iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   iPhone4S geen mobiel netwerk na aantal uren (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/107228-iphone4s-geen-mobiel-netwerk-na-aantal-uren.html)

Versplinterd 17-12-11 15:11

iPhone4S geen mobiel netwerk na aantal uren
 
Hoi allemaal

Ik ben al 2 maanden in het bezit van mn iphone4S en heb sinds zo'n 3 dagen last van problemen

Mijn mobiele netwerk van vodafone (niet internet) valt na n paar uur op 'geen service'
Zodra ik de iphone uit en aanzet is er weer volop verbinding alleen is dat na n paar uur weeer weg!

Ik vroeg me af of er een storing bekend is bij vodafone of dat het aan de telefoon of mijn abbo ligt.
En heeft iemand tips op dit op te lossen (behalve klantenservice bellen, dat ga ik doen zodra blijkt dat het aan mij ligt)

Alvast bedankt!!

cyber2001 01-01-12 23:16

Same here, wel had ik bij de 3GS ook problemen met bereik. Werd constant van de zendmast gegooid en opnieuw aangemeld. Dit heeft zich verergert tot het dramatische feit dat ik steeds vaker enkele uren niet bereikbaar ben. Volgens vodafone is er niets aan de hand en moest ik een klacht sturen naar de NNV ofzo afdeling van vodafone waar ze dieper op de zaak in kunnen gaan.

De brief heb ik eergisteren verstuurd. Nu even afwachten wat hier uit komt. Samsung Galaxy S2 heeft hetzelfde probleem. Overigens hoorde ik van een andere 4S gebruiker dat hij, ook al zit hij op een ander netwerk ( mag geen namen noemen maar het is T-Mobile), dezelfde klachten ervaart.

Zegt u het maar. Na een reboot van de telefoon kun je het probleem direct verhelpen en werkt het weer naar behoren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2012 om 23:17 ----------

Dit zijn de gegevens waar ik volgens de klanten service naartoe moest sturen:

Vodafone Libertel N.V
Afd. SSV Netwerkklachten
Postbus 1500
6201BM Maastricht
Nederland

debroei 01-01-12 23:34

Even je profiel invullen , want je hebt een iphone . En er staat geen iphone ofipad. want als je oude software draait Doet het mij denken aan het simkaart probleem waarover al veel is geschreven,doe maar eens de zoekfunctie raadplegen voor meer info hierover.

cyber2001 01-01-12 23:40

@Debroei:

Het gaat iig om een iPhone 4S, welke grote maakt niet uit, en het is iig iOs 5 want lagere software bestond er niet voor de 4S.

Simkaart helpt niet, althans ik heb er 6 gehad en bij de laatste wissel was voor simkaart naar microsimkaart

debroei 01-01-12 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyber2001 (Bericht 753862)
@Debroei:

Het gaat iig om een iPhone 4S, welke grote maakt niet uit, en het is iig iOs 5 want lagere software bestond er niet voor de 4S.

Simkaart helpt niet, althans ik heb er 6 gehad en bij de laatste wissel was voor simkaart naar microsimkaart

Software versie maakt wel degelijk uit, ios 5.0 5.01 of 5.1 beta. Bij 5.01 zou dit probleem opgelost moeten zijn....
En lijkt mij dat als je verwacht dat wij jouw helpen, wij van jouw mogen verwachten dat je even de moeite neemt deze info in te vullen. Juist omdat dit hulp bieden eenvoudiger maakt ,en voor de hand liggende oplossingen zo als nu mogelijk het geval is helpt te voorkomen.

cyber2001 02-01-12 01:35

De info die bij mij past, ik ga er vanuit dat je mij namelijk bedoelde over info geven, stond de gehele tijd al netjes vermeld. Ik heb namelijk vanaf het moment dat ik mijn 4S gekregen heb direct alles aangepast op dit forum. Dit stond dus duidelijk vermeld.

Als jij aangeeft dat het probleem bij 5.0.1 is opgelost zou het mij eigenlijk behoorlijk verbazen. 5.0.1 is namelijk uitgegeven om de batterij problemen op te lossen, voorzover ik het weet.

Dus de sneer naar mij toe lijkt mij zeer ongepast. Als je dit wilt weten van degene die het topic is begonnen; moet je hem daarop aanspreken en niet pas op het moment dat ik in het topic een antwoord geef. Het topic stond er immers pas al slechts 15 dagen.

We zijn hier immers alle te samen om elkaar te helpen/ advies te geven/ tips te geven enz.

debroei 02-01-12 06:54

Ik hb inderdaad niet goed gezien dat jij wel alles netjes hebt ingevuld en de TS niet.
Of dit nog klopt kan ik niet controleren, maar je opmerkimg kwam op bij over als bijdehand.
Want je schrijft dat ios 5 ,5.01, en 5.1 allen een pot nat zijn. Dat klopt niet zoals ook hierzo te lezen is. Nogmaals het was bedoeld voor de TS die opmerking . En wie de schoen past trekt hem aan. Het was dus niet voor jouw bedoeld.

Versplinterd 04-01-12 20:26

excuses! ik heb het veranderd!

en het probleem is bij mij in ieder geval opgelost.
ik heb namelijk gisteravond mijn telefoon geupdated naar 5.0.1 (ik deed het eerst niet omdat ik zit te wachten op een jailbreak en aangezien er nu een aankomt voor 5.0.1 heb ik 'm geupdated)

thanks voor jullie hulp :)

ps. excuses voor mijn late reactie

showeh 18-02-12 21:50

Ik heb hetzelfde voor.. Maar ik draai wel op de 5.0.1:(
Mobistar is de provider.. Als ik hem uitzet, wel terug ontvangst:/ sta op het punt terug te gaan want garantie is nog goed:/
Any1 idea?

HuubHellings 20-03-12 08:01

I had a lot of "no service" issues. I went with my phone 4s to the apple store. The genius found out after diagnosis that many problems were seen with connections in my phone. He gave me a new iPhone 4s. At home it turned out that the "no service" problem was back. by accident I discovered that the problem was solved after I had removed the cover. I have put a movie on youtube. I hope this solution will be helpfull for at least some of you.
*
YouTube - Broadcast Yourself.
*
Regards,
Huub


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.