//

Nieuw toestel bij huidig abbo?

Nieuw toestel bij huidig abbo? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb 1 week geleden een iPhone 4s abbonoment aangesloten voor 2 jaar. Als apple fan wil ik natuurlijk wel weer de nieuwe iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-11, 20:38
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard Nieuw toestel bij huidig abbo?

Hoi,

Ik heb 1 week geleden een iPhone 4s abbonoment aangesloten voor 2 jaar. Als apple fan wil ik natuurlijk wel weer de nieuwe iPhone (5?) als die uitkomt. Is het dan ook mogelijk dat ik bij mijn huidige abbonoment dat toestel er dan bij koop bij mijn vodafone provider? Zodat ik dan over kan gaan op een nieuw toestel maar me abbonoment blijft lopen? Neem aan dat het dan niet de simlockvrije telefoon prijs kost? Welke prijs, schatting? Heb al beetj erond gekeken op internet maar kom er helaas niet uit,

Bedankt voor de moeite!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-11, 23:27
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Als je een 2 jarig abonnement hebt afgesloten dan loopt ie voor 2 jaar en zul je dus 2 jaar met je telefoon moeten doen. Wil je een ander, dan zul je die los moeten kopen, en dus betaal je de hoofdprijs. Overigens is de toestelkorting toch al niet veel meer.
  #3  
Oud 02-12-11, 08:38
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkel Bekijk bericht
Als je een 2 jarig abonnement hebt afgesloten dan loopt ie voor 2 jaar en zul je dus 2 jaar met je telefoon moeten doen. Wil je een ander, dan zul je die los moeten kopen, en dus betaal je de hoofdprijs. Overigens is de toestelkorting toch al niet veel meer.
ben ik niet met je eens. ik heb bij mijn 2 jarig vodafone zakelijk 50 euro maar 49 euro voor de 4S 16GB bij moeten betalen.
  #4  
Oud 02-12-11, 08:46
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

En dat kon je doen terwijl je nog in een contact zat?? En dus voor 50 euro je contract opengebroken?
  #5  
Oud 02-12-11, 08:55
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkel Bekijk bericht
Als je een 2 jarig abonnement hebt afgesloten dan loopt ie voor 2 jaar en zul je dus 2 jaar met je telefoon moeten doen. Wil je een ander, dan zul je die los moeten kopen, en dus betaal je de hoofdprijs. Overigens is de toestelkorting toch al niet veel meer.
Ik weet niet hoe het precies zit bij Vodafone, maar bij T-mobile kan dat wel. Je kan daar binnen 1 abonnementsperiode éénmalig een "early renewal" aanvragen. Dit houdt in dat je bijv. na 1 jaar van de 2 jarige contract al vastlegt dat je aan het einde van je huidige contract weer 2 jaar verlengt. M.a.w. je legt je vanaf dat moment voor zeker 3 jaar vast. Voordeel op dat moment is dat je dan een nieuwe telefoon kan uitzoeken met de prijsvoordelen die je bij een nieuw abonnement of verlenging ook zou hebben. Nadeel is, dat je dan OF 3 jaar met dat toestel moet gaan doen OF in de loop van de tijd een keer een los toestel moet gaan kopen als je wat anders wilt.
  #6  
Oud 02-12-11, 09:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb 1 week geleden een iPhone 4s abbonoment aangesloten voor 2 jaar. Als apple fan wil ik natuurlijk wel weer de nieuwe iPhone (5?) als die uitkomt. Is het dan ook mogelijk dat ik bij mijn huidige abbonoment dat toestel er dan bij koop bij mijn vodafone provider? Zodat ik dan over kan gaan op een nieuw toestel maar me abbonoment blijft lopen? Neem aan dat het dan niet de simlockvrije telefoon prijs kost? Welke prijs, schatting? Heb al beetj erond gekeken op internet maar kom er helaas niet uit,

Bedankt voor de moeite!

Bij T-Mobile heb je een maal per contractperiode de mogelijkheid om je contract vervroegd te vernieuwen. Early Renewal heet dit. Wellicht bieden andere providers ook een dergelijke mogelijkheid.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #7  
Oud 02-12-11, 09:32
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkel Bekijk bericht
En dat kon je doen terwijl je nog in een contact zat?? En dus voor 50 euro je contract opengebroken?
Nee, mijn reactie was meer op jouw opmerking dat de kortingen op toestelprijzen voortaan minimaal zijn.
  #8  
Oud 02-12-11, 09:52
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

De kosten voor het toestel zitten in de abonnementsprijs verwerkt, je betaalt dus maandelijks voor je toestel. Bij een 2jarig abo krijg je nog wel iets, aangezien de providers graag willen dat je lang blijft. Bij 1jarig is het al een stuk minder. Uiteraard kun je na goed zoeken nog wel iets vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw toestel RioolDokter iPhone algemeen 3 07-10-11 19:30
refurb of nieuw toestel? Dennis1982 iPhone algemeen 2 25-08-11 19:59
Nieuw iPhone abbo bij t-mobile SjoerddeJ Odido (T-Mobile) 14 18-06-09 01:33
Nieuw toestel Rene3g Koopinformatie Nederland 12 20-01-09 12:57
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.