//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is unbelievable!!! Vandaag maar weer eens met de klantenservice gebeld. Nu is er een storing geweest waardoor de aanvraag nummerbehoud nog steeds niet is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 07-11-11, 12:17
Wevert Wevert is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 11
Standaard

Dit is unbelievable!!! Vandaag maar weer eens met de klantenservice gebeld. Nu is er een storing geweest waardoor de aanvraag nummerbehoud nog steeds niet is gedaan. Men gaat het nu in gang zetten. Als ik eind deze week nog niks gehoord heb, moet ik nog maar eens bellen, luidt het advies. Hoe bestaat het, zo gek kun je het niet verzinnen.

Besteld op 21 oktober om 8.45 uur, wit 32gb.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 07-11-11, 13:24
Devilish_Smile Devilish_Smile is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Eigenlijk ben ik tegen telefonisch bestellen, aangezien het foutgevoelig is. Helaas kon het niet anders, aangezien ik geen computer bij de hand had en er toch snel bij wilde zijn. Zo heb ik mij op 21 oktober opgegeven om op de 'speciale' bellijst te komen, zodat je eerder dan de rest bent en sowieso bij de eerste lading zit. Ik paste er nog makkelijk op en zou de donderdag daarop (27 oktober) rond 20:00 's avonds gebeld worden. Zij hebben mij nooit gebeld en ik heb nooit de beloofde e-mail met instructies ontvangen. Toen ik die avond zelf heb opgebeld bleek dat ik pas op vrijdag gebeld zou worden, voor 15:00. Ook dit gebeurde niet, waardoor ik zelf maar weer heb gebeld en de iPhone 4S 32GB zwart met Smart 55 heb besteld. Deze zou ik z.s.m. ontvangen, terwijl een huisgenoot al dezelfde avond dezelfde variant heeft ontvangen. Ik heb de afgelopen twee weken verschillende keren gebeld en krijg telkens te horen dat ik eerdaags echt gebeld zou worden. Mooi niet dus.

Vandaag weer contact opgenomen, waarna blijkt dat ik ineens bij de tweede lichting zit! Deze komt 11 november en het zal vanaf dan nog 5-10 werkdagen duren, mits het deze keer wel goed gaat.

Als excuus krijg ik te horen dat ik van een ander abonnement (Tmob) kom en mijn contract bij Vodafone pas op 1 december ingaat (natuurlijk heel logisch als je overstapt). Daaruit konden ze concluderen dat ik hem toch nog niet direct nodig had en anderen voor gingen. Waarom zou ik het dan bestellen? En hoe kan het dat als ik er erg snel bij ben, pas bij de tweede lichting zit?

Het kan een keer fout gaan, maar zoveel verschillende miscommunicaties is wel erg irritant en niet erg fijn als je denkt bij Vodafone beter te zitten en er veel aan doet er z.s.m. bij te zijn...
  #303  
Oud 07-11-11, 14:21
Wevert Wevert is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 11
Standaard

Mij werd op 21 oktober verteld dat Vodafone niet meer aanvragen in pre-orde zou aannemen dan er toestellen verwacht werden. Plus een reserve voor eventuele afmeldingen.
Ik snap best dat het met zo'n gewild object niet eenvoudig is het iedereen naar de zin te maken. Maar dat is geen excuus voor het gekluns dat Vodafone laat zien. Er wordt fout op fout gestapeld.
In de allereerste plaats wil ik (behalve het toestel) betrouwbare informatie krijgen, maar elke keer dat je belt, sturen ze je verder het bos in. Ik denk dat de mensen die de klantenservice bemannen zelf niet goed geïnformeerd zijn. Ik benijd ze niet en ik vind het wel knap dat ze altijd vriendelijk blijven. Ik heb nu in totaal vier keer gebeld en ben steeds voorkomend te woord gestaan. Alleen, helpen kunnen ze je niet.
  #304  
Oud 07-11-11, 16:38
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devilish_Smile Bekijk bericht
Eigenlijk ben ik tegen telefonisch bestellen, aangezien het foutgevoelig is. Helaas kon het niet anders, aangezien ik geen computer bij de hand had en er toch snel bij wilde zijn. Zo heb ik mij op 21 oktober opgegeven om op de 'speciale' bellijst te komen, zodat je eerder dan de rest bent en sowieso bij de eerste lading zit. Ik paste er nog makkelijk op en zou de donderdag daarop (27 oktober) rond 20:00 's avonds gebeld worden. Zij hebben mij nooit gebeld en ik heb nooit de beloofde e-mail met instructies ontvangen. Toen ik die avond zelf heb opgebeld bleek dat ik pas op vrijdag gebeld zou worden, voor 15:00. Ook dit gebeurde niet, waardoor ik zelf maar weer heb gebeld en de iPhone 4S 32GB zwart met Smart 55 heb besteld. Deze zou ik z.s.m. ontvangen, terwijl een huisgenoot al dezelfde avond dezelfde variant heeft ontvangen. Ik heb de afgelopen twee weken verschillende keren gebeld en krijg telkens te horen dat ik eerdaags echt gebeld zou worden. Mooi niet dus.

