben en zelfs dan kan je hem niet met Vodafone krijgen als je Vodafone kiest krijg je hem hoog uit dinsdag en phone house heeft hem overigens nog niet binnen( ze bestelde hem op 18 oktober.)
Overigens opvallend een iPhone 4s met iOS 4.3 terwijl ze alleen met iOS 5 worden geleverd?
Alsof het hem uitmaakt wat jij wel/niet gelooft.. Pre order bij de phonehouse kon al langer, Op tweakers zijn er al pre orders geplaatst vanaf eind september.. (nog voor de officiele aankondiging!)
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]
  #11  
Oud 24-10-11, 22:06
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Ik weet niet wat jij onder pre order verstaat maar je hebt het nooit kunnen bestellen.
Je had je enkel kunnen inschrijven en dan had je voor in de rij gestaan maar de bestellingen begonnen pas op de 21ste als je je had ingeschreven was je verzekerd dat je hem op de 28ste krijgt
  #12  
Oud 24-10-11, 23:24
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ered Bekijk bericht
Ik weet niet wat jij onder pre order verstaat maar je hebt het nooit kunnen bestellen.
Je had je enkel kunnen inschrijven en dan had je voor in de rij gestaan maar de bestellingen begonnen pas op de 21ste als je je had ingeschreven was je verzekerd dat je hem op de 28ste krijgt
Idd....

Aantal vage verhalen hier...
  #13  
Oud 24-10-11, 23:36
paulineb paulineb is offline
• iOS 4.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik was ook verbaasd....of het " bestellen" of "pre-orderen" heet, ik heb hem dinsdagavond online besteld vanaf mijn vakantieadres. Vrijdag werd hij bezorgd!! Mijn kinderen (pubers) die ZEKER wisten dat hun oude suffe moeder er niets van had begrepen, hebben een weddenschap met me verloren, over de leveringsdatum in Nederland. Ik haalde hem gewoon tevoorschijn, en ze geloofden me nauwelijks, maar toch was het echt zo. Niet voor naar het buitenland gereisd, gewoon in Den Haag afgeleverd door een koerier vrijdag jl.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 22:43 ----------

correctie: phoneshop, korte poten in Den Haag was de mega-snelle-leverancier. Mijn kinderen dachten dat ik genept was, maar toen ik ze siri demonstreerde, moesten ze me wel geloven.
  #14  
Oud 24-10-11, 23:47
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Appart hoe dat kan da eigenlijk....
  #15  
Oud 25-10-11, 00:18
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Oh phoneshop dan heb je wel 100 euro meer betaalt maar ze hebben de iPhone 4s uit Duitsland gehaalt hun leverde hem al op 15 oktober heb een paar keer contact genomen maar uiteindelijk niet besteld(vond 100 euro te veel om hem 2 weken eerder te krijgen)
Maar hun waren de enige in nederland
Maar eR draait toch iOS 5 op?
  #16  
Oud 25-10-11, 00:42
paulineb paulineb is offline
• iOS 4.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik zei toch al dat ik in wezen een suffe oude moeder ben...??!!!
Geen idee waar die op draait; eerlijk gezegd heb ik maar wat ingevuld bij mijn profielaanmaak..
  #17  
Oud 25-10-11, 00:49
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Misschien een keer alles update?.
iPad heeft iOS 5 al terwel u in het profiel 3.1.3 heeft staan en er toch heel veel functies bij komen als u update.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.