//

Iphone 4S probleem met vodafone sim

Iphone 4S probleem met vodafone sim discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Net een nieuwe simkaart gehaald bij Vodafone. Vooralsnog geen problemen gehad incl 5 cijferige pincode. 4 gaf in eerste instantie ook geen probleem, voor 15min ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-11-11, 13:45
orangex orangex is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard Nieuwe simkaart

Net een nieuwe simkaart gehaald bij Vodafone.

Vooralsnog geen problemen gehad incl 5 cijferige pincode. 4 gaf in eerste instantie ook geen probleem, voor 15min ofzo. De problemen met "no service" kwamen altijd best vlot dus ben benieuwd of hij het bij wijze van vanavond ook nog probleemloos met pincode doet.

Nog voor mensen die batterijproblemen hebben. Het hielp hier al aardig toen ik de notifications voor de Calendar uitschakelde. Maak nog wel gebruik van badges, maar niet meer van notificaties. Vanochtend na 5 uur nog 99% en na iets van 6 uur zat hij op 98%. Dat was met Wi-Fi en BT aan maar zonder vodafoneverbinding. Nu sinds een klein half uur dus weer verbinding. Ben benieuwd wat dat met het batterijniveau gaat doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 10-11-11, 13:55
pmhendriks's schermafbeelding
pmhendriks pmhendriks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

5 cijferige code?? welk type sim heb je in ken alleen serie 4 en 7 hierbij alleen 4 cijferige code mogelijk. Helaas op beide niet werkzaam op de iPhone 4S.
  #23  
Oud 10-11-11, 13:57
orangex orangex is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

De vorige was een 8931 simkaart, en deze begint ook met 8931. En ik kan probleemloos een 5 cijferige pincode gebruiken.
  #24  
Oud 10-11-11, 14:06
pmhendriks's schermafbeelding
pmhendriks pmhendriks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

Je hebt helemaal gelijk. Ik ging altijd uit van een 4 cijferige code maar blijk toch te werken. Helaas bij het gebruik van de SIMPINCODE in de iPhone kan ik na verloop van tijd niet meer bellen en sms'en. Zonder code geen probleem OS5 bug.
  #25  
Oud 10-11-11, 14:08
orangex orangex is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

ik had dus zonder simpin alsnog problemen dat hij af en toe verviel in INVALID sim. Vooralsnog geen problemen gehad.

Overigens denk ik dat een deel van het batterijprobleem zit in de verbinding met de provider... Ik had vanochtend de hele ochtend invalid sim zodat vodafone dat kon zien. Toen na 5 uur was ik 1% batterij kwijt. Heb nu een klein uur de nieuwe sim erin zitten en mijn % is van ongeveer 97% gezakt naar 93 alweer. Wat opnieuw neerkomt op zo'n 3-4% per uur. Dat is wel een aanzienlijk verschil tov het niet hebben van een verbinding met bijvoorbeeld Vodafone.
  #26  
Oud 10-11-11, 14:18
pmhendriks's schermafbeelding
pmhendriks pmhendriks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

Ik heb de tijdzone instelling in locatievoorziening uitstaan. ik moet zeggen dat dit behoorlijk scheelt.
  #27  
Oud 10-11-11, 14:21
orangex orangex is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pmhendriks Bekijk bericht
Ik heb de tijdzone instelling in locatievoorziening uitstaan. ik moet zeggen dat dit behoorlijk scheelt.
Heeft voor mijn i4S nog niet mogen helpen. Hielp wel enorm op mijn i4 die de vrouw nu heeft. Maar de batterij zakt alweer aardig dus vermoed dat het iets met connectie met provider te maken heeft die open blijft staan misschien, of wat voor reden dan ook. Ga er vanuit dat dit dan opgelost wordt met de softwareupdate.
  #28  
Oud 10-11-11, 14:29
pmhendriks's schermafbeelding
pmhendriks pmhendriks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orangex Bekijk bericht
Heeft voor mijn i4S nog niet mogen helpen. Hielp wel enorm op mijn i4 die de vrouw nu heeft. Maar de batterij zakt alweer aardig dus vermoed dat het iets met connectie met provider te maken heeft die open blijft staan misschien, of wat voor reden dan ook. Ga er vanuit dat dit dan opgelost wordt met de softwareupdate.
Afwachten op OS 5.01
  #29  
Oud 10-11-11, 15:18
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Dit lijkt gewoon op hetzelfde probleem dat klanten van T-Mobile ook hebben. Dus het ligt toch hoogstwaarschijnlijk aan de software. Hopelijk dat we met IOS 5.01 meteen van het sim probleem en het batterijprobleem zijn verlost.

Heb met simpin uitgeschakeld tot nu toe nog geen problemen maar ik houd mijn hart nog vast.
  #30  
Oud 10-11-11, 18:54
ploegvdr ploegvdr is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 27
Standaard

Hier een HI- gebruiker.

Ook de Iphone 4s aangeschaft. Kon ook niet bellen of sms-en.
Simkaart begon met 4824....
Deze omgeruild voor een nieuwe simkaart, beginnend met 4770...
Probleem opgelost qua bellen en sms. Beide gevallen een 4 cijferige Simlock.
Echter werd ik regelmatig geconfronteerd met 'geen service'. Ma de simlock verwijderd te hebben, lijkt dit probleem van de baan.

Batterij verbruik is hier ook aan de hoge kant
Eerst het volgende ondernomen:
- Locatievoorzieningen uitgezet.
- helderheid iets naar beneden
- email handmatig ophalen, due push uit.
- onnodig openstaande applicatie afgesloten (dubbelklik opthuisbutton en alles afsluiten).
Reageren

Labels
iphone4s, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 22:03
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone blingbling Vodafone 1 13-08-10 14:48
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G VincentKooijman Vodafone 1 01-04-09 14:08
Vodafone komt met eigen sim kaart Iphone MCNO Archief 2 19-07-08 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.