//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Communicatie: Gisteren werd ik gebeld door de klantenservice van Vodafone. Medewerker gaf aan dat ze het allemaal vervelend vinden dat het allemaal zo lang duurt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 03-12-11, 09:37
Guest-20240308092738
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Communicatie:

Gisteren werd ik gebeld door de klantenservice van Vodafone. Medewerker gaf aan dat ze het allemaal vervelend vinden dat het allemaal zo lang duurt en ze eigenlijk nog geen zicht hebben op de levertijden.
Ter compensatie van dit feit hebben ze me voor de eerstvolgende factuur (januari) een eenmalige korting aangeboden van 50 euro.

Een leuke geste. Blijft dat ik liever mijn iPhone had gehad en/of de toezegging dat ik de telefoon eerdaags ontvang. Ik blijf in vol verwachting.
Gr. N.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 05-12-11, 12:24
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Nou eerste week van December en ja hoor, net gebeld en wat krijg je te horen. GEEN VOORRAAD weten niet wanneer we ze binnen krijgen. heb tot 2 keer aan toe gebeld vanochtend en 2 keer zelfde antwoord.
Word echt niet goed van Apple en Vodafone. Waarom kom je in eerste instantie met een *** verhaal van eerste week december. Pfffff dit slaat toch op niets?? Welke tijdperk leven we eigenlijk??
  #383  
Oud 08-12-11, 16:31
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

İk heb net orderlijn gebeld van hun kreeg ik nummer 0348462801 om afspraak te maken. Dus ik heb 0348462801 gebelt en EİNDELİJK afspraak gemaakt voor a.s dinsdag tussen 5 en 9 uur avond (dit omdat ik werk doordeweeks) İk geloof dus dat de iphone 4s 64gb versies eindelijk op voorraad zijn
  #384  
Oud 08-12-11, 16:36
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Eindelijk positief nieuws.

Gisteravond email ontvangen dat mijn toestel (4S, 64GB black) verzonden zou worden. Zojuist, na exact 7 weken wachten sinds 21 oktober, kwam een koerier het toestel brengen.
Het lijkt er dus op dat er inderdaad een partij binnengekomen is.

Voor wie nog wacht, sterkte.
Ik ga nu mijn nieuwe speeltje instellen
  #385  
Oud 08-12-11, 17:06
Guest-20240308092738
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Snap er niets van.
Vorige week kreeg mijn vrouw een SMS'je dat haar toestel iPhone 4S 32GB White) binnen een enkele dagen verzonden zou gaan worden. Tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Kortom: wat moet je daar nou mee.?!?

Dus vandaag maar weer eens naar de KS bellen. Krijg ik te horen dat eea in het systeem staat en dat we waarschijnlijk begin volgende week het toestel binnen kunnen verwachten. Dus toch nog ruim 1,5 week wachten na het ontvangen SMS-je. Zeer vreemd en eigenlijk onacceptabel. We wachten maar weer af.....

Voor mijn eigen toestel ben ik nog steeds wachtende. Heb al een paar keer contact gehad met de KS en blijf in afwachting. Voorraad is er niet. Vandaag nogmaals gevraagd naar voorraad informatie. En krijg te horen dat er nog steeds geen voorraad is op de iPhone 4S 32GB of de 64GB Black.
Vreemd dan te vernemen van anderen dat er nu weer uitgeleverd wordt.

Hoe tegenstrijdig kan je je klant informeren en hoe wankel is het hele administratieve en logistieke proces bij Vodafone. Systemen die onjuiste info geven en medewerkers die maar onjuiste info blijven verschaffen.

TRIEST!.

Teleurgestelde klant (al ruim 5 jaar trouwe klant bij Vodafone met allerduurste abo....)
  #386  
Oud 13-12-11, 00:50
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Mooi zo net track & trace nr ontvangen. Als het meezit krijg ik me iphone 4s 64gb (black) vandaag tussen 17 en 21 uur binnen. İnfo voor alle andere wachtende.
  #387  
Oud 13-12-11, 10:10
Guest-20240308092738
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo boos ,

zojuist KS maar weer gebeld.

