//

Vraag ivm naderend einde Vodafone Supersim Iphone-abonnement

Vraag ivm naderend einde Vodafone Supersim Iphone-abonnement discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb op dit moment zo'n Supersim-abo van € 13 per maand. Nu loopt het abonnement 1 maart 2012 af en wordt het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-12, 17:34
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Vraag ivm naderend einde Vodafone Supersim Iphone-abonnement

Beste leden,

Ik heb op dit moment zo'n Supersim-abo van € 13 per maand. Nu loopt het abonnement 1 maart 2012 af en wordt het zodoende omgezet in een regulier abonnement. Zijn er al leden die hiermee ervaring hebben? Zo ja, in welk abonnement wordt het omgezet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-12, 23:25
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Beste leden,

Ik heb op dit moment zo'n Supersim-abo van € 13 per maand. Nu loopt het abonnement 1 maart 2012 af en wordt het zodoende omgezet in een regulier abonnement. Zijn er al leden die hiermee ervaring hebben? Zo ja, in welk abonnement wordt het omgezet?
ik neem aan dat je hier niet akkoord mee hoef te gaan? Je kan beter rond die tijd een nieuwe vergelijkende sim-abo uitzoeken
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #3  
Oud 11-01-12, 07:58
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Ik heb inmiddels bericht gekregen van Vodafone. Het abonnement blijft hetzelfde maar de prijs gaat naar € 25 per maand. Voorlopig ga ik daarmee wel akkoord.
  #4  
Oud 11-01-12, 08:13
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Ik heb inmiddels bericht gekregen van Vodafone. Het abonnement blijft hetzelfde maar de prijs gaat naar € 25 per maand. Voorlopig ga ik daarmee wel akkoord.
Wat zijn de specs dan. Is het raar als ik zeg dat dat duur is voor een sim only?
  #5  
Oud 11-01-12, 08:26
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Wat zijn de specs dan. Is het raar als ik zeg dat dat duur is voor een sim only?
Ik heb 100 belminuten en onbeperkt internet. Vooral dat laatste gebruik ik veel. Als ik zodoende de actuele Sim Only-abonnementen met internet zie, ben ik niet duurder uit. En naar andere netwerken wil ik niet overstappen.
  #6  
Oud 11-01-12, 10:03
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Wat zijn de specs dan. Is het raar als ik zeg dat dat duur is voor een sim only?
PSIES!!!


@ martwout:
Je doet er verstandig aan te checken hoeveel ECHTE data je per maand verstookt via je data-verbinding (dus niet via Wi-Fi)

Ik staarde me tot voor kort ook blind op "onbeperkt internet", totdat ik m'n dataverbruik eens echt ging checken.
Zo zit ik bv thuis, op 't werk en bij vrienden altijd op Wi-Fi. Aldus is mijn dataverbruik via m'n databundel nihil (<50MB)

Dan is € 25,-/mnd zoals in jouw geval zeker aan de dure kant. Voor dat geld lacht Vodafone zich dood. Ze verhogen de prijs en hoeven, bij wijze van spreken, niet eens een "gratis" toestel te leveren EN het 10 maanden voordeel loop je ook mis.


Je ging akkoord met 100 gratis belminuten. Er van uit gaande dat je die 100 belminuten nodig hebt, heb ik daarop ff gezocht bij Vodafone. Tijdsduur 2 minuutjes.
Check Bel-SMS-Web-Simonly van Vodafone
Check ook de duurdere bundels eens en let goed op de prijs.
Naar mijn mening kun je op jaarbasis heel wat besparen. (Wel eerst je dataverbruik checken - Zet je tellers op nul en gebruik 1 dag GEEN Wi-Fi)
Nogmaals: Staar je niet blind op "onbeperkt internet".

Laatst gewijzigd door Rav3n; 11-01-12 om 10:18.
  #7  
Oud 11-01-12, 11:16
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Ik heb 100 belminuten en onbeperkt internet. Vooral dat laatste gebruik ik veel. Als ik zodoende de actuele Sim Only-abonnementen met internet zie, ben ik niet duurder uit. En naar andere netwerken wil ik niet overstappen.

Wat houdt jouw "onbeperkt internet" in. Naar mijn weten is dat een "nep" onbeperkt internet.

Zoals in de zin: Onbeperkt internet en na 1GB afgekapt worden naar 64kb/s


En ik heb hetzelfde voor 14euro per maand wat dus op een simpele rekensom €11euro goedkoper per maand is. Wat dus op €132,- op jaarbasis is.
  #8  
Oud 11-01-12, 18:13
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht

En ik heb hetzelfde voor 14euro per maand wat dus op een simpele rekensom €11euro goedkoper per maand is. Wat dus op €132,- op jaarbasis is.

