//

Vodafone Multisim

Vodafone Multisim discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Vodafone zakelijke abonnement omgezet naar particulier en gister verlengd met een RED Super icm een iPhone5s voor €63,- per maand. Daarbij kreeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-14, 23:20
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard Vodafone Multisim

Ik heb mijn Vodafone zakelijke abonnement omgezet naar particulier en gister verlengd met een RED Super icm een iPhone5s voor €63,- per maand.

Daarbij kreeg ik ook een multisim die ik graag wil gebruiken voor mijn laptop. Maar wat voor dongel moet ik daarvoor gebruiken? Bij Vodafone konden ze me alleen een gelockte prepaid aanbieden en dat schiet naar mijn mening niet echt op.

Daarnaast wil mijn broertje graag de multisim voor zijn ipad gebruiken, maar die ipad heeft geen optie voor een simkaart. Is er een mogelijkheid dat daar alsnog een soort van dongel op kan? Of kan hij alleen maar internetten dmv de hotspot?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-14, 00:02
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik gebruik voor mijn ipad mini een MiFi router.
Deze dus
Gekocht bij de KN winkel € 60,00

Ja het kan dus ;-)
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #3  
Oud 07-02-14, 17:35
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik gebruik voor mijn ipad mini een MiFi router.
Deze dus
Gekocht bij de KN winkel € 60,00

Ja het kan dus ;-)
Dit is gewoon een soort van draadloze dongel? Werkt deze dan ook voor de laptop? En is voor een laptop draadloos beter? Stoort dat niet heel erg?
  #4  
Oud 07-02-14, 17:41
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Dit is gewoon een soort van draadloze dongel? Werkt deze dan ook voor de laptop? En is voor een laptop draadloos beter? Stoort dat niet heel erg?
Je kunt, met deze router 8 apparaten aansluiten, dus ook een laptop, mobiele telefoon en tablets. Een dongel is het zeker niet, die moet je bijv in een USB poort van je pc stoppen. En een USB poort is weer niet aanwezig op iPhone/iPad.

NB:
Ik heb hiermee geen last van storingen.
  #5  
Oud 18-02-14, 22:55
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Je kunt, met deze router 8 apparaten aansluiten, dus ook een laptop, mobiele telefoon en tablets. Een dongel is het zeker niet, die moet je bijv in een USB poort van je pc stoppen. En een USB poort is weer niet aanwezig op iPhone/iPad.

NB:
Ik heb hiermee geen last van storingen.
Ik heb vandaag dit apparaat bij Vodafone gekocht. Het is gewoon een Huawei E5331 met een Vodafone logo erop. Voor KPN is dit geintje natuurlijk te duur, omdat die niet wereldwijd opereren en Vodafone wel.

Ze hebben het voor mij in de winkel geïnstalleerd en het werkt super. Je kunt hem zo aan en uit zetten. En het werkt dus inderdaad op 8 apparaten tegelijk.

Je kunt bij Vodafone de E5331 voor 3G kopen(€49,-) en een ander model speciaal voor 4G(€99,-).

Mijn tip: koop voorlopig nog de E5331, want die is €50,- goedkoper en gaat tot 21Mbps. Het 4G netwerk van Vodafone gaat bij mij niet harder dan 20Mbps, dus waarom eentje kopen die meer snelheid aankan als de snelheid er niet is toch?

Anyhow, wanneer je dongle kapot is.. dit apparaat of een vergelijkbare kopen!
  #6  
Oud 19-02-14, 01:06
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Het is gewoon een Huawei E5331 met een Vodafone logo erop.
Dat het een Huawei E5331 was had je in mijn link al kunnen zien
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? flyingdutchjan Vodafone 1 11-02-12 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.