//

iPhone 3GS Slecht bereik

iPhone 3GS Slecht bereik discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb sinds een halfjaar mijn iPhone 3GS en hij deed het perfect met Vodafone. Ik heb hem toen voor een nacht op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-12, 17:53
lizzjuuh lizzjuuh is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Question iPhone 3GS Slecht bereik

Beste lezers,

Ik heb sinds een halfjaar mijn iPhone 3GS en hij deed het perfect met Vodafone. Ik heb hem toen voor een nacht op de Vliegtuigmodus gezet - geluid bleef aan, dus wilde niet gestoord worden - en de dagen erna gaf hij in huis de melding 'Geen service' en/of één streepje bereik die direct wegviel.

Ik heb zonet mijn simkaart in een andere telefoon gedaan, en daar had hij volledig bereik. Een T-mobile of KPN simkaart werkt in mijn telefoon ook niet, dus de oorzaak ligt daar.

Het herstellen van de telefoon werkt ook niet, nog steeds hetzelfde probleem.
Iemand die een oplossing weet? Ik wilde namelijk mijn telefoon verkopen via Marktplaats maar een kapotte telefoon verkopen heeft natuurlijk niemand wat aan. Maar een reparatie van 75 eu vind ik dan ook weer te gek als ik niet eens weet waar de oorzaak ligt, en ik dan voor niets 75 euro uitgeef.

Bij voorbaat dank,

Liz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-12, 11:55
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ik heb te weinig info om iets nuttigs te zeggen of het aan de iPhone zelf ligt of feit dat Vodafone momenteel heel druk bezig is met netwerk herstel. Ik neem aan je dit al wist. Dat zou ik even afwachten.

Denk trouwens dat je voor een niet simlock vrije i3Gs meer dan €100 krijgt... Ik zou goed overwegen wat je er mee doet.

Telefoon met abonnement verkregen? Zo ja, regel een unlockcode via je aanbieder.

Herstel de netwerk instellingen eens, dat wil altijd wel helpen.
  #3  
Oud 10-04-12, 16:38
lizzjuuh lizzjuuh is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

Naja ik denk dat het aan mn iPhone ligt als het al een halfjaar gaande is. De iPhone is simlock vrij en heeft geen abonnement. Ik heb de netwerk instellingen al herstelt - en de hele iPhone - maar zonder succes. Ik ga hem zometeen open laten schroeven - misschien dat de antenne los zit of dergelijke. In ieder geval bedankt voor je antwoord.
  #4  
Oud 25-04-12, 01:23
kirbyvdb kirbyvdb is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Unhappy "Geen service"

Hoi iedereen,

Ik heb sinds kort een Iphone 3G en krijg in mijn omgeving bij mij thuis steeds melding "geen service". Rare is dat als ik richting mijn werk rij ik wel perfect bereik heb, op mijn werk zelfs volledige ontvangst en als ik terug richting huis rij en ons straat wil opdraaien opnieuw "geen service".

IK heb hem al laten opendoen en in winkel zouden ze hem gepoetst hebben omdat er waterschade was maar probleem is nog niet verholpen..


Graag jullie reactie want word radeloos..

Alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS - Geen service, slecht bereik! soetie iPhone algemeen 11 22-01-12 15:53
Iphone plotseling droevig slecht bereik larsvg iPhone algemeen 1 01-07-11 10:02
iPhone 4 slecht bereik sinds 4.1 Vishan07 iPhone algemeen 18 28-03-11 17:37
Slecht bereik vodafone iphone 3gs 4.1 Rated Vodafone 39 02-02-11 11:13
slecht bereik tmobile iphone 3GS bibitheone Odido (T-Mobile) 2 03-06-10 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.