//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door GoGo22 Martijn, ik ben blij om te horen dat jij hem al ontvangen hebt, ik had hem op 27 oktober besteld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 17-11-11, 22:14
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoGo22 Bekijk bericht
Martijn,

ik ben blij om te horen dat jij hem al ontvangen hebt, ik had hem op 27 oktober besteld welis waar de zwarte versie maar ja wel een beetje k*t om te lezen nu dat iemand anders die een dag later besteld heeft de toestel hoogstwaarschijnlijk eerder gaat krijgen. Er zijn ook klanten die voor mij hebben bestel of gepreorderd nog wel en die wachten ook nog steeds. Dus ik ga morgen WEER met vodafone bellen en hun dit verhaal voorleggen als jij het niet erg vind? Ik begin er zelf namelijk een beetje moe van te worden. Je koopt iets, er is ook geld van je rekening afgeschreven maar je hebt nog geen product in je handen.
Om te beginnen heb ik de iPhone nog niet ontvangen, maar het ziet er wel naar uit dat dit binnen enkele dagen het geval is. Ik heb blijkbaar iemand aan de lijn gehad die wel verstand van zaken heeft. Het is belachelijk dat je afhankelijk bent van de kennis van de klantenservicemedewerker. Ik hoop dat jullie het met deze info ook voor elkaar krijgen om de iPhone binnen enkele dagen te ontvangen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 17-11-11, 23:11
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Nou, zojuist toch echt een mail gekregen van Vodafone dat mijn 64GB (zwart) is verzonden met track&trace code. Ben erg benieuwd....
  #343  
Oud 17-11-11, 23:39
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Northsider Bekijk bericht
Nou, zojuist toch echt een mail gekregen van Vodafone dat mijn 64GB (zwart) is verzonden met track&trace code. Ben erg benieuwd....
northsider wanneer had jij bestelt??
  #344  
Oud 18-11-11, 12:27
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Heb nog steeds niets gehoord. Die belofte van afgelopen maandag dat het toestel bij de koerier was, was dus onzin. Heb inmiddels wel een formele klacht ingediend, dat mijn goedkope abonnement al naar een duur abonnement is omgezet, zonder dat ik de bijhorende Iphone geleverd heb gekregen. Kreeg zojuist een email hierover dat ze dat ongedaan gaan maken. Voor de rest moet ik maar lijdzaam afwachten, vrees ik.
  #345  
Oud 18-11-11, 14:24
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Witte Iphone 64 Gb is zojuist door mij in ontvangst genomen!

Ik wens de rest sterkte met wachten, hopelijk duurt dit niet lang meer.
  #346  
Oud 18-11-11, 16:09
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnvw82 Bekijk bericht
Witte Iphone 64 Gb is zojuist door mij in ontvangst genomen!

Ik wens de rest sterkte met wachten, hopelijk duurt dit niet lang meer.
Martijn,

ik ben blij om te horen dat jij hem al binnen hebt. Bellen met de klantenservice begin ik moe van te worden, steeds maar weer zelfde verhaal. Ik begreep uit forum dat jij hem op 28ste van oktober had verlengd he? Ik had hem de 27ste van oktober als nieuwe abonnement bestelt. Ik hoop nu maar dus dat die van mij ook heel snel binnenkomt. Ik heb gewoon geen woorden meer over de slechte service en levering van Vodafone. Je kan de schuld bij apple of de leverancier leggen maar vermeld dan op je website wat voor indicatie de levertijd word. We leven tegenwoordig in een tijdperk van internet dus zo moeilijk is dat toch niet te realiseren.
  #347  
Oud 18-11-11, 16:24
Wevert Wevert is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 11
Standaard

