//

Abonnement verlengen (HTC One x)

Abonnement verlengen (HTC One x) discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werd vorige week donderdag gebeld door Vodafone, dat ik een nieuwe telefoon uit mag zoeken. Mijn huidige abonnement is gestart op 1 augustus 2010 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-12, 22:08
Jules90 Jules90 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard Abonnement verlengen (HTC One x)

Ik werd vorige week donderdag gebeld door Vodafone, dat ik een nieuwe telefoon uit mag zoeken. Mijn huidige abonnement is gestart op 1 augustus 2010 en is aankomende 1 augustus afgelopen.

Ik heb gezegd hier even over na te willen denken en hij zou me er een week later over terug bellen (morgen begin van de avond).

Ik heb besloten dat ik voor de HTC One X wil gaan. Hij had het er vorige week over dat hij wel leuke kortingen voor me kon regelen, maar ik vraag me af in hoeverre dit te vertrouwen is.. en of ik misschien beter naar de winkel (belcompany of vodafone winkel) kan gaan.

Wat raden jullie mij aan om te doen als ik een HTC One X wil nemen voor 2 jaar? Ik heb zeker genoeg aan 100 belminuten/sms, maar zou wel graag 1000 MB internet willen. Voor 1 jaar zou ook mooi zijn, maar ik heb geen zin in heel veel voor de telefoon bij te betalen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-12, 22:12
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Welkom! Dit is een forum voor iOS devices (iPhone, iPad, iPod, aTV).

Voor hulp bij HTC One X aanbiedingen zul je daarom ergens anders moeten kijken.

// Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verlengen oude abonnement mogelijk? iPhone3GS16GB Odido (T-Mobile) 1 05-05-12 04:36
Vodafone abonnement verlengen wieke Vodafone 7 20-04-12 00:01
Abonnement verlengen, welke provider?? sanderis Overige providers Nederland 59 24-01-11 09:11
Abonnement vroegtijdig verlengen dannyhtek Odido (T-Mobile) 9 24-08-10 13:42
Verlengen iPhone abonnement - sim only WvB22 Odido (T-Mobile) 1 27-04-10 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.