//

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen?

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan het beste gewoon even langsgaan in de Vodafone winkel om het te vragen, en is het Überhaupt wel slim om zo'n abbo te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 14-02-09, 19:10
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Je kan het beste gewoon even langsgaan in de Vodafone winkel om het te vragen, en is het Überhaupt wel slim om zo'n abbo te nemen. Aangezien je een 2G iPhone hebt krijg je echt geen 3,6 Mbps internet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 14-02-09, 19:31
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Is het ook mogelijk om het Super SIM abbo van Vodafone te nemen met 1 jaar? Ik ben Anti 2 jaar namelijk...
  #163  
Oud 14-02-09, 19:48
desertshooter desertshooter is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Regio Den Bosch
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam Bekijk bericht
Je kan het beste gewoon even langsgaan in de Vodafone winkel om het te vragen, en is het Überhaupt wel slim om zo'n abbo te nemen. Aangezien je een 2G iPhone hebt krijg je echt geen 3,6 Mbps internet.
Daar heb je gelijk in, maar ik heb toch voor de keren dat ik het gebruik erg veel behoefte aan internet op mijn mobiel en de Super Sim is veruit het goedkoopste sim-only abbo met internet.

En wie weet schaf ik over een jaar de next-gen iPhone (opvolger van de 3G) aan.
  #164  
Oud 16-02-09, 09:37
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daros Bekijk bericht
Is het ook mogelijk om het Super SIM abbo van Vodafone te nemen met 1 jaar? Ik ben Anti 2 jaar namelijk...
Heb het al gevonden, helaas is dit niet mogelijk.
  #165  
Oud 04-04-09, 16:20
Rogier1979 Rogier1979 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Op de een of andere manier gaat mijn IPhone niet automatisch mee naar de volgende pagina van een route. Hoe kan ik dat vernadeen of wat doe ik verkeerd?

Voor de duidelijkheid ik heb een Vodafone sim only.
Of maakt dat niks uit?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-04-09 om 16:41.
  #166  
Oud 06-04-09, 09:54
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier1979 Bekijk bericht
Op de een of andere manier gaat mijn IPhone niet automatisch mee naar de volgende pagina van een route. Hoe kan ik dat vernadeen of wat doe ik verkeerd?

Voor de duidelijkheid ik heb een Vodafone sim only.
Of maakt dat niks uit?
Ik snap niet wat je precies bedoelt...

Als ik bovenstaande lees denk ik dat je het over navigatie hebt dat wanneer je van de pagina afloopt je dan overzicht kwijtraakt en niet meer ziet waar je bent, klopt dit?
  #167  
Oud 06-04-09, 10:00
Rogier1979 Rogier1979 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Als ik een route intik in "kaarten" dan maakt ie keurig een route en jij geeft mijn positie ook netjes weer met dat blauwe balletje, maar als ik dan voorbij de eerste routeaanwijzing ben dan blijft ie mijn positie wel volgen netjes, maar hij eeft niet automatisch de volgende route aanwijzing bovein de pagina aan.
Als ik dan zelf op nummer twee of verder klik dan geeft ie wel de routeaanwijzing aan, maar zie je mijn huidige positie niet meer...

Op die manier heb je er niet veel aan.. Doe ik iets fout of ligt dat aan het feit dat ik er een vodafone kaart in heb?
  #168  
Oud 06-04-09, 13:01
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

nee het ligt aan het feit dat turn by turn navigatie (nog) niet werkt op een iphone.

je kan wel op volgende klikken maar dan moet je ook weer opnieuw laten bepalen waar je bent.
  #169  
Oud 18-05-09, 22:35
knaai knaai is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 17
Standaard

Ik ben inmiddels 3 maanden bij Vodafone, na 3 maanden een Telfort abbo gehad te hebben. Ik moet tot mijn spijt wel zeggen dat Vodafone, ondanks de geweldige prestaties op papier, een stuk minder presteert dan Telfort op data gebied. De gewone dekkingsgraad is gelijk voor beide providers, maar als het om 3g dataverkeer gaat, is Telfort in de regio Nijmegen/N.O Brabant/N/N-Limburg een stuk sneller. Ik heb met Vodafone toch te regelmatig slechts een gprs verbinding en met 3g is het langzamer dan met Telfort. Met Telfort haalde ik veel hogere datasnelheden dan waarmee ze adverteren en met Vodafone precies het omgekeerde.
Nu kan het, gezien andere gebruikers, een heel ander verhaal zijn in b.v het westen van Nederland. Daar kan V. wel degelijk de snelