//

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen?

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat maakt voor VdF niets uit als 'ie sim lock vrij is !! Bij updates via itunes moet je wel de hele riedel met simlock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 30-12-09, 23:13
beezer beezer is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 47
Standaard simlock

Dat maakt voor VdF niets uit als 'ie sim lock vrij is !!

Bij updates via itunes moet je wel de hele riedel met simlock vrij en jailbracken wee herhalen ................
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #262  
Oud 30-12-09, 23:39
pietr pietr is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Goirle
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beezer Bekijk bericht
Bij updates via itunes moet je wel de hele riedel met simlock vrij en jailbracken wee herhalen ................
Dus het beste is om te updaten via de iPhone...duurt langer, maar geen gezeur met opnieuw jailbraken etc.
  #263  
Oud 03-01-10, 16:59
jorasho jorasho is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Vraagje, wat hebben jullie op je contract staan? Ik heb nu zelf een Super SIM Only aangevraagd (Super SIM € 50, voor € 25,25 per maand). Nu staat er echter op mijn contract het maandbedrag van € 36,50 wat ik nergens anders kan vinden.
  #264  
Oud 05-01-10, 12:14
Dinky Dinky is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietr Bekijk bericht
Dus het beste is om te updaten via de iPhone...duurt langer, maar geen gezeur met opnieuw jailbraken etc.
Met elke Apple update vervalt je JB en unlock, je kunt het beste zo lang mogelijk wachten met updaten. Meestal is er ook niet direct een JB of unlock beschikbaar als er een update uitkomt en dan zit je mooi met een telefoon waar je niets meer mee kan.

Ps. vodafone kaartje werkt prima in een ex Tmobile iphone
  #265  
Oud 05-01-10, 13:05
Dinky Dinky is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorasho Bekijk bericht
Vraagje, wat hebben jullie op je contract staan? Ik heb nu zelf een Super SIM Only aangevraagd (Super SIM € 50, voor € 25,25 per maand). Nu staat er echter op mijn contract het maandbedrag van € 36,50 wat ik nergens anders kan vinden.
Heb een Super sim abbo van 13,50 afgesloten maar op het contract staat 27 euro. Volgens de medewerker van Vodafone is dat altijd omdat het in het systeem bij hun als normale Sim only abbo vermeld staat waar je 50% korting op krijgt. Bij mij klopt het want er wordt ook 13,50 in rekening gebracht. Zit er geen aansluitkosten bij toevallig de eerste keer?
Hoe dan ook in jou geval zou ik zeker even bellen met Vodafone!
  #266  
Oud 05-01-10, 13:07
Dinky Dinky is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulzai Bekijk bericht
Ja daar dacht ik zelf ook al aan maar is die super slim dan voor 13,50 per maand en heb je dan internet en alles erop en eraan? zou je een link kunnen sturen daarvan? ik kan het zelf namelijk niet vinden
Google is your friend
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only
  #267  
Oud 06-01-10, 00:10
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

Heb een Iphone 3Gs 32GB

gekocht bij Orange Frankrijk
Afgeleverd op 14-11-2009
unlock aangevraagd 15-11-2009
unlock gekregen op 20-11-2009
sindsdien VodaFone NL er in zitten met firmware 3.1.2
3G valt veel weg, normale GSM signaal is in vergelijking met een Nokia E71 ook minder , de " 7,2 Mbit" die haalbaar zou moeten zijn haal je nooit bij de 3Gs. Wel 3 Mbit meer dan dat niet. Ligt aan de 3Gs want met een HSDPA router haal ik 6 Mbit zonder problemen met internet verkeer.
Verder is het erg wennen want ik kom van Nokia E71 af.
Mail wordt goed gepushed via Kerio Mail Server 6.7.2, contacten sync werkt daarmee ook goed, calender alleen niet maar daar werken ze daar nog aan.
Batterij van de 3Gs is ruk, tussen de 12 & 18 uur dan is ie toch wel erg dood. Nokia E71 met veel bellen hielt 2 dagen vol maar apple's met peren vergelijken.
Vodafone netwerk werkt verder super.
Moet eerlijk toegeven dat ik Nokia gewend was maar met alle funkties die de 3GS heeft er behoorlijk op voorruit ben gegaan.
-punt, en dat is echt een grote minpunt:
Met een Parrot CK3200 is ie ruk want het kraakt en stoort de hele tijd als je aan het bellen bent waardoor jij de tegen partij niet of nauwelijks kan horen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met iphone os 3.1 beta pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 70 17-08-09 15:34
Ervaringen met iPhone OS 3.0 Destiny Archief 1439 17-06-09 19:21
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? to_os Archief 1 13-06-09 15:08
Ervaringen met Iphone master? Niessie iPhone algemeen 3 18-02-09 11:05
iPhone 3G met telfort: Ervaringen Dennisf KPN 36 01-01-09 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:56.