//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen vrijdag telefonisch verlengd. Toen werd mij verteld dat de iPhone waarschijnlijk pas na 11 nov geleverd zou worden. Tot mijn grote verbazing ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 03-11-11, 11:16
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik heb afgelopen vrijdag telefonisch verlengd. Toen werd mij verteld dat de iPhone waarschijnlijk pas na 11 nov geleverd zou worden. Tot mijn grote verbazing werd hij toch afgelopen maandag geleverd. Kan er alleen nog niks mee want ik ben nog onderweg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 03-11-11, 13:14
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Word niet veel wijzer van de klantenservice. Zelf order 360773xxx (los toestel) en mij werd verteld dat de order klaar staat om "gepicked" te worden in het magazijn. Alleen zijn de 16gb zwart schijnbaar op. Dus wachten op nieuwe levering. Verder schijnt nu de boodschap te zijn die ze mee moeten delen dat alle pre-orders tussen nu en 11 nov. geleverd zullen worden zei de dame. Interessant feit, er zijn schijnbaar 21 oktober rond de 11.000 bestellingen gedaan bij VF.
Kreeg gisteravond ineens een mail met track & trace nummer en mededeling dat de iphone verstuurd was. Vanmorgen binnen gehad!
  #283  
Oud 03-11-11, 13:20
fujidepro fujidepro is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 64
Standaard

Hoe werkt dat track & trace?? Ik vul het bij tnt track & trace in , maar krijg steeds de melding zending niet gevonden.. ook gisteravond mail gehad maar kan het niet traceren wanneer ik hem krijg..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Kreeg gisteravond ineens een mail met track & trace nummer en mededeling dat de iphone verstuurd was. Vanmorgen binnen gehad!
  #284  
Oud 03-11-11, 13:51
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Voor track & trace, ga naar deze pagina:

Track & Trace - Volg hier uw zending | PostNL Pakketten

Vul daar het 3Sxxxxxxx nummer in en de postcode. Dan zou het weergegeven moeten worden. Tenzij het pakket nog niet gescand is nadat het afgegeven is door VF.
  #285  
Oud 03-11-11, 14:12
fujidepro fujidepro is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 64
Standaard

Blijkbaar nog niet gescand pff.. sinds gisteren nog steeds niet.. Maarjah thanks, hoe vroeg had je hem in de ochtend als ik vragen mag?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Voor track & trace, ga naar deze pagina:

Track & Trace - Volg hier uw zending | PostNL Pakketten

Vul daar het 3Sxxxxxxx nummer in en de postcode. Dan zou het weergegeven moeten worden. Tenzij het pakket nog niet gescand is nadat het afgegeven is door VF.
  #286  
Oud 03-11-11, 14:43
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Ik kwam rond 12.20 thuis, toen was ie al bij de buren afgeleverd. Exact tijdstip heb ik niet voor je.
  #287  
Oud 03-11-11, 14:56
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

De witte iPhone 4S 64GB is hier net afgeleverd. Microsim wordt nu geactiveerd
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #288  
Oud 03-11-11, 15:39
zmilan89 zmilan89 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Inmiddels staat mn orderstatus al 3 dagen op magazijn:registered en nog steeds verder niets vernomen van VF, tnt of wie dan ook. Maar even bellen weer met VF.

Edit: VF geeft aan dat hij al 3 dagenklaar staat om verzonden te worden alleen die meneer aan de telefoon begreep ook niet waarom dit tot op heden niet gebeurd is en kom mij ook geen reden of antwoord geven. Nog steeds blijft meneer mij verzekeren dat die deze week uitgeleverd gaat worden....zucht.

Laatst gewijzigd door zmilan89; 03-11-11 om 16:59.
  #289  
Oud 03-11-11, 15:41
niekosnieko niekosnieko is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
De witte iPhone 4S 64GB is hier net afgeleverd. Microsim wordt nu geactiveerd

Wel met track en trace die werkt etc?

Of staat daar net zoals hier dat track trace " zending kan niet worden gevonden".
  #290  
Oud 03-11-11, 15:45
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekosnieko Bekijk bericht
Wel met track en trace die werkt etc?

Of staat daar net zoals hier dat track trace " zending kan niet worden gevonden".
Zonder track en trace. Heb ik nooit gekregen maar is ook niet door TNT afgeleverd, was een ander bedrijf.
  #291  
Oud 03-11-11, 15:50
niekosnieko niekosnieko is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Zonder track en trace. Heb ik nooit gekregen maar is ook niet door TNT afgeleverd, was een ander bedrijf.
Okee, verlening? nieuw abonnement? Dat kan idd door andere partij gebracht worden!
  #292  
Oud 03-11-11, 15:57
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekosnieko Bekijk bericht
Okee, verlening? nieuw abonnement? Dat kan idd door andere partij gebracht worden!
Heb hier al een keer eerder aangegeven dat ik verlengd heb
  #293  
Oud 03-11-11, 18:27
devildrx devildrx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

hier op de 21ste oktober de 32gb iphone 4s gepre-ordered in verband met verlenging van abonnement. Ik heb vandaag even gebeld, vertelde vodafone mij dat ik het toestel pas na 11november wordt verstuurd omdat om onbekende redenen de iphone op 22 oktober is annuleerd en de order weer is ingevoert op 28oktober, vodafone zijn ****ing prutsers. meer dan 10 x gebeld waarvan ik 10x een andere antwoord kreeg. ik zit er echt overna te annuleren en op te zeggen, dit is geen manier om bestaande klanten te behandelen.
  #294  
Oud 03-11-11, 20:43
PietroPantaloni PietroPantaloni is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Mijne is eindelijk geleverd. Er zat bij mij ook geen micro sim bij. Ik moest dus naar de voda shop om die te halen. Binnen 5 minuten gactiveerde phone, dus wel makkelijk, maar jammer dat ik er de stad voor in moest. Levering door GLS, die waarschuwen dus niet als ze gaan leveren, dus ook geen trace nr of zo. Dit is bij verlenging.
  #295  
Oud 03-11-11, 22:17
fujidepro fujidepro is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 64
Standaard

