//

10 GB Bundels bij VF

10 GB Bundels bij VF discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Het was toch waar de geruchten dat Vodafone 10 GB bundels aanbiedt bij zijn abonnementen. Zojuist via Phoneshop.nl een Bel+SMS+Web Altijd 75 sim only afgesloten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-12, 19:31
jordy a te c jordy a te c is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 58
Standaard 10 GB Bundels bij VF

Het was toch waar de geruchten dat Vodafone 10 GB bundels aanbiedt bij zijn abonnementen. Zojuist via Phoneshop.nl een Bel+SMS+Web Altijd 75 sim only afgesloten met een 10 GB bundel met snelheid tot 14,4 Mb/s.

eerste 12 maanden € 13,75
tweede 12 maanden € 27,50

Meer mensen al besteld/verlengt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-12, 22:47
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Had woensdag al een iPhone abonnement afgesloten met 750 minuten. Gelukkig vandaag nog om kunnen zetten. Onbeperkt bellen, sms'en en 10 GB internet. Heb altijd een 1000 minuten abonnement gehad en aangezien ik hem ook zakelijk gebruik is dit dus prima.

Correctie: 3GB internet, kleine vergissing...

Laatst gewijzigd door KK001; 03-10-12 om 17:20.
  #3  
Oud 02-10-12, 12:45
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Is dit alleen Sim-only? Of ook bij een nieuw abbonement met GSM?
  #4  
Oud 02-10-12, 13:33
jordy a te c jordy a te c is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paz Bekijk bericht
Is dit alleen Sim-only? Of ook bij een nieuw abbonement met GSM?
In mijn geval wel. Sim Only afgesloten BSW Altijd 75 min incl 10GB internet
Actie loopt van 01-okt tot 31-okt 2012 (bij phoneshop.nl)
  #5  
Oud 02-10-12, 13:38
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Zie ook hier
  #6  
Oud 02-10-12, 13:53
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Bij mij was het icm toestel
  #7  
Oud 03-10-12, 18:54
Pamas Pamas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Soest
Berichten: 37
Standaard

Hier stond hetzelfde verhaal als hieronder.

Laatst gewijzigd door Pamas; 03-10-12 om 19:38.
  #8  
Oud 03-10-12, 18:55
EriMar EriMar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 11
Standaard

heb je ook net een abo afgesloten bij vodafone maar dan wel maar met 1GB data? zojuist gepost op het vodafone forum:

"Kan ik mijn abonnement nog wijzigen naar een bundel met 10GB?"


"In de periode 1 oktober 2012 tot 6 januari 2013 geldt de actie ‘Extreem veel data 10 GB’ bij Vodafone. Dit aanbod geldt alleen bij alle Bel+Sms+Web abonnementen Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd. Als de limiet van 10 GB per maand overschreden wordt dan geldt een verlaagde snelheid van 32 kbp/s. Hiermee kan de klant gewoon verder internetten echter is onder andere mobile streaming met deze snelheidverlaging niet mogelijk. Sommige klanten die recentelijk zijn aangesloten, met name iPhone klanten maar ook overige smartphone klanten, geven aan graag alsnog gebruik te willen maken van de 10 GB actie."

Hier vallen jullie dus ook onder en daarom dus nu, le moment supreme......(tromgeroffel)....

STATEMENT COULANCEBELEID “EXTREEM VEEL DATA 10GB” ACTIE


Vodafone heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en wil hieraan graag tegemoet komen. Hier gelden wel enkele regels voor:


Situatie 1:

  1. 1. Klanten die een nieuw contract zijn aangegaan bij Vodafone in de periode van 24 september 2012 tot 1 oktober 2012 kunnen, kunnen indien zij dit zelf aangeven, alsnog gebruik maken van de
    10 GB actie. Zij dienen de Vodafone KlantenService te bellen via 1201. Consequentie is wel dat deze klanten automatisch ook de lopende voice promotie van oktober krijgen. Dit betreft 12 maanden 25% korting (24 mnd) of 8 maanden 25% korting (12 mnd)

Situatie 2:


  1. 2. Klanten die in de periode 1 september 2012 t/m 23 september 2012 zijn aangesloten en gebruik willen maken van de 10 GB actie kunnen hiervoor ook contact opnemen met Vodafone KlantenService 1201. Voor deze klanten geldt een migratie als een reguliere migratie. Zoals gebruikelijk bij reguliere migraties zullen voor deze klanten kortingsacties na de migratie vervallen. Deze klanten kunnen na migratie dus wel gebruik maken van de 10 GB actie maar een eventuele lopende promotie komt te vervallen.

