iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   iphone 4s vodafone afspraak voor levering (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/102531-iphone-4s-vodafone-afspraak-voor-levering.html)

zedzed1 26-10-11 10:41

iphone 4s vodafone afspraak voor levering
 
Heeft iemand al bericht gehad van vodafone, dat je een afspraak kunt maken voor uitlevering aanstaande vrijdag?

Mvg

Niels

Binkey01 26-10-11 12:45

Nee maar ga er ook niet vanuit dat ze vrijdag al geleverd worden :( ik hoop ergens volgende week .....

Topdude 26-10-11 13:25

Ik ben nieuw hier en heb me ook ingeschreven bij vodafone en belcompany, maar tot op heden geen enkele informatie ontvangen.

Versplinterd 26-10-11 19:40

ik heb 'm gereserveerd bij the phone house en vandaag een belletje gekregen dat ik vrijdagmiddag waarschijnlijk wordt gebeld om mijn iphone op te halen! :D

Wimus 26-10-11 21:51

een collega van mij heeft hem bij T-Mobile besteld, en die heeft vandaag bericht gehad dat ie vrijdag word geleverd per post/koerier

Binkey01 27-10-11 11:56

Vandaag contact gehad met vodafone en lopen achter met de behandeling van de Iphone aanvragen. Gevolg is latere bevestegingen van bestellingen en levering word gedaan in 2 groepen

1 einde van deze week (beperkt aantal)
2 start op 11 november (groter aantal)

Nu maar hopen dat je bij de eerste groep zit ;-)

Ered 27-10-11 13:36

^ jup alleen ik kreeg dit maandag te horen en ze zeiden dat je alleen in de eerste groep zit als je voor die maandag hebt besteld (Vrijdag,Zaterdag en zondag) ik heb besteld op zaterdag maar nog steeds geen mail ontvangen dus ga zo bellen om het te annuleren en te bestellen bij phoneshop.nl die het nog wel gewoon op 27 oktober kan versturen.

Roos79 27-10-11 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ered (Bericht 725154)
^ jup alleen ik kreeg dit maandag te horen en ze zeiden dat je alleen in de eerste groep zit als je voor die maandag hebt besteld (Vrijdag,Zaterdag en zondag) ik heb besteld op zaterdag maar nog steeds geen mail ontvangen dus ga zo bellen om het te annuleren en te bestellen bij phoneshop.nl die het nog wel gewoon op 27 oktober kan versturen.

Zie ik t goed dat ze daar een stukje duurder zijn?
Ruim 200 euro meer als via de apple shop :confused:

Ered 27-10-11 15:05

Los wel Maar met abbonement is die even duur als bij alle andere winkels

bramvdreek 27-10-11 22:17

Lees net een bericht op het vf forum.
Algemene update over levering iPhone 4S - Vodafone eForum

Er is dus hoop op een tijdige levering!:):

Ered 27-10-11 22:42

hmmm zaterdag dus.
naja als ik vrijdag geen contact krijg koop ik hem wel ergens anders...

maar bedankt voor de info

nu wachten tot morgen.

GoGo22 28-10-11 12:16

Ik heb net ingelogt bij Vodafone voor mijn orderstatus en er staat het volgende:

Orderstatus:
Order ontvangen van Vodafone - order nog niet verwerkt

en

Order is nog niet verwerkt bij Dynagroup

Waar wacht het op?? Iphones zijn toch al binnen???

bramvdreek 28-10-11 12:21

Net Vodafone klantenservice gesproken.
Heb mijn 4s op 21-10 05.28 u besteld, maar krijg nu te horen dat de iPhone binnen 2 weken geleverd wordt. :(

Geen idee wat ze bij Vodafone aan het prutsen zijn!?

Roos79 28-10-11 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bramvdreek (Bericht 725665)
Net Vodafone klantenservice gesproken.
Heb mijn 4s op 21-10 05.28 u besteld, maar krijg nu te horen dat de iPhone binnen 2 weken geleverd wordt. :(

Geen idee wat ze bij Vodafone aan het prutsen zijn!?

Andere waren eerder dan jouw en krijgen hem dus ook eerder....

GoGo22 31-10-11 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GoGo22 (Bericht 725660)
Ik heb net ingelogt bij Vodafone voor mijn orderstatus en er staat het volgende:

Orderstatus:
Order ontvangen van Vodafone - order nog niet verwerkt

en

Order is nog niet verwerkt bij Dynagroup

Waar wacht het op?? Iphones zijn toch al binnen???

Niemand die nog gebelt is door koerie voor afspraak?? Mijn status is nog steeds niet gewijzigd, lekker geregelt door vodafone

Andere die hem via Vodafone wel al gekregen hebben???

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 10:26 ----------

Ik heb net ff weer online naar me bestelling status gekeken. Er staat nu het volgende:

Orderstatus:
Credit Check successful Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart


Laatst gewijzigd: 27-10-2011 16:12:13

Meer info:
Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart


Iemand enig idee wat dit betekent?? Zijn ze nu bezig het geld van me Creditcard afteschrijven ofzo??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.