Op 21 oktober 08.45 uur besteld 32gb/wit nieuw abonnement met nummerbehoud.
Ongeveer tien keer met de klantenservice gebeld. Wat ging er allemaal fout:
Nummerbehoud zou eerste werkdag na 28 oktober worden aangevraagd. Dat gebeurde pas een paar dagen later dan beloofd. Vervolgens bleef de aanvraag in een storing hangen. Feitelijke aanvraag daarom pas op 8 november. Werd afgewezen. Op 10 november weer aangevraagd en opnieuw afgewezen. Vodafone vraagt zich niet af waarom. Ik heb zelf met de oude provider gebeld. Die vertelde mij dat V beide keren een fout simkaartnummer had doorgegeven. Dit is door de oude provider rechtgezet. Daarna kon V op 14 november weer om nummerbehoud vragen, wat dezelfde dag werd gehonoreerd. Toen vergat V dit aan de koerier door te geven, waar ik pas een dag later achterkwam. Op 16 november kwam de leverancier keurig binnen de aangegeven tijd. En nu heb ik hem! Te gek ding! Ik zou bijna zeggen dat het wachten de moeite waard was. Maar het blijft schandalig. Wat er niet is, kun je niet leveren. Maar wees daar dan eerlijk en duidelijk over Vodafone. En let een beetje op, want zoveel fouten maken, zou niet moeten hoeven.
Voor iedereen die nog wacht: sterkte gewenst!
  #348  
Oud 18-11-11, 16:51
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

GoGo22,

Ik heb mijn abonnement inderdaad op de 28e verlengd. Natuurlijk is het zo dat er dankzij Apple weinig telefoons geleverd worden. Maar ik neem het Vodafone kwalijk dat ze zo slecht (lees: NIET) naar hun klanten communiceren.
  #349  
Oud 18-11-11, 18:43
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoGo22 Bekijk bericht
northsider wanneer had jij bestelt??
Ik heb de 21e rond het middaguur besteld.

Moet wel zeggen dat ik ondanks ik een mail met track en trace code nog altijd geen bewijzen van verzending zie. Heb nog niks ontvangen, van de zending is bij TNT niks bekend en ook mijn orderstatus bij Vodafone staat nog op registered.

Ben deze week wel 2x door een onbekend nummer gebeld, maar lijkt me sterk dat als de track en trace code al bekend is ik alsnog door de koerier gebeld wordt. In de mail stond althans dat de zending 2x aangeboden wordt.

Ik heb nog steeds zoiets van: eerst zien, dan geloven.
  #350  
Oud 18-11-11, 23:26
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

En ik heb de 21ste, voor het middaguur, besteld en wacht nog steeds. Zucht .....
  #351  
Oud 19-11-11, 12:04
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Zow, het is even een maandje wachten, maar dan is ie ook eindelijk binnen.

De postbode heeft mijn 4S 64GB (zwart) net afgeleverd, nadat deze op 21-10 (11:11 uur kreeg ik de orderbevestiging) is besteld.
  #352  
Oud 19-11-11, 12:08
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Even uit nieuwsgierigheid. Ik heb een zelfde toestel besteld en op ongeveer hetzelfde tijdstip. Heb jij een nieuw abo afgesloten, verlengd, oid? Ik wil graag snappen waarom hij bij jou wel toegezonden wordt en bij mij niet.

In ieder geval gefeliciteerd met je toestel. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Hopelijk bevalt ie.
  #353  
Oud 19-11-11, 15:27
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Ik heb hem vandaag rond 11.10 binnen gehad! Alleen hadden we een internet storing en heb ik hem pas net kunnen activeren.
  #354  
Oud 21-11-11, 08:58
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Northsider Bekijk bericht
Zow, het is even een maandje wachten, maar dan is ie ook eindelijk binnen.

