iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   vodafone red button team (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/168506-vodafone-red-button-team.html)

pcsw 19-10-15 20:25

vodafone red button team
 
Beste forum leden,
ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben namelijk al 8 maanden bezig om een aantal problemen met vodafone opgelost te krijgen.

Mijn dossier ligt nu al ruim 10 dagen bij de zogenaamde red button team , die binnen 24 uur normaal met een oplossing moet komen, nou bij mij niet.
Ik heb al 20 x gebeld met klantenservice, emails gestuurd en nog steeds geen oplossing .

Ik hoop dat iemand een email adres heeft van een van deze zogenaamde onderdeel (red button team) van vodafone.

alvast bedankt

Roos79 20-10-15 10:04

IK zou zeggen als je contract is afgelopen ga er weg ;)
Ik ben een jaar bezig geweest en oplossen ho maar....

Bij mij ging het om een dekking probleem ik had uiteindelijk een tweede nummer bij een andere provider want vodafone en meewerken dat doen ze niet.
Moet zeggen dat andere providers veel netter omgaan met hun klanten voor mij nooit geen vodafone meer.

Ben stiekem wel benieuwd wat jouw probleem is nu :)

Blazez 20-10-15 17:42

Als je al acht maanden bezig bent, dan ga ik er van uit dat je wel daar weg wilt. Waarschijnlijk zit je vast aan een contract?
Gewoon in gebreke stellen (briefje/mail sturen) en ze een termijn stellen dat het opgelost moet zijn. Lukt dat niet, dan kan je zonder problemen overstappen naar een andere provider.
Of meteen al aangeven dat je weg wilt zonder boeteclausule omdat ze de zaken niet in orde krijgen. waarschijnlijk zullen ze er niet zo moeilijk over doen. Een hoofdpijndossier (niet lullig naar jou toe bedoeld) willen ze vast wel kwijt.

Roos79 20-10-15 18:26

Blazez dat kan je vergeten ik kon gewoon mijn contract uitzitten en toen mijn nieuwe provider per ongeluk enkele dagen te vroeg nummer portering aanvroeg moest ik extra betalen ook nog :rolleyes:

Blazez 20-10-15 21:19

Maar daar waren ze geen maanden aan het rotzooien om een storing opgelost te krijgen. (toch?). In dit geval zou ik het ieder geval proberen (als je er van af wil in ieder geval)

MCNO 20-10-15 23:23

Vodafoon is ongelofelijk aan het rotzooien!

In mijn directe omgeving zijn meerdere mensen met problemen weg gegaan bij VF.
De een met elke maand 6,00 afschrijving voor gebruik van een app, welke werd niet aangegeven, ook nooit gecrediteerd.

Meerdere andere voor onterecht teveel data gebruik te berekenen.
Meermalen aangekaart met Radar in achterhoofd niks.
Moest echt gedreigd worden met juridische stappen, toen werd er gecrediteerd.

T-Mobile had de naam, Vodafoon doet hard zijn best om nóg slechter te worden.

Dus wegwezen daar!

Gonus 21-10-15 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 1010353)
Vodafoon is ongelofelijk aan het rotzooien!

In mijn directe omgeving zijn meerdere mensen met problemen weg gegaan bij VF.
De een met elke maand 6,00 afschrijving voor gebruik van een app, welke werd niet aangegeven, ook nooit gecrediteerd.

Meerdere andere voor onterecht teveel data gebruik te berekenen.
Meermalen aangekaart met Radar in achterhoofd niks.
Moest echt gedreigd worden met juridische stappen, toen werd er gecrediteerd.

T-Mobile had de naam, Vodafoon doet hard zijn best om nóg slechter te worden.

Dus wegwezen daar!

Vanwege de slechte dekking bij Vodafone ben ik overgestapt naar T-Mobile. Sindsdien geen enkel probleem ondervonden!

En zoals Blazez al aangeeft: Vodafone in gebreke stellen en onmiddellijke ontbinding van het contract eisen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.