iPhone 4S fabricage fout

iPhone 4S fabricage fout discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik ben sinds vandaar weer eens actief op dit forum nadat ik vorige week mijn iPhone 4S geleverd had gekregen. Helaas bleek deze iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 January 2012, 10:04
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 11
Standaard iPhone 4S fabricage fout

Goedemorgen,

Ik ben sinds vandaar weer eens actief op dit forum nadat ik vorige week mijn iPhone 4S geleverd had gekregen.

Helaas bleek deze iPhone een aantal fabricagefouten te bevatten waaronder trillend beeld wanneer brightness boven de 50% kwam en het muteknop die blijft haken in het midden.

Ik ben terug gegaan naar de winkel van Vodafone en deze hebben hem opgestuurd.

Nu is mijn vraag: wat is jullie ervaring betreft Vodafone met reparaties. Ik wil namelijk gewoon een nieuw toestel, en niet een refurbished toestel (het betreft immers een fabricage fout waar ik niets aan kon doen). En hoelang gaat dit meestal duren?

Alvast bedankt voor het lezen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12 January 2012, 10:06
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Een refurbished iPhone is als een nieuwe. Wacht eerst af wat je krijgt voordat je je druk gaat maken.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 12 January 2012, 11:02
kuotje's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 June 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.041
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nanoChip Bekijk bericht
Goedemorgen,

Ik ben sinds vandaar weer eens actief op dit forum nadat ik vorige week mijn iPhone 4S geleverd had gekregen.

Helaas bleek deze iPhone een aantal fabricagefouten te bevatten waaronder trillend beeld wanneer brightness boven de 50% kwam en het muteknop die blijft haken in het midden.

Ik ben terug gegaan naar de winkel van Vodafone en deze hebben hem opgestuurd.

Nu is mijn vraag: wat is jullie ervaring betreft Vodafone met reparaties. Ik wil namelijk gewoon een nieuw toestel, en niet een refurbished toestel (het betreft immers een fabricage fout waar ik niets aan kon doen). En hoelang gaat dit meestal duren?

Alvast bedankt voor het lezen
Na 1 week krijg je toch gelijk een nieuwe mee? Ivm 8 dagen niet goed geld terug voorwaarden?

Maar wss gaan ze eerst proberen te repareren he
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #4  
Oud 12 January 2012, 12:10
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Na 1 week krijg je toch gelijk een nieuwe mee? Ivm 8 dagen niet goed geld terug voorwaarden?

Maar wss gaan ze eerst proberen te repareren he
Ik heb hem op de 23'ste ontvangen en pas op de 8'ste uit de doos gehaald. Vandaar dat ik geen nieuwe mee kreeg.

Alleen ik vind het raar dat ze een telefoon gaan proberen te repareren welk een fabricage fout bevat. Wellicht zijn er nog meer fabricage fouten welk niet direct zichtbaar waren voor mij... ik dacht wellicht zijn er meer mensen op dit forum welk ook een iPhone hebben teruggestuurd en hem al hebben ontvangen o.i.d. en/of weten of je een nieuwe krijgt of dat ze hem gaan repareren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 januari 2012 om 13:50 ----------

Status update:

Reparatie Intern - Wacht op omruil 12-1-2012 13:07:07 vrouw aan de telefoon van Vodafone zei dat ik een nieuw toestel kreeg...
  #5  
Oud 13 January 2012, 22:45
simlockvrij's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Gitzwart) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 December 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 704
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

als jij een toestel van een week oud inruilt, zal deze krasvrij zijn, Apple zal deze dus gewoon omruilen voor een krasvrij toestel, of een toestel uit de schappen pakken die vol enorme krassen en butsen zit en hier een nieuwe voor en achterkant opzetten en je deze als nieuw opsturen, alsof jij daar ooit achter komt...
__________________
Bla bla bla...
  #6  
Oud 13 January 2012, 23:17
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Je krijgt waarschijnlijk een refurbished toestel. Dat betekent dat de buitenkant van de iPhone en de accu nieuw zijn.
Dus die ga je niet onderscheiden van een nieuwe iPhone.
  #7  
Oud 14 January 2012, 00:13
simlockvrij's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Gitzwart) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 December 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 704
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

dat vroeg ik me nog af, vervangt apple standaard de voor en achterkant? en hoe zit het dan met de bezel/ midden metalen frame?
  #8  
Oud 14 January 2012, 00:19
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 11
Standaard

Als ze dat zouden doen is dat totaal respectloos. Ik betaal 600 euro voor een telefoon welk defect is geleverd. Ze zouden een compleet nieuw toestel moeten toesturen, indien dit niet het geval is ga ik net zolang zeuren bij Apple tot ik een nieuwe heb. Dit heb ik een paar maanden terug ook gedaan met me ipad welk een dode pixel had toen ik hem aankocht. En toen kreeg ik ook netjes een nieuwe (na heel lang zeuren). Verder vroeg ik me af hoe ze het gaan doen met activeren en garantie via de website. Ik neem aan dat als ik het toestel in deze dagen activeer dat me garantie ingaat, mocht blijken dat het toestel al reeks is geregistreerd dan accepteer ik het toestel niet. Eens zien wat Dynafix dan gaat doen....
  #9  
Oud 14 January 2012, 09:48
simlockvrij's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Gitzwart) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 December 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 704
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

dynafix doet alleen wat apple hen opdraagt, en ik neem aan dat wanneer apple een toestel uit de roulatie haalt ze hem wel deactiveren oid.
  #10  
Oud 14 January 2012, 16:06
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Een refurbished iPhone heeft uiteraard een nieuw uniek serienummer en IMEI nummer.
  #11  
Oud 14 January 2012, 16:45
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 11
Standaard

Zojuist van Dynafix gehoren gekregen dat ik een swap toestel krijg. Is dit een refurbished toestel?
  #12  
Oud 18 January 2012, 15:19
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 11
Standaard

Zojuist toestel ontvangen, serienummer geeft aan dat het toestel tussen 26 dec 11 en 1 jan 12 is geproduceerd. Gaat dus om een nieuw toestel lijkt mij
  #13  
Oud 18 January 2012, 15:43
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Dat zal voor een refurbished toestel niet anders zijn. Die krijgen immers ook een nieuw serienummer.
Maar ik ben blij dat je m weer hebt!
  #14  
Oud 21 January 2012, 17:32
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 March 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nanoChip Bekijk bericht
Zojuist toestel ontvangen, serienummer geeft aan dat het toestel tussen 26 dec 11 en 1 jan 12 is geproduceerd. Gaat dus om een nieuw toestel lijkt mij
Waarmee begint je serienummer?
  #15  
Oud 22 January 2012, 21:14
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 11
Standaard

Serienummer begint met C36 kan je hieruit herleiden of het een refurbished telefoon is? iPhone doet het prima dus mocht het zo zijn ik ga er niet meer mee terug
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone fout 9 nanana Jailbreak 2 9 June 2011 14:21
iphone 2g startop fout ? help! lorenzoooooo iPhone algemeen 2 3 May 2011 21:20
Mac OS X: iPhone synchroniseren fout click66 iTunes 0 14 May 2010 14:44
Fout in iPhone 3GS Smon iPhone algemeen 4 27 June 2009 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.