De postbode heeft mijn 4S 64GB (zwart) net afgeleverd, nadat deze op 21-10 (11:11 uur kreeg ik de orderbevestiging) is besteld.
Northsider, ik ben blij voor je dat jij hem al binnen hebt. Nu wij nog Nou nieuwe week dus nieuwe hoop op dat die toch misschien deze week word afgeleverd
  #355  
Oud 21-11-11, 13:55
JeroenNoten JeroenNoten is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik wacht momenteel ook nog steeds op een witte iPhone 4S 64 GB van Vodafone. Nieuwe aansluiting, besteld op 24 oktober. Toen ik vorige week belde zeiden ze nog dat er een storing was bij aanvraag van nummerbehoud. Toen ik vandaag belde werd er gezegd dat het toestel nog niet op voorraad was (en dat ze nog niet wisten wanneer die zou binnenkomen). Toen ik vertelde dat er vorige week werd gezegd dat er een storing was bij de aanvraag van nummerbehoud, zei ze dat dat niet kon want dat gebeurt pas als het toestel binnen is.
  #356  
Oud 21-11-11, 17:17
JewP JewP is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook een bestelling lopen van een 4S.
Een witte 16Gb welteverstaan, overstap van ben sim-only naar Vodafone met een web bel sms smart fancy plus ultra abonnement. Eerste 8 maanden korting en hotspot enabled.

Ondanks het 'verkeerde' abonnement lijkt mijn bestelling goed te zijn gegaan. Afgelopen zaterdag zou er zelfs een levering zijn geweest, ware het niet dat ik te horen kreeg (na zelf uiteindelijk maar gebeld te hebben waar ze bleven) dat mijn bestelling nog niet compleet was. Beetje slordig dus! Wat kan er trouwens niet compleet zijn aan een geseald doosje?!

Anyway, bij mij was de nummer behoud al wel aangevraagd en goed gekeurd voordat er voorraad beschikbaar was. Het lijkt er dus op dat Vodafone of maar wat doet, of dat de telefonisten maar wat zeggen. Beide opties lijken me trouwens een slechte zaak.

Laatst gewijzigd door JewP; 21-11-11 om 17:19. Reden: spelfout
  #357  
Oud 21-11-11, 18:07
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Ook ik wacht al meer dan 1 maand op mijn 64 GB iPhone 4S. 21 oktober al besteld met het idee dat ik hem dan ook echt zo snel mogelijk in huis zou hebben.. Nou mooi niet dus. Pas 9 november nadat ik zelf maar is ging bellen werd de credit check goed gekeurd. Die was eerst afgekeurd omdat hun een technische fout hadden gemaakt.
Nu nog steeds geen vooruitzicht dat mijn telefoon snel geleverd zal worden en ook het nummerbehoud is weinig aan te zien of daar al iets aan gedaan is.
  #358  
Oud 23-11-11, 16:40
JeroenNoten JeroenNoten is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Vandaag weer gebeld, ze zeiden weer dat er een probleem was bij de aanvraag van nummerbehoud. Toen ik zei dat ze eergisteren zeiden dat het toestel nog niet binnen was zei opeens dat dat klopte en dat daarna pas nummerbehoud zou worden aangevraagd. Deze mevrouw wist wel te vertellen wanneer het toestel ongeveer zou binnenkomen: begin december.
  #359  
Oud 23-11-11, 16:48
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mullerw Bekijk bericht
Even uit nieuwsgierigheid. Ik heb een zelfde toestel besteld en op ongeveer hetzelfde tijdstip. Heb jij een nieuw abo afgesloten, verlengd, oid? Ik wil graag snappen waarom hij bij jou wel toegezonden wordt en bij mij niet.

In ieder geval gefeliciteerd met je toestel. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Hopelijk bevalt ie.
Ik heb m.b.v. de "truc" besteld, dus in feite met prepaid sim. Hoop voor alle wachtenden dat t eind nu wel in zicht komt. Een maand is wel lang zat om te wachten dacht ik zo.
  #360  
Oud 23-11-11, 22:30
kommer1967's schermafbeelding
kommer1967 kommer1967 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Houten
Berichten: 64
Standaard

Heb maandag een 4S 32GB wit met abonnement besteld.
Morgen komt hij binnen.
Cadeau voor mijn vrouw.
__________________
iPhone X 256GB, iPad Pro 10.5inch 512GB 4G, MacBook Pro Touch Bar 13inch 2017, iMac 21inch 4K 2017, TV 4,  Watch 3 42mm
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 19:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.