Vandaag weer contact opgenomen, waarna blijkt dat ik ineens bij de tweede lichting zit! Deze komt 11 november en het zal vanaf dan nog 5-10 werkdagen duren, mits het deze keer wel goed gaat.

Als excuus krijg ik te horen dat ik van een ander abonnement (Tmob) kom en mijn contract bij Vodafone pas op 1 december ingaat (natuurlijk heel logisch als je overstapt). Daaruit konden ze concluderen dat ik hem toch nog niet direct nodig had en anderen voor gingen. Waarom zou ik het dan bestellen? En hoe kan het dat als ik er erg snel bij ben, pas bij de tweede lichting zit?

Het kan een keer fout gaan, maar zoveel verschillende miscommunicaties is wel erg irritant en niet erg fijn als je denkt bij Vodafone beter te zitten en er veel aan doet er z.s.m. bij te zijn...
Hier precies het zelfde.
  #305  
Oud 09-11-11, 00:56
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Ik zou eigenlijk willen weten hoeveel mensen er hier via Vodafone de Iphone 64GB hebben bestelt en hoeveel mensen er nog op staan te wachten? Schijnbaar is de voorraad er niet voor de 64GB versie, deze komt volgens de klantenservice A.S vrijdag weer maar hoeveel dit er zijn weet men niet.

Ik wacht zelf ook op een Zwart Iphone 4S 64GB versie
  #306  
Oud 10-11-11, 00:25
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoGo22 Bekijk bericht
Ik zou eigenlijk willen weten hoeveel mensen er hier via Vodafone de Iphone 64GB hebben bestelt en hoeveel mensen er nog op staan te wachten? Schijnbaar is de voorraad er niet voor de 64GB versie, deze komt volgens de klantenservice A.S vrijdag weer maar hoeveel dit er zijn weet men niet.

Ik wacht zelf ook op een Zwart Iphone 4S 64GB versie
Ook ik wacht op een zwarte 64GB versie. Vandaag nog maar eens gebeld. Er werd gezegd dat de levering vandaag werd verwacht, maar niet aan is gekomen. Apple zou aangegeven hebben dat de eerstvolgende levering begin december zal zijn.

De reactie op de status op de site was dat de toestellen aanvankelijk niet los verkocht mochten worden van Apple. Zodoende zijn ze uit het systeem gehaal en later alsnog toegevoegd. Reden dat de statussen nu nog niet actueel zijn, heeft waarschijnlijk ook te maken met storing op de website waar men al even mee te maken heeft.

We wachten geduldig af. Heel veel later moet het alleen niet worden. Vind een toestel dat jaarlijks vernieuwd wordt na een levertijd van 2 maand ook geen 800 euro meer waard.....
  #307  
Oud 10-11-11, 09:28
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