Enkele aandachtspunten:

  • Om de 10GB bundel aan te sluiten migreer je het bestaande abonnement. In beide gevallen geldt tevens dat het huidige maandelijkse abonnementsbedrag op zijn minst gelijk moet zijn aan het nieuwe maandelijkse abonnementsbedrag. Houd dus rekening met de Wettelijke BTW verhoging van 19% naar 21%.
  • Migratie van regulier (abonnement inclusief telefoon) naar Sim Only is niet mogelijk.

Deze coulanceregeling geldt per direct. "

Nu opeens iPhone 5 met onbeperkt internet?! - Pagina 6 - Vodafone eForum - 31172
  #9  
Oud 03-10-12, 22:39
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb vrijdag mijn abo verlengt naar een iphone 55 altijd abo met iphone 5. Ga ze morgen maar is bellen dan!
  #10  
Oud 03-10-12, 23:08
Timbo82 Timbo82 is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Zojuist ook maar m'n abbonement verlengd!
Sim only 500 min ( gratis naar Vodafone abbonee's ), onbeperkt sms, 10GB data voor €24,30 per maand 2 jarig
  #11  
Oud 05-10-12, 17:14
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb als het goed is nu ook 10gb! Ik zie het echter nergens staan bij my vodafone. Wel zie ik internet maximaal blox. Iemand ervaring hiermee?
  #12  
Oud 05-10-12, 18:18
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Ik heb als het goed is nu ook 10gb! Ik zie het echter nergens staan bij my vodafone. Wel zie ik internet maximaal blox. Iemand ervaring hiermee?
Ik heb afgelopen dinsdag mijn huidige iPhone Smart abonnement dat nog 1 jaar doorloopt omgezet naar een iPhone Altijd abonnement met 10GB datalimiet.
Ook bij mij staat bij "My Vodafone" nog gewoon een datalimiet van 1 GB vermeld, maar wel ineens met een geactiveerde Internet Maximaal Blox. Waarschijnlijk is dat inderdaad de 10GB Extreem bundel.
  #13  
Oud 05-10-12, 18:55
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb contact gehad met vodafone en zij bevestigden inderdaad dat het zoals boven beschreven is. Dit staat er trouwens over op hun forum!

Hoi allemaal, ik begrijp dat er nog onduidelijkheid is over hoe je nu ziet of de juiste BloX aan staat en soms ook in welke gevallen je hem kunt krijgen. Er zijn al mensen die de juiste conclusies trekken en die zal ik bij deze bevestigen! Allereerst een linkje naar het officiele statement: Klik hier Samengevat komt het hier op neer: Wat houdt de actie in & voor wie is hij: In de periode 1 oktober 2012 tot 6 januari 2013 geldt de actie ‘Extreem veel data 10 GB’ bij Vodafone. Dit aanbod geldt alleen bij alle Bel+Sms+Web abonnementen Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd. Als de limiet van 10 GB per maand overschreden wordt dan geldt een verlaagde snelheid van 32 kbp/s. Hiermee kan de je gewoon verder internetten maar bijvoorbeeld streaming is met deze snelheidverlaging niet mogelijk. Dit wil dus zeggen:iedereen die een "Altijd"/"Extreem" actie-abonnementen aansluit (nieuw of bij verlengen) tussen 1-10-2012 en 6-1-2013 krijgt automatisch de 10 GB bundel. Zegt het voort, zegt het voort Ik heb kort voor 1 oktober een Altijd / Extreem abonnement genomen (of hiermee verlengd). Kan ik die bundel ook krijgen? In sommige gevallen wel. Je hebt weliswaar getekend voor een contract met andere voorwaarden, maar we zijn de beroerdste niet Er zijn wel een paar spelregels: Je hebt tussen 24-9 en 1-10 besteld: je abonnement wordt gewijzigd naar een abonnement zoals die tussen 1 oktober en 6 januari worden aangesloten. NB: Je krijgt de kortingen die horen bij deze actie (deze kunnen anders zijn dan je huidige kortingen) Je hebt besteld tussen 1-9 en 23-9: je abonnement wordt gewijzigd naar een abonnement zoals die tussen 1 oktober en 6 januari worden aangesloten. NB: Je hebt geen korting meer. Eventuele kortingen die je had vervallen! Je hebt besteld voor 1-9: sorry, je kunt je abonnement niet laten aanpassen naar een variant met 10GB Hoe laat ik mijn abonnement wijzigen? Dat kan via de Klantenservice. Bel hiervoor 1201 op je Vodafone toestel Ik heb mijn abonnement laten wijzigen. Hoe zie ik of ik nu 10 GB heb? Je abonnement heeft nu een 2 als toevoeging (bv Bel+SMS+Web-2 Altijd) én je ziet de volgende BloX aangesloten: Internet Maximaal Pakket € 0,00 geldig tot 3-4-2031 Internet Maximaal Pakket € 9,99 actief vanaf 3-4-2031 Mijn verbruiksmeter geeft nog iets anders aan dan 10 GB? Klopt. Het duurt altijd even voor je tegoed wordt aangepast na een wijziging aan je abo. Het kan geruime tijd duren voor je een wijziging ziet, maar je hebt wel de 10 GB Ik hoop dat dit een stuk duidelijkheid geeft! Groeten - Kind regards Bas Moderator Smartphone Crew - Forum NL Zo is het voor iedereen duidelijk toch?
  #14  
Oud 06-10-12, 18:00
KevinKrill KevinKrill is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kerkrade
Berichten: 94
Standaard