Mijn iphone staat nu in TNT track & trace, status 2,(Bij PostNL gemeld)

Volgende statussen:
Bij PostNL gesorteerd
Bij PostNL distributie
Aflevering

iphone 4S 16GB ,21 oktober 09.55 los toestel besteld
  #296  
Oud 04-11-11, 09:30
i@nne i@nne is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Cool

Resumé
iPhone 4S 32GB black los
Ordernummer 306 813 xxx
Vooruitbetaald
Citaat:
Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 12:05:49
Meer info:
Niet beschikbaar
Vanaf maandag 31-okt rond de middag blijkt de orderstatus gewijzigd:
Citaat:
Orderstatus:
Magazijn: Cancelled
Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21
Meer info:
verkeerde levering
31-okt rond 12.00u gebeld met 0348-462801
Citaat:
De feitelijke status is 'backorder'. Er komen binnenkort weer veel toestellen aan. Kwestie van dagen.
Omdat er, zo te lezen, veel wordt uitgeleverd heb ik 2-nov rond 09.15u nogmaals gebeld:
Citaat:
Eeeh, de status is backorder. Zodra er toestellen komen zit u daarbij. Er worden heeeeel veel toestellen besteld. Ik: maar ik heb 21 okt al besteld en betaald en hoor/lees dat er volop wordt uitgeleverd, maar ik hoor niets. Hij: Eeeh, vandaag of morgen wordt een grote levering verwacht en dan zit u er bij. U krijgt mail, TNT doet de bezorging.
4-nov 09.15u. Geen mail ontvangen, status ongewijzigd, dus maar weer eens bellen
Citaat:
Eeeh, Het toestel is niet leverbaar. Hij komt vandaag binnen (?!). Wordt dan direct verstuurd naar TNT. Dus misschien aan het eind van deze week, begin volgende week.
Zou er nu werkelijk geen enkele 'manager' dit soort berichten lezen? Je zou toch je ogen uit je kop (excuus) schamen voor zo'n werkproces en afhandeling. T'is maar dat ik verder tevreden ben over Vodafone, anders zou ik mijn abonnementen allemaal opzeggen, en zelfs het pre-paid kaartje dat we hebben eraan geven.

We wachten weer af.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2011 om 09:37 ----------

Direct al een update. Om 09.20u een mail gekregen:
Citaat:
Uw order is geaccepteerd en verwerkt. U kunt de levering van het prepaid-pakket volgen op de website van TNT Post. Log in met de TNT-barcode: 3STQHE000xxxxxx en uw postcode.
Puur toeval, of zal het met mijn telefoontje te maken hebben? Enfin, kan nu niet lang meer duren.

Update 5-11-2011 10.15u. De postbode onderschept en heb het toestel nu in handen.

Laatst gewijzigd door i@nne; 05-11-11 om 10:39. Reden: update
  #297  
Oud 04-11-11, 10:01
zmilan89 zmilan89 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Dag 5 en nog steeds staat mijn toestel op orderstatus magazijn:registered. Net VF orderstatus gebeld die weten ook niet wat er aan de hand is. Begin van de week werd er mij beloofd dat ik hem voor vrijdag binnen zou hebben, meneer aan de telefoon gaf aan dat dit uitgesloten is gezien het probleem. Meneer gaat mij later op de dag terugbellen voor verduidelijking want ook hij zegt dat het toestel allang geleverd moest worden. Ik word er nu wel echt scheitziek van....

Edit:
Net ook gebeld met het logisticsnummer. Mevrouw moest even haar teamleidster erbij halen want zij snapte er ook niets van. Team-leidster gaf aan dat alle mensen met een pre-order of vandaag of uiterlijk maandag bericht gaan krijgen over de uitlevering. Zij gaf aan dat deze mensen nu voorrang hebben ook omdat volgens haar bijna alle pre-orders zijn uitgeleverd. Ik moet dus nog even afwachten voor de zoveelste keer....

Laatst gewijzigd door zmilan89; 04-11-11 om 10:29.
  #298  
Oud 04-11-11, 11:54
fujidepro fujidepro is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 64
Standaard

Bij mij een uur geleden was de status chauffeur onderweg geworden dus ben benieuwd!
  #299  
Oud 04-11-11, 12:02
Obbiie Obbiie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Zojuist mailtje gehad dat hij morgen (zaterdag) tussen 8:00 - 18:00 uur geleverd gaat worden. Helaas moet ik wel de hele dag voetballen dus denk niet dat ik hem ga ontvangen. Heb via het trucje besteld, 32gb zwart onder rembours. Eindelijk!
  #300  
Oud 04-11-11, 12:16
EasternEgg EasternEgg is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Vodafone wat een K bedrijf.
Pre order besteld 21e smorgensvroeg 8:10. Ordernummer 6938xxx. Gaat om een verlenging.Door een aantal medewerkers van VF toegezegd vandaag 4 novenber wordt het afgeleverd. VF gebeld waar mijn track en trace bleef. Wordt er doodleuk gezegd dat toestel 64GB zwart niet op voorraad is. Nieuwe levering van toestellen wordt pas 10 november verwacht. Ik neem aan dat ze allemaal in het zelfde systeem werken.
Preorder?? Preorder my ....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 19:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.