//

Vodafone netwerk 3G: geen Youtube behalve met VPN

Vodafone netwerk 3G: geen Youtube behalve met VPN discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) In elk geval sinds de storingen van dinsdag is het (bijna) onmogelijk om een filmpje te kijken op youtube op met iPhone 4, via het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-13, 09:16
thefrost thefrost is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard Vodafone netwerk 3G: geen Youtube behalve met VPN

In elk geval sinds de storingen van dinsdag is het (bijna) onmogelijk om een filmpje te kijken op youtube op met iPhone 4, via het netwerk van Vodafone.

Vreemd genoeg werkt het wel als ik VPN aan heb staan. Het is dus niet het 3G netwerk, maar iets anders. Met VPN gaat al het verkeer via mijn server thuis. Het is dus een beetje Amsterdam-Parijs met overstap in Hamburg....

Hierbij een demonstratie:
https://www.youtube.com/watch?v=mStGGE-ry3E

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 mei 2013 om 09:15 ----------

Vodafone had gereageerd op twitter. Nadat ik mijn telefoon op flightmodus had gezet, en weer terug deed alles het weer... Vreemd, ik had hem gisteren zelfs aan en uitgezet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met AirPlay geen muziek via Ixtreamer, wel met YouTube. Moscowking iPad algemeen 0 14-09-12 23:05
Vodafone 3g-netwerk, Geen server 123 Vodafone 18 21-02-11 20:17
Met T-mobile Abbo op Vodafone Netwerk ricklahaye Odido (T-Mobile) 0 29-01-10 17:01
iPhone 1e gen.: geen sim behalve met 1simkaart neveil Unlock 4 04-01-10 23:05
geen geluid behalve ringtone!!? sammy25ams Ringtones en Wallpapers 18 25-02-08 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.