//

Vodafone iPhone support?

Vodafone iPhone support? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey All, Ik heb de afgelopen weken een stuk of 3 keer gebeld met Vodafone. Wat ik van de medewerkers hoor, verschilt per gesprek... ':/ ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-06-08, 13:43
XIHIX XIHIX is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1
Exclamation Vodafone iPhone support?

Hey All,

Ik heb de afgelopen weken een stuk of 3 keer gebeld met Vodafone. Wat ik van de medewerkers hoor, verschilt per gesprek... ':/

De eerste keer dat ik belde, niet lang na de WWDC keynote ;P werd mij verteld dat Vodafone helemaal niets van de iPhone gaat ondersteunen en het zelfs technisch niet mogelijk is.
De tweede keer dat ik belde, was het verhaal al iets gewijzigd naar een mogelijkheid dat, en er gewerkt wordt naar... Vaag, maar hoopvol.
De derde keer dat ik belde (vandaag) en vroeg naar de procedure wanneer ik wilde overstappen naar T-Mobile met behoud van mijn 06-nummer (binnen contractperiode) werd het verhaal nog interessanter.

Het blijkt dat er toch best wat mensen naar Vodafone bellen met dezelfde vragen, waardoor Vodafone een andere houding heeft aangenomen, de telefoniste vertelde dat elk gesprek van een Vodafone klant met vragen over de iPhone wordt geregistreerd.

Als klap op de vuurpijl werd mij ook verteld dat het wel mogelijk wordt om via een derde partij (webshop, etc.) een iPhone te kopen en deze op he Vodafone netwerk te gaan gebruiken. De enige functie welke dan niet wordt ondersteund is 'Visual Voicemail'... ...Mij een zorg...

Op mijn laatste vraag, of dit een geheel legaal traject gaat worden, had de (super Vriendelijke) medewerkster helaas nog geen antwoord. ':/

Anyways, ik las op dit forum iets over HSDPA dekking van Vodafone, of het ontbreken daarvan, maar volgens de website van Vodafone zou het wel goed moeten zitten met de 3G dekking in Nederland: Vodafone

Conclusie: Vaag verhaal, maar Vodafone luistert dus d.m.v. call-logging. Ben je dus een Vodafone klant en wil je ook per se die geile iPhone, geef dan even een belletje naar de allervriendelijkste mensen van de Vodafone klantenservice: 0800-0200056 ;P

Good onya!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-09, 09:42
danielpattiata danielpattiata is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 19
Standaard

Vodafone heeft een heel leuk en speciaal abbonoment, voor de iphone 3g.
Maar je moet je iphone 3g wel simlock vrij hebben.
13,50 p maand, en gratis internet + 450 belminuten/sms..
  #3  
Oud 29-06-09, 10:34
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Let wel op dat bij het 'Vodafone Super SIM Only' abonnement nummerbehoud niet mogelijk is!
__________________
Marc.
  #4  
Oud 30-06-09, 12:14
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

dit bericht is een jaar oud. Heeft weinig zin om hier nog op te gaan reageren.
  #5  
Oud 21-10-09, 16:14
snal snal is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwaan Bekijk bericht
Let wel op dat bij het 'Vodafone Super SIM Only' abonnement nummerbehoud niet mogelijk is!
For the record: dit is niet waar. Ik heb net een 'Vodafone Super SIM Only' abo afgesloten, met nummerbehoud (kom van normaal T-mobile abonnement).

Het enige is dat het Vodafone abonnement pas ingaat wanneer je vorige abonnement afloopt. Dit kun je niet versnellen, dus zit ik nog een maandje aan het oude abo vast. Betekent natuurlijk niet dat je gewoon wel een maandje internet op je aflopende abo kunt nemen...
  #6  
Oud 09-11-09, 23:16
Aeg Aeg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snal Bekijk bericht
For the record: dit is niet waar. Ik heb net een 'Vodafone Super SIM Only' abo afgesloten, met nummerbehoud (kom van normaal T-mobile abonnement).

Het enige is dat het Vodafone abonnement pas ingaat wanneer je vorige abonnement afloopt. Dit kun je niet versnellen, dus zit ik nog een maandje aan het oude abo vast. Betekent natuurlijk niet dat je gewoon wel een maandje internet op je aflopende abo kunt nemen...
Inderdaad, dit is gewoon mogelijk, heb ik ook gedaan.
Reageren

Labels
dekking, hsdpa, iphone 3g, umts, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes support m'n iphone niet roeliphone Archief 2 25-10-08 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.