//

Abbonement verlengen.

Abbonement verlengen. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn provider is Vodafone en ik mag in ongeveer 3/4 maanden mijn abbonement verlengen. De Iphone 4 lijkt mij een zeer geschikte telefoon. Nu zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-11, 16:01
Bulleth3 Bulleth3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Abbonement verlengen.

Mijn provider is Vodafone en ik mag in ongeveer 3/4 maanden mijn abbonement verlengen. De Iphone 4 lijkt mij een zeer geschikte telefoon.

Nu zou ik graag willen weten of dit zou kunnen, ik wil graag onbeperkt internet op de Iphone en ik wil graag een abbonement van 20 tot 30 euro per maand. Ik weet niet of er nog goedkopere abbonomenten komen voor de Iphone want de goedkoopste die ik op het moment kan vinden is die van 35 euro per maand.

Ik weet niet of jullie me kunnen helpen. of er iemand het zelfde Idee heeft.
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-11, 18:41
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Helaas is het niet mogelijk om onbeperkt internet bij je abbonoment te krijgen. Aangezien er zoveel vraag naar was, was de bereikbaarheid en de snelheid steeds minder goed te garanderen dat ze dat bij onder andere bij vodafone hebben verwijderd. Volgens mij is het niet mogelijk om een abonnement van 20 euro + een iphone 4 te hebben. Maar als ik jou was, zou ik gewoon even naar een vodafone winkel gaan en daar naar de mogelijkheden vragen. Die kunnen je het uitgebreid vertellen.
  #3  
Oud 28-12-11, 19:55
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Of zelf even de moeite nemen en je er in verdiepen, neem van mij aan dat je dat een hoop geld scheelt.
In de Vodafone Shop kunnen en zullen ze je uitsluitend vodafone adviseren. Wil je een objectieve mening zoek dan eens rond op de diverse vergelijkings website,s of ga naar een onafhankelijke shop.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile verlengen creazn Koopinformatie Nederland 1 03-11-11 20:42
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement gsscott Koopinformatie Nederland 334 21-10-10 18:52
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 06:53
abbonnement verlengen? nickdw Odido (T-Mobile) 2 22-06-09 19:18
Verlengen Geert8 Odido (T-Mobile) 3 18-02-09 02:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.