//

Vodafone weigert nanosim te verstrekken.

Vodafone weigert nanosim te verstrekken. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Kom net van vodafone af, ze weigerden mij een nano simkaart te geven omdat mijn toestel niet bij vodafone aangeschaft is, omdat deze volgens vodafone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-12, 19:09
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard Vodafone weigert nanosim te verstrekken.

Kom net van vodafone af, ze weigerden mij een nano simkaart te geven omdat mijn toestel niet bij vodafone aangeschaft is, omdat deze volgens vodafone zo schaars zijn geven ze bestaande abonees geen nanosim. (de la lag er vol mee!) Saillant detail is dat bij het vorige team (doordeweeks staat er een ander team in de winkel) gister nog afgesproken heb dat dit geen probleem zou zijn. Toen ik mijn verhaal gewoon op een vriendelijke manier uitlegde bij de manager van de winkel haalde hij z'n schouder op en zei letterlijk dat dat niet zijn probleem is.

Wat voor praktijken zijn dit!

Ik heb meteen aangegeven dat ik dit als contractbreuk van vodafone's zijde zie gezien ik nu moet betalen voor een dienst welke vodafone mij niet wil leveren, tevens kan vodafone een aangetekende brief van mijn advocatenkantoor verwachten waarin staat dat wegens rechtsgeldige redenen mijn contract per direct nietig verklaard dient te worden.

Vodafone, bah bah.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-12, 19:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vodafone was toch de 'beroerdste niet' 😝

Best kans dat als je maandag gaat, of naar een andere Vodafone winkel wél een nano sim krijgt, dus?
  #3  
Oud 20-10-12, 19:24
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Vodafone was toch de 'beroerdste niet' ��

Best kans dat als je maandag gaat, of naar een andere Vodafone winkel wél een nano sim krijgt, dus?
Over het algemeen niet nee, het valt me wel op dat het team dat er altijd in het weekend staat geen sodemieter uitvoert, een klant niet normaal ter woord kan staan en net zo geintresserd is in hun werk als ik in het opruimen in de stront van iemand anders zijn hond.

Edit: Inmiddels heb ik contact met vodafone nederland opgenomen en ben ik benieuwd naar wat hun te zeggen hebben over het feit dat mensen in dit filiaal van vodafone zo te woord gestaan worden.

Vodafone klantservice geeft zelfs aan dat je voor een nanosim ten aller tijde gewoon naar een vodafone filiaal kunt gaan.
  #4  
Oud 20-10-12, 19:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Die typische zaterdag hulpen attitude herken ik wel, ja. Daarom ga ik meestal doordeweeks winkelen
  #5  
Oud 20-10-12, 20:03
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Dat is wel apart. Op internet geven ze gewoon aan dat je een nanosim kan krijgen via de klantenservice of via een een winkel. Ik zou dus gewoon nog een keer gaan doordeweek en daarop wijzen. Of bel gewoon met de klantenservice en bestel daar eentje. Waarschijnlijk had je een manager te pakken die zijn eigen regels maakte.

Bij T-Mobile ging het trouwens reuze makkelijk. Een tweet naar de klantenservice en ik kreeg meteen de volgende dag een nanosim in de bus. Ik heb alleen mijn iPhone 5 nog niet binnen, maar ik kan alvast van mijn nanosim genieten
  #6  
Oud 20-10-12, 20:34
coffeeandprozac coffeeandprozac is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 35
Standaard

Grappig, want een vriend van mij had precies hetzelfde probleem. In Dordrecht staan er gelukkig twee Vodafone winkels dus nadat hij met een kwaaie kop de ene Vodafone winkel uitliep, kreeg hij de nano sim bij het andere filiaal zo mee. Waarschijnlijk had jij ook gewoon met een manager te maken die met zijn been uit het verkeerde bed is gestapt en vervolgens een dikke ruzie met zijn vrouw had gekregen.
  #7  
Oud 20-10-12, 20:49
Poert Poert is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 69
Standaard

Je kan ook een Belcompany of Phone House of iets dergelijks inlopen, daar geven ze hem ook gewoon mee..
  #8  
Oud 20-10-12, 23:04
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poert Bekijk bericht
Je kan ook een Belcompany of Phone House of iets dergelijks inlopen, daar geven ze hem ook gewoon mee..
En belcompany / phone house is capabel om mijn nummer etc over te zetten op een nanosim?

