//

Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ?

Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede- Apple fanaten ! Mijn prachtige iphone 4 die een vodafone UK factory lock / simlock heeft moet ik weer activeren , omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-11, 23:31
flyingdutchjan flyingdutchjan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ?

Beste mede- Apple fanaten !

Mijn prachtige iphone 4 die een vodafone UK factory lock / simlock heeft moet ik weer activeren , omdat ik hem ge-updatet had naar IOS 5.0

Ik moet hem dus weer activeren, maar hoe kan ik dit het besten doen ?
Is het mogelijk dat ik een vodafone UK prepaid koop, en hem met dat kaartje activeer ? Of moet ik echt 3 maanden wachten tot dat er een fatsoenlijke unlock of hacktivate te vinden is ?

En zo ja, ik kan hem weer activeren met een vodafone UK prepaid kaartje, waar kan ik dat dan kopen ? Ik heb het hele internet afgezocht , ik heb de klantenservice van vodafone UK gebeld, maar ik moet een brits adres hebben.

Zijn er nog mogelijkheden om bij Nederlandse bedrijven , die vodafone UK prepaid aanbieden ?

Ik hoor graag van u !

M v G,
Jan

( p.s. wanneer dit al besproken is in een andere topic is dit mij ontgaan, want ik heb al flink lopen zoeken in de antwoorden , maar in geen van de gevallen is mijn vraag beantwoord ... )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-12, 13:57
rinc rinc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard

Via ebay kun je Pay to go simcard kopen van Vodafone. Maar dan heb je denk ik alleen nog geactiveerd en nog niet unlocked.
Reageren

Labels
activeren, ios5, iphone 4, vodafoneuk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 22:17
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? natenextdoor Archief 1 05-01-10 16:26
Iphone 3G vodafone Italie prepaid RichardVV Archief 2 05-08-08 09:43
Vodafone komt met eigen sim kaart Iphone MCNO Archief 2 19-07-08 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:35.