Het toestel waar ik op 1 dec een SMS ontving waarin stond dat ik het toestel (4S 32G Wit) binnen enkele dagen zou ontvangen: Nu 13 december en nog steeds niets. Heb GLS gebeld. Daar niets bekend. Dus weer terug naar Vodafone. Daar te horen dat voorraad er niet is en ze niets geleverd krijgen. Vreemd want ze hebben mij obv een andere contractverlenging gebeld dat de 32G Wit bij hen op voorraad was. Heel tegenstrijdig verhaal. Na even tot 10 tellen en het feit dat de KS maar bleef vertellen dat ze geen voorraad hebben en ze me helemaal niets kunnen vertellen over levertijden (u moet maar even blijven afwachten)..... kreeg ik de indruk dat bozer worden geen zin heeft. KS gaf wel aan dat ze een compensatie van 50 euro aanbieden voor het lange wachten. Dit maar geaccepteerd....

Voor mijn andere contractverlenging naar de 4S 32G of 64G Zwart blijft ook het verhaal: we weten niets en leveren nu niets uit want er is geen voorraad. Ik kan blijven zeggen dat ik op fora lees dat er wel mondjesmaat wordt uitgeleverd. Het verhaal is dan dat dit niet kan want er is gewoon geen voorraad. Kortom GoGo "volgens Vodafone kan jij gewoon geen toestel ontvangen'. Ik vraag me echt af of de mdw van de KS een extra kerstbonus krijgen om klanten moedwillig verkeerd te informeren.

Kortom: 4 nov een iPhone 4S 32G Zwart en een 4S 32G Wit besteld. Nog niets geleverd.

Overigens verneem ik elke keer dat de 16G's wel op voorraad zijn.

Zucht en steun.... N.
  #388  
Oud 13-12-11, 12:53
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

nikros,

Ik kan mijn zending volgen via track en trace. Ik heb op 27 oktober als nieuwe klant bestelling iphone 4s 64gb black + abbo geplaats. Kreeg pas vorige week nadat ik ks gebelt had te horen dat ik met de koerier bedrijf kon bellen voor afspraak. In iedergeval ik geloof niets wat de ks zegt van vodafone. Ik laat het je vanavond wel weten als ik hem goed ontvangen heb zodat je dit kan door geven aan vodafone ks.
  #389  
Oud 13-12-11, 19:19
Guest-20240308092738
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik krijg vanavond ineens (of nu pas??) een e-mail met een bevestiging van mijn bestelling van 4 november j.l..

"Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.
Wij houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld."
Daaronder de bestel informatie.

Is dit een goed teken dat ik nu eerdaags mijn toestel ga ontvangen. Heeft iemand ervaring met 'dit signaal'?


EDIT:
en een uur erna een mail met de aanpassing van mijn abonnement per vandaag... maar ik heb nog geen toestel...
Tja wat nu weer??

greetz. N.

Laatst gewijzigd door Guest-20240308092738; 13-12-11 om 22:40.
  #390  
Oud 13-12-11, 23:04
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Nou ik wens iedereen veel succes en geduld met wachten. ik heb me iphone 4s 64gb versie binnen eindelijk !!..

tot ziens elders hier op de fora
  #391  
Oud 15-12-11, 00:03
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Ook eindelijk vandaag mijn iPhone binnen gekregen!

Nadat ik maandag opeens een sms kreeg met daarin dat nummerbehoud in ging vanaf 12 januari leek het erop alsof mijn iPhone er eindelijk was. Meteen enthousiast naar de orderstatus gekeken, maar nee, die was nog niet veranderd. Later die dag Vodafone maar is gebeld, met het bericht dat ze het even na zouden kijken en de medewerker vertelde mij dat hij verwachtte dat ik mijn iPhone pas ergens volgende week zou krijgen. (Hetzelfde wat ik al die weken daarvoor eigenlijk ook al kreeg te horen dus)
Uiteindelijk werd ik 1 uur later teruggebeld door Vodafone met het bericht dat nummerbehoud is goedgekeurd en ik dus een afspraak kan maken voor de levering.

besteld: 21 oktober
ontvangen 14 december

Heeft dus 54 dagen geduurd uiteindelijk.
  #392  
Oud 17-12-11, 11:55
Guest-20240308092738
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

He he...
Gisteren stond ineens spontaan GLS op de stoep met twee pakketjes.
Dus eindelijk de spullen binnen.

Resume:
4 nov besteld
13 dec een mail met bestelbevestiging
16 dec ontvangst.

Blij, edoch hele communicatie blijft leerpunt voor Vodafone.

Case closed en anderen: scucces!

N.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 19:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.