Lijkt me eigenlijk best sterk, hiervoor zouden ze in vodafone hun systeem moeten kunnen komen.
  #9  
Oud 21-10-12, 02:42
bjk28 bjk28 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 10
Standaard

Wat moeilijk doen om een simkaart...pffff
Mocht je een nano sim willen/en activeren graag PM.
  #10  
Oud 21-10-12, 03:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zxcvbnm Bekijk bericht

Lijkt me eigenlijk best sterk, hiervoor zouden ze in vodafone hun systeem moeten kunnen komen.
Dat is toch niet zo sterk? Er worden ook Vodafone producten verkocht in dat soort winkels. Als men daar je abonnement niet kon activeren/ je door moet sturen naar een Vodafone winkel, zou lekker boel zijn
Trouwens is THE Phone House niet van Vodafone?
EDIT: ohnee dat was Belcompany (Vodafone neemt retailer BelCompany over voor 120 miljoen euro | Tablets en telefoons | Tweakers)
  #11  
Oud 21-10-12, 18:14
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjk28 Bekijk bericht
Wat moeilijk doen om een simkaart...pffff
Mocht je een nano sim willen/en activeren graag PM.
Bedankt voor het aanbod, ik vraag me alleen af wat jij met vodafone te maken hebt?

Overigens wacht ik eerst de reactie van vodafone zelf af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Dat is toch niet zo sterk? Er worden ook Vodafone producten verkocht in dat soort winkels. Als men daar je abonnement niet kon activeren/ je door moet sturen naar een Vodafone winkel, zou lekker boel zijn
Trouwens is THE Phone House niet van Vodafone?
EDIT: ohnee dat was Belcompany (Vodafone neemt retailer BelCompany over voor 120 miljoen euro | Tablets en telefoons | Tweakers)
Verder geen ervaring met andere winkels, ik dacht dat het wijzigen van bestaande abonnementen (overzetten op nieuwe simkaart bijvoorbeeld) altijd via de provider zelf moest.
  #12  
Oud 22-10-12, 12:47
bjk28 bjk28 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik zit in de telecombranche.
Ik denk even met je mee en dacht help je er mee..
  #13  
Oud 22-10-12, 13:17
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjk28 Bekijk bericht
Ik zit in de telecombranche.
Ik denk even met je mee en dacht help je er mee..
Bedankt, ik hou je aanbod open in het geval Vodafone mij een niet bevredigend antwoord stuurt morgen.
  #14  
Oud 23-10-12, 18:18
lqtran lqtran is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

liep net de vodafone winkel in utrecht binnen, scheelde misschien dat ik die jongen achter de balie kende van vroeger, hij gaf me er eentje mee zonder problemen en zei dat ze er nog duizenden hadden liggen achter, alleen wel dat ik terug moest komen als ik hem wilde activeren want dat kon alleen in de winkel, verwacht mijn iphone5 namelijk deze week binnen te krijgen
  #15  
Oud 25-10-12, 19:12
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lqtran Bekijk bericht
liep net de vodafone winkel in utrecht binnen, scheelde misschien dat ik die jongen achter de balie kende van vroeger, hij gaf me er eentje mee zonder problemen en zei dat ze er nog duizenden hadden liggen achter, alleen wel dat ik terug moest komen als ik hem wilde activeren want dat kon alleen in de winkel, verwacht mijn iphone5 namelijk deze week binnen te krijgen
Heel mooi, hier lagen er ook enorm veel op voorraad. Het activeringsverhaal klopt echter niet, volgens vodafone.nl helpdesk kun je je sim via de telefonische helpdesk activeren als je je 06 doorgeeft, je klantennummer en je simkaartnummer.

Zie onderandere http://help.vodafone.nl/cgi-bin/cons...ted=1279884285 voor de activeringsprocedure.



even een kleine update van mijn kant uit:

Vodafone heeft inmiddels te kennen gegeven het probleem uit te gaan zoeken daar er over hetzelfde filiaal al meerdere klachten zijn geweest mbt het 'zaterdagteam'.

Vodafone heeft voorgesteld mij per direct een nanosim te versturen (dinsdag gedaan, helaas, nog altijd niet ontvangen) en 1 maand abonnementsgeld terug te storten voor het ongemak.

Nu is het afwachten of Vodafone zich aan de afspraak gaat houden, en of de sim überhaupt verzonden is.


Al met al goede service, echter had het in eerste instantie nooit moeten kunnen gebeuren dat een klant als een hond behandeld word in een 'service' winkel van Vodafone!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone en nanosim verstrekking. zxcvbnm Vodafone 2 18-11-12 21:12
NANOsim kaart Silty iPhone algemeen 1 21-09-12 14:49
Levering nanosim pas in November! borgqueenx KPN 7 20-09-12 14:14
Lenen van nanosim cutter borgqueenx iPhone algemeen 33 20-09-12 13:06
Nanosim joostbaerveldt iPhone algemeen 1 13-09-12 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.