iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Iphone vodafone emailinstellingen eigen domein (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/11671-iphone-vodafone-emailinstellingen-eigen-domein.html)

rdeurloo 21-04-08 16:33

Iphone vodafone emailinstellingen eigen domein
 
Geweldig begon alles na jailbreak.
Al mijn emailadressen zater er gelijk in via Itunes en ik moest alleen nog even de uitgaande server intikken, mail0612345678 en wachtwoord vodafone en alles werkte met de email.
Echter opeens kon de iphone niet meer verzenden en toen heb ik de betreffende accoutn verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas, ik kon niet meer verzenden en niet meer ontvangen via de betreffende account.

Ik heb zelf 2 domeinnamen maar ook via die instellingen geen resultaat.

Heeft iemand een idee?????

bbgt 31-07-09 22:18

Apple iPhone 3G - E-mail

Om e-mail te kunnen verzenden vanaf je mobiele telefoon, heb je een My Vodafone account nodig. Maak je account aan via My Vodafone. Wil je e-mail van andere providers ontvangen en versturen? Gebruik dan de inkomende server, gebruikersnaam en wachtwoord van je e-mailprovider en de uitgaande server, gebruikersnaam en wachtwoord van Vodafone (authsmtp.vodafone.nl).
Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk.Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nlgebruikt. Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.

* Druk op het "Startscherm"
* Kies "Instellingen" -> "Algemeen" -> "Netwerk" -> "Mobiel Datanetwerk"
* APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Keer terug naar het beginscherm
* Druk op het "Startscherm"
* Kies "Mail, Contacten, Agenda"
* Vanuit dit menu configureer je je e-mailaccounts

...zijn er lezers/leden die ervaring hebben met emailen via een Vodafone abo?

iScorpio 04-08-09 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bbgt (Bericht 333381)
...zijn er lezers/leden die ervaring hebben met emailen via een Vodafone abo?

Ja, en het werkt gewoon goed.

bbgt 04-08-09 09:43

...ok na wat hulp van de UPC Helpdesk heb ik nu ook UPC email op mijn
iPhone i.c.m. Vodafone! Ook gmail werkt.
Ik heb dus "gratis" een emailacct van Vodafone erbij.
Is webmail maar is daar ook in iPhone een account voor aan te maken?

arnehulstein 07-08-09 09:17

Het moet toch mogelijk zijn om via je eigen smtp server mailtjes te versturen via je iphone als je Vodafone gebruikt?

Indygo 08-08-09 19:09

mogelijk vind je je antwoord op deze site, heb ik mijn iPhone 3GS gekocht, ik kan via Wi-Fi probleemloos mail ontvangen en verzenden, via 3G gaat ontvangen ook prima alleen nog steeds krijg ik een foutmelding als ik probeer mail te versturen.
ik heb ook meerdere mail accounts.
iPhone Service Point - iPhone 3GS simlock vrij, iPhone Carkit Inbouw, iPhone Accessoires, iPhone 3G

arnehulstein 08-08-09 22:31

Ja, het werkt nu ook gewoon. Overigens heb ik niet het idee dat ik wat veranderd heb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.