jeetje, begin december ??? ik had gisteren ook noet gebelt en toen werd mij weer vertelt dat begin volgende week er weer een lading Iphone 64GB zou komen maar met zoveel verhalen geloof ik eigenlijk niets meer. Ik vind begin december wel absurd eigenlijk... niet te geloven
  #308  
Oud 10-11-11, 12:53
EasternEgg EasternEgg is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Ook ik heb op 21 oktober een preorder geplaatst voor een iPhone 4s 64GB zwart.
Zoals ik hier ook eerder hebt vermeld zou deze op 4 november geleverd worden. Echter op die dag werd mij gezegd dat het niet voorradig was. Van de week gebeld en kreeg ik een medewerkster die tenminste iets deed voor haar klanten door in verschillende depots te kijken of er toch nog ergens een exemplaar lag. Helaas pindakaas geen zwarte iphone. Wat ze wel vroeg of ik bezwaar had voor een witte. natuurlijk geen probleem. Deze was wel voorradig ze moest enkel alleen toestemming van haar leidinggevende vragen om mijn order over te boeken. Die toestemming heeft ze gekregen. Gister heb ik hem binnen gekregen. Ben nu dus een trotse bezitter van een iPhone 4s 64GB wit.
  #309  
Oud 10-11-11, 21:24
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Ik wacht nogsteeds op de 16gb versie :l
  #310  
Oud 10-11-11, 21:27
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoGo22 Bekijk bericht
jeetje, begin december ??? ik had gisteren ook noet gebelt en toen werd mij weer vertelt dat begin volgende week er weer een lading Iphone 64GB zou komen maar met zoveel verhalen geloof ik eigenlijk niets meer. Ik vind begin december wel absurd eigenlijk... niet te geloven
Helemaal mee eens. December wordt wel heel laat. Erg slecht voorraadbeheer weer. Hoewel de Brabantse dames van de helpdesk erg vriendelijk zijn, heb ik ook zo mijn twijfels over de informatie. Hoor idd verschillende verhalen voorbij komen en zien is geloven. Voorlopig valt er nog niks te zien. Vraag me af of er mensen zijn die uberhaupt al een zwarte 64GB ontvangen hebben. Een pre order is weinig waard zo.
  #311  
Oud 11-11-11, 11:20
EasternEgg EasternEgg is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Northsider Bekijk bericht
Helemaal mee eens. December wordt wel heel laat. Erg slecht voorraadbeheer weer. Hoewel de Brabantse dames van de helpdesk erg vriendelijk zijn, heb ik ook zo mijn twijfels over de informatie. Hoor idd verschillende verhalen voorbij komen en zien is geloven. Voorlopig valt er nog niks te zien. Vraag me af of er mensen zijn die uberhaupt al een zwarte 64GB ontvangen hebben. Een pre order is weinig waard zo.
Ik heb ook een preorder geplaatst voor een zwarte 64GB. Deze zijn blijkbaar moeilijk aan te leveren. Er is mij en witte aangeboden. Heb hem nu in mijn bezit ben er best tevreden over.
  #312  
Oud 11-11-11, 11:38
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Northsider Bekijk bericht
Helemaal mee eens. December wordt wel heel laat. Erg slecht voorraadbeheer weer. Hoewel de Brabantse dames van de helpdesk erg vriendelijk zijn, heb ik ook zo mijn twijfels over de informatie. Hoor idd verschillende verhalen voorbij komen en zien is geloven. Voorlopig valt er nog niks te zien. Vraag me af of er mensen zijn die uberhaupt al een zwarte 64GB ontvangen hebben. Een pre order is weinig waard zo.
Ik heb vandaag weer gebelt, en kreeg ook te horen dat het begin December word voor de Iphone 64GB versie :S Ze hadden wel van alle andere versies voorraad. Ik had bedankt en opgehangen maar toen bedacht ik me en dacht weetje wat ik ben ook wel tevreden met een 32gb versie dus ik bel opnieuw en leg het verhaal uit aan de medwerker waarna ik antwoord krijg van dat ze dit niet kan wijzigen, ze kon wel mijn bestelling annuleren waarna ik OPNIEUW een bestelling zou moeten plaatsten en achter aan de rij zou moeten aansluiten !!! Dit is toch te gek voor woorden ?? Is het mijn schuld dat hun geen voorraad hebben? Bestel je op tijd krijg je nog geen voorkeur behandeling lekker is dit echt super lekker :S
  #313  
Oud 11-11-11, 11:39
Obbiie Obbiie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Heb mijn 32gb zwart al sinds dinsdag maar zit nog steeds in de verpakking. 64GB schijnt inderdaad moeilijk te leveren te zijn. de 32gb al iets minder en de 16gb schijnt in overvloed te zijn. Dat Vodafone ze niet kan leveren, is gewoon slecht van Vodafone!

