Vodafone: iPhone 5 64GB versie niet te bestellen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de vodafone winkel een 64GB besteld, alleen nu zie ik op de site van vodafone dat ze niet leverbaar zijn. De verkoper ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone: iPhone 5 64GB versie niet te bestellen
Ik heb in de vodafone winkel een 64GB besteld, alleen nu zie ik op de site van vodafone dat ze niet leverbaar zijn. De verkoper zei dat er van beide kleuren 1 binnen kwam, of zullen ze deze versie nu ook niet meer krijgen?
van de 32GB kregen ze er maar 5 van elk
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanochtend via de website nog wel een 64 gb besteld. Nu zijn ze inderdaad niet meer leverbaar. Afwachten dus...
Heeft er iemand na zijn bestelling via de internetsite al een bevestiging per e-mail ontvangen? |
|
|||
|
|||
Heb vanochtend ook de 64GB versie proberen te bestellen. Op de site staat inderdaad dat deze niet leverbaar is maar als je even belt dan kunnen ze hem gewoon voor je bestellen. Levertijd zal dan alleen iets langer zijn gaf de verkoopster mij aan +20 werkdagen. Aangezien ze dit niet zeker kon zeggen heb ik toch maar de 32GB versie besteld, deze zou namelijk binnen 10 werkdagen geleverd worden.
Laatst gewijzigd door KK001; 27-09-12 om 00:43. |
|
|||
|
|||
In de winkel zeiden ze dat ze er een binnen kregen van elke kleur was de eerste die vroeg om een 64GB dus ze hoeven er van mij ook maar eentje binnen te krijgen en de kleur maakt me niet uit.
Zal de 64GB dan minder gemaakt zijn aangezien die in meerdere webwinkels niet verkrijgbaar zijn, kan me niet voorstellen dat dit model het hardst loopt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone niet bestellen via website T-Mobile!!! | iWhiz | Koopinformatie Nederland | 9 | 20-08-08 14:58 |
|
|