//

uitgaande mail werkt niet meer

uitgaande mail werkt niet meer discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds een paar dagen werkt mijn uitgaande mail op mijn 4s niet meer. Het betreft een planet.nl adres, wat al jaren goed heeft gewerkt en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-15, 13:49
flauwekel flauwekel is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard uitgaande mail werkt niet meer

sinds een paar dagen werkt mijn uitgaande mail op mijn 4s niet meer.
Het betreft een planet.nl adres, wat al jaren goed heeft gewerkt en plotseling krijg ik nu het bericht dat niet verzonden kan worden omdat gebr.naam en/of wachtwoord niet juist zou zijn. Vodafone geeft mi tig oplossingen, vaak tegenstrijdig, maar geen een werkt. Hopeloos!!!
Wie helpt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-15, 14:37
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Hier ook met ziggo.nl dus ik lees even mee.
  #3  
Oud 15-04-15, 16:43
flauwekel flauwekel is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard

ik hoor net dat het vodafone probleem is n.a.v. de migratie. Via via te weten gekomen van techneut. Fijn dat VF je dit zo eerlijk vertelt...(not)
Hebben ze mij een hele dag via twitter aan het lijntje gehouden, en daarna via 1201 klantendienst.
  #4  
Oud 29-12-15, 16:38
mfrankenhuis mfrankenhuis is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard uitgaande mail op I phone 6 met 4 G

Lezers ik ben een ongelooflijke digibeet. Heb nog een ICT adres (concepts ICT) wat overgenomen is door Telfort. Ik betaal mijn abonnement aan KPN.
Het e-mail adres wordt nog in stand gehouden door Telfort als service, thuis op de computer werkt binnen komen als uitgaan prima, ( geldt ook voor Claranet van mijn echtgenote die ook blijkbaar zijn overgenomen door KPN) op onze I Phone (6) komen de mails (4G hebben wij) prima binnen, maar zodra wij proberen te verzenden krijgen we reacties als SMPT niet goed of relaying wordt niet toegestaan. Mijn leverancier heeft gebeld met KPN/Telfort etc. de een wijst naar de ander. De uitgaande server is spoorloos (??) Nu zou ik een nieuw e mail adres moeten aanmaken, dit is toch krom? Is er niemand die dit probleem herkent uit de concepts sfeer of claranet sfeer? Please help!!
Vriendelijke groet Rien Frankenhuis
  #5  
Oud 29-12-15, 18:00
flauwekel flauwekel is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hier ook de juiste technische opossing niet voor, maar wat ik heb gedaan is mijn planet mail vast laten voorwarden naar mijn gmail adres en mijn gmail adres ook toevoegen in mijn Iphone 6. Als het goed is staat je Cloud adres er ook tussen.
Als ik wil "relayen" verander ik in de uitgaande mail de afzender in het cloud of gmail adres en dan werkt het goed
  #6  
Oud 30-12-15, 15:45
mfrankenhuis mfrankenhuis is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard uitgaande mail antwoord op flauwekel

heel erg bedankt voor je tip!! het is mij digibeet gelukt voor zowel mijn echtgenote als mijzelf!! Thnxx!!
  #7  
Oud 12-04-17, 09:43
gabidebaas gabidebaas is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2017
Berichten: 5
Standaard

Volgens mij kan het nogwel eens wezen dat een huidige provider de andere provider (uitgaande mail) blokeerd.
Reageren

Labels
mail verzenden, uitgaande server



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uitgaande mail van planet werkt niet meer na de update bivanck iPhone algemeen 2 29-08-11 23:21
iOS4 geen exchange uitgaande mail meer Mac159 iPhone algemeen 2 28-06-10 19:02
Uitgaande mail werkt niet Allardo iPhone algemeen 41 16-03-09 00:11
Uitgaande mail werkt niet Vodafone en Windows Live dkdia Archief 1 08-02-09 23:31
Uitgaande SMS werkt niet meer Allardo iPhone algemeen 3 31-05-08 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.