Had trouwens via het trucje besteld en kreeg een prepaid micro sim van Vodafone, kregen meer mensen die?
  #314  
Oud 11-11-11, 11:39
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EasternEgg Bekijk bericht
Ik heb ook een preorder geplaatst voor een zwarte 64GB. Deze zijn blijkbaar moeilijk aan te leveren. Er is mij en witte aangeboden. Heb hem nu in mijn bezit ben er best tevreden over.
Ik las het in een paar berichten hiervoor. Is nog vrij snel gegaan en ook met goede service afgehandeld. Wel opmerkelijk dat dit keer de witte wel eerder te krijgen is.
  #315  
Oud 11-11-11, 12:32
ferd ferd is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Vorige week een zwarte 64Gb versie opgehaald bij Bel Company.
Klein probleempje bij het afhalen ivm computergegevens uitwisseling tussen BC en Vodaphone, maar alles is netjes opgelost.
Werkt prima, ook het scherm ;-)
  #316  
Oud 11-11-11, 14:30
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Zit hier ook nog steeds te wachten op een zwarte 64GB. Als pre-order besteld op 21 november. Met ingang van 28 november heeft Vodafone mijn oude Vodafone-abonnement al wel omgezet naar een nieuwe abonnement. Hierdoor betaal ik nu per maand meer dan eerst, terwijl ik minder belminuten/sms/databundel krijg. En dat terwijl ik het bijbehorende toestel gewoon niet geleverd krijg. De klantenservice weet doodleuk te melden "dat hun systeem nu eenmaal zo werkt en dat ze daar niets aan kunnen doen". Ik overweeg een formele klacht in te dienen (als dat wat helpt). Iemand ervaring hiermee?
  #317  
Oud 11-11-11, 16:27
Wevert Wevert is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 11
Standaard

Aanvraag nummerbehoud is door mijn oude provider Telfort al twee keer afgewezen. Waarom? De klantenservice van Vodafone weet het niet. Met de afdeling die het wel weet, kunnen ze mij niet doorverbinden. Dat mag niet.
Ten einde raad bel ik naar Telfort alwaar ik er achter kom dat Vodafone een verkeerd simkaart nummer heeft doorgegeven. Gelukkig zijn zij zo vriendelijk voor mij met Vodafone te bellen. Het zou nu geregeld moeten zijn.
Chapeau Telfort!!!
  #318  
Oud 12-11-11, 01:12
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Vandaag bij belnu besteld om 14.00 uur en om 18.45 een mail dat me nieuwe 4s 16gb wit verstuurt was. Bij Vodafone kreeg ik te horen dat ik wss 2-3 weken moest wachten. Ben blij als ik de verhalen lees dat ik ff de hype afgewacht heb en hem nu in 1 dag ( als mr post zijn werk doet morgen ) mijn toestel in huis heb.
  #319  
Oud 14-11-11, 09:38
mykie mykie is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Velsen-Noord
Berichten: 146
Standaard

De 64GB Vodafone is welverkrijgbaar als je verder kijkt en via een online winkel besteld zoals smartphonestunts.nl. Trotse bezitter van een 64GB zwart Vodafone.
  #320  
Oud 14-11-11, 10:52
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Enkele dagen voor de release van de 4S in NL heb ik besloten om mijn abo te verlengen en voor de 4S 64Gb wit te gaan. Er is mij toen geadviseerd om op de release datum naar Vodafone te bellen, want iedere medewerker zou met een eigen lijst met iphones werken. Degenen die als eerst bellen, zouden dan de gelukkigen zijn. Op 28 oktober meteen om 8:00 uur gebeld. Volgens de medewerkster was ik de eerste. Binnen 5 werkdagen zou ik de telefoon ontvangen.

Op 1 november 2011 - een bevestigingsmail.
Op 2 november 2011 - een mail dat m'n nieuwe abonnement is ingegaan.

Sindsdien... niets meer vernomen.

Omdat het om een verlenging gaat kan ik niet inloggen bij Vodafone om de orderstatus te checken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 20:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.