Vodafone Simkaart in ipad Geen service, t-mobile simkaart in ipad volop bereik
Ik ben in april in de USA geweest en heb daar gewoon nog op het datanetwerk van At&t kunnen zitten.
Bij terugkomst is de iPad 2 ter reparatie voor glasbreuk weggeweest en sinds ik hem terug heb krijg ik ook de melding linksboven "Geen service". Gebeld met Vodafone, zij alles nagekeken; alles in orde. Advies: kruistest in een Vodafone winkel. Advies heb ik opgevolgd, allereerst zelf met mijn T-mobile abonnement van m'n iPhone in de iPad gestopt. Resultaat: direct verbinding met het T-mobile netwerk. Vodafone simkaart in iPhone: direct verbinding met Vodafone netwerk. Dus thuis zelf al ondervonden dat zowel de iPad gewoon werkt, weliswaar met T-mobile simkaart. En ook iPhone met Vodafone simkaart. Simkaart van Vodafone werkt dus ook. Wat nu te doen? Resume: Iphone 4 met t-mobile simkaart: werkt, volop bereik. Iphone 4 met vodafone simkaart: werkt, volop bereik. Ipad 2 met t-mobile simkaart: werkt, volop bereik. Ipad 2 met vodafone simkaart: werkt niet, melding Geen service. Alles geprobeerd, reset netwerkinstellingen, reboot, respring. Niets werkt. Voorheen waren er geen problemen... Het vreemde: onderweg van stad naar huis: heeeeel even verbinding met iPad 2 en vodafone netwerk, en hopla weer weg. Waar ligt dit aan? En wie kan mij helpen? Het lijkt erop dat de ipad 2 gewoonweg niet meer met vodafone wil connecten, maar tegelijkertijd af en toe verbinding heeft. Iemand een idee? Ik hoor graag van jullie... |
Die vraag heb je op 23.6.2012 om 14u39 toch ook al gesteld :confused:
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...ding-huis.html |
Het is inderdaad onnodig om twee maal dezelfde vraag te stellen. Daarom en om het forum een beetje overzichtelijk te houden, gaat deze op slot.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00. |