iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   VF beperkt abo's met iPhone? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/109569-vf-beperkt-abo-s-iphone.html)

Nilles 13-01-12 11:18

VF beperkt abo's met iPhone?
 
Mijn huidige iPhone heeft het begeven en eind februari zou ik al mogen verlengen. Ik heb op dit moment een bel+sms+web abo met 350 minuten voor 46 euro p.m. (met natuurlijk het internet en een lading smsjes).
Als ik nu bij Vodafone verlengingen kijken dan hebben ze met de iPhone alleen nog aparte iPhone abo's waarbij ik voor 350 minuten 80 euro kwijt zou zijn.
Weet iemand of het nog mogelijk is om met de 'gewone' B+S+W abo's een iPhone te krijgen en gewoon te mogen whatsappen etc.

We zouden genaaid worden omdat Vodafone er vanuit gaat dat we massaal aan het Voip-en zijn. Ik wil de belminuten die ik had en internet en er niet twee keer zoveel voor hoeven te betalen.

simlockvrij 13-01-12 22:39

tip. zeg dat pokke abbo bij die te dure providers die hun ondoorzichtige afspraken niet nakomen per direct op. vervolgens koop je het toestel los online en sluit je bij iets van simyo of simpel het goedkoopste abbonnement af met de gewenste belminuten.
dan kun je bellen wat je wil, permaand opzegbaar, net zo snel internet alsw vodafone, want dat is toch niet vooruit te branden.

maak voor de gein eens een simpel rekensommetje, dan zul je zien dat je vaak goedkoper uit ben.

kuotje 13-01-12 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij (Bericht 759390)
tip. zeg dat pokke abbo bij die te dure providers die hun ondoorzichtige afspraken niet nakomen per direct op. vervolgens koop je het toestel los online en sluit je bij iets van simyo of simpel het goedkoopste abbonnement af met de gewenste belminuten.
dan kun je bellen wat je wil, permaand opzegbaar, net zo snel internet alsw vodafone, want dat is toch niet vooruit te branden.

maak voor de gein eens een simpel rekensommetje, dan zul je zien dat je vaak goedkoper uit ben.

Simyo is een vertakking van KPN. Dus net zo goed als andere!!

Maar idd los toestel + sim only + verzekering rocks

simlockvrij 13-01-12 22:58

ja de voordelige aanbieders draaien allemaal op een ander zn netwerk, alleen zijn de abbo's dan wel kompleet uitgekleed, alle dingen die ze niet waar kunnen maken zijn eruit gesloopt en betaal je dus niet voor.

ik was zo naief te denken dat een duur abonnement een toegevoegde waarde zou hebben, maar helaas. dat was een illusie, aan mij gaan ze vanaf februari 2013 niks meer verdienen, dan loopt mn abbo af en stap ik over op zo'n el cheapo aanbieder.

misschien is tegen die tijd de veiling van het netwerk wel gaande en breekt de hel los voor de aanbieders en worden we als klant weer verwend (hoop ik).

Nilles 14-01-12 10:37

De reden om een abo+mobiel te pakken is natuurlijk om niet direct met een hoge kostenpost te zitten. Ik heb in het verleden een sim-only gehad bij een 'el cheapo'-aanbieder maar was daar echt niet tevreden over. Ze draaien dan weliswaar op het netwerk van , in dit geval, KPN maar de dekking is stukken minder omdat de 'dure KPN klanten' meer voorrang krijgen op het netwerk.

blackoutzz 21-01-12 20:13

VF biedt je 2 soorten abonnementen aan icm met de iPhone: Messaging en Smart

Beide hebben onbeperkt sms, dus je zult je sms'jes van je belminuten op de factuur moeten scheiden. Scheelt je al aardig wat.

Bij Messaging krijg je 7,2mbps, betalen per minuut en een gemiddelde internet bundel, voor 300 minuten ben je €55,- kwijt geloof ik zo ff snel gezegd.

Smart is inclusief roaming (60dagen per jaar) voor bellen, sms en internet binnen Paspoort. Verschil is wel 14mbps tov het vorige en je blijft per seconde betalen(heb je dus minder belminuten nodig).

Je iPhone zal denk ik, zelfs over 2 jaar gratis meekomen mits je aan 16GB genoeg hebt.

Valt all-in-all best mee, denk ik als ik hun voorwaarden zo doorspit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.