//

Zijn Nederlandse Vodafone iPhones altijd simlockvrij?

Zijn Nederlandse Vodafone iPhones altijd simlockvrij? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de berichten in het forum lees zijn alle Vodafone iPhones die in Nederland verkocht zijn altijd simlockvrij geweest. Echter was ik vanochtend bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-11, 13:52
ctrl8 ctrl8 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 21
Standaard Zijn Nederlandse Vodafone iPhones met abbo altijd simlockvrij?

Als ik de berichten in het forum lees zijn alle Vodafone iPhones die in Nederland verkocht zijn altijd simlockvrij geweest. Echter was ik vanochtend bij een Vodafone winkel en daar werd me verteld door een medewerker dat Vodafone iPhone in Nederland altijd met simlock verkocht zijn, en pas sinds deze zomer simlockvrij zijn.

Ik vertelde hem er wel bij dat ik een Nederlandse Vodafone iPhone kon kom van eind vorig jaar, misschien dat dit dus een verkooppraatje was, of hij me de iPhone niet gunde. Door het verhaal ben ik toch weer onzeker geworden. Kan iemand de situatie ophelderen?

Let wel het gaat hier om een iPhone die met abonnement is aangeschaft niet om de prepaid versie.

Laatst gewijzigd door ctrl8; 09-11-11 om 14:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-11, 22:30
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Als hij echt via Vodafone komt is hij simlockvrij maar de Phoneshop heeft de allereerste iphones verkocht voor KPN/Vodafone omdat het contract met Apple niet rond was terwijl de abonnementen er al wel waren.

Je kan het overigens zo testen door er een andere kaart in te prikken. En na 12 maanden mag je een telefoon gratis simlockvrij maken. Dus hoe dan ook, ben je zo in bezit van een vrije iPhone.
Reageren

Labels
iphone, nederland, simlock, simlockvrij, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn de iPhone's van KPN simlockvrij gsmfreak KPN 4 28-01-11 02:30
Simlock vrij door Tmobile is dat altijd simlockvrij? midon Archief 1 12-11-09 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.