PSIES !!
  #9  
Oud 11-01-12, 21:28
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb ook veel moeite gedaan destijds om een onbeperkt (lees FUP) abonnement te vinden. Ik zit echt de hele dag met m'n iPhone in de weer; maar ik kom nauwelijks aan 200MB per maand. En dan stream ik ook sporadisch wat muziek (luisterpaal, spotify, radio 1) Maar gebuik meestal gewoon m'n iPod.app. Staar je idd niet zo blind op 'onbeperkt' internet. Je gebruikt het waarschijnlijk toch niet eens. Denk je van wel? Meet het maar eens / hou het maar eens bij.

Nb. Thuis heb ik Wi-Fi, op m'n werk en onderweg (ook tijdens m'n werk) niet.

Edit: hier mooi voorbeeldje, ik zag 186MB staan in m'n instellingen.app, maar ik zie nu: die blijkt gereset op 18 juli. Dus in meer dan 5 maanden tijd nog geen 200MB Ö.
Wat heb ik nou eigenlijk aan zon onbeperkt pakket?!
  #10  
Oud 11-01-12, 22:48
Eppw1970 Eppw1970 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook zo'n abonnement. Die van mij verloopt eind februari. Het loont echt de moeite je 3G data verbruik eens te analyseren. Via bellen.com kun je makkelijk je facturen uploaden en analyseren. Bij mij de facturen van afgelopen jaar in een keer laten beoordelen. Gemiddeld 3G-gebruik was slechts 110MB per maand. Dus wat moet je met onbeperkt internet.

Overigens bied de ANWB ook via vodafone een aardig alternatief. 18 euro per maand gedurende 2 jaar. 180 minuten en 500 MB. Inclusief Samsung Ace. Die verkoop ik wel weer, gaat mijn maandbedrag nog iets omlaag. (www.vodafone.nl/anwb)

Dat is beter dan Vodafone zelf bied, dan krijg je maar 5 maanden korting per jaar.
  #11  
Oud 12-01-12, 01:05
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Er zijn mensen in het nieuws geweest die meer dan 5GB downloadden per maand. Toen die tijd wel nog onbeperkt internet was .

Ik denk te gierig voor een internet abonnement thuis en alles via tetheren ......
  #12  
Oud 13-01-12, 13:46
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard

Ik werd vanochtend door Vodafone opgebeld dat mijn abonnement afliep. Ze gaf aan dat ik gemiddeld tussen de 200mb en 300 mb zat met 1x een uitschieter. Ze bood een 250 2 jaar-abo aan met de 2,50 per maand blox. Ik heb haar aangegeven dat ik het online zou bekijken.

Zodoende heb ik middels de facturen via My Vodafone het gebruik bekeken en via Excel een totaal berekend. In december zat ik op 367 mb (dat zal de uitschieter zijn). Zodoende heb ik nu een verlenging aangevraagd obv de 250 Bel+SMS+Web Sim Only (incl eerste 10 maanden de helft van de reguliere 24,95) maar wel de zorgeloos internet Blox erbij gedaan (voor de keer dat je een uitschieter hebt) aangezien je pas 2,50 betaalt als je het nodig hebt. Dat moet voldoende zijn als je goed erop let om updates thuis te downloaden. Zodoende zit ik voorlopig op de actuele prijs. Het is inderdaad handig om je verbruik te bekijken.
  #13  
Oud 13-01-12, 14:48
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Ik werd vanochtend door Vodafone opgebeld dat mijn abonnement afliep. Ze gaf aan dat ik gemiddeld tussen de 200mb en 300 mb zat met 1x een uitschieter. Ze bood een 250 2 jaar-abo aan met de 2,50 per maand blox. Ik heb haar aangegeven dat ik het online zou bekijken.

Zodoende heb ik middels de facturen via My Vodafone het gebruik bekeken en via Excel een totaal berekend. In december zat ik op 367 mb (dat zal de uitschieter zijn). Zodoende heb ik nu een verlenging aangevraagd obv de 250 Bel+SMS+Web Sim Only (incl eerste 10 maanden de helft van de reguliere 24,95) maar wel de zorgeloos internet Blox erbij gedaan (voor de keer dat je een uitschieter hebt) aangezien je pas 2,50 betaalt als je het nodig hebt. Dat moet voldoende zijn als je goed erop let om updates thuis te downloaden. Zodoende zit ik voorlopig op de actuele prijs. Het is inderdaad handig om je verbruik te bekijken.

Wel een 2 jaar abo... die hebben ze graag Maar je moet voor jezelf de keuzes goed overwegen.

Gr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone supersim 50 overdracht. ivoback Vodafone 0 06-02-11 14:58
Artikel 5, aanvullende voorwaarden Vodafone SuperSIM kirvis Vodafone 3 30-01-10 17:24
Vodafone Supersim ook bij 3GS te verkrijgen? Josot Vodafone 18 21-12-09 17:11
vodafone abonnement vraag desmodus Vodafone 4 20-11-08 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.