Vrijdag opklapten aanpassen. Nu fijn de iphone 5 als hotspot gebruiken voor de ipad. Zoals ik het bij t-mobile gewend was alleen nu overal 3G ontvangst
  #15  
Oud 06-10-12, 20:35
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

"maar we zijn de beroerdste niet" 😂 LOL
  #16  
Oud 08-10-12, 11:20
r0bert4 r0bert4 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Iemand ook het probleem dat hij/zij niet de 10GB heeft gekregen?

Heb ik weer, abonnement ( bel/sms/web altijd 42,50 ) op 2 oktober afgesloten, krijg ik een sms'je dat mijn data tegoed op is van 1GB.... Klantenservice weet de actie van 10GB niet eens, genieten.
  #17  
Oud 08-10-12, 16:28
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r0bert4 Bekijk bericht
Iemand ook het probleem dat hij/zij niet de 10GB heeft gekregen?

Heb ik weer, abonnement ( bel/sms/web altijd 42,50 ) op 2 oktober afgesloten, krijg ik een sms'je dat mijn data tegoed op is van 1GB.... Klantenservice weet de actie van 10GB niet eens, genieten.
Wat staat er bij jou allemaal geactiveerd op my vodafone? De 10gb word als het goed is internet maximaal genoemd! Zoek anders contact via Twitter met vodafone. De medewerkers die dan antwoorden weten wel overal van.
  #18  
Oud 08-10-12, 20:21
iredydo's schermafbeelding
iredydo iredydo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 101
Standaard

Vandaag Vodafone gebeld , had voor 1 oktober een abbo afgesloten. Deze is omgezet zonder problemen naar iPhone 2 abbo altijd 55 met internet maximaal tot 8-2031 binnen 14 dagen staat je werkelijke verbruik in my Vodafone . Netjes van Vodafone
  #19  
Oud 08-10-12, 21:19
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iredydo Bekijk bericht
Vandaag Vodafone gebeld , had voor 1 oktober een abbo afgesloten. Deze is omgezet zonder problemen naar iPhone 2 abbo altijd 55 met internet maximaal tot 8-2031 binnen 14 dagen staat je werkelijke verbruik in my Vodafone . Netjes van Vodafone
Bij mij precies het zelfde! Ben helemaal blij ermee!
  #20  
Oud 08-10-12, 22:08
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timbo82 Bekijk bericht
Zojuist ook maar m'n abbonement verlengd!
Sim only 500 min ( gratis naar Vodafone abbonee's ), onbeperkt sms, 10GB data voor €24,30 per maand 2 jarig
Ik denk dat dit mijn volgende sim only gaat worden.
Nu ff wachten tot 14 november voor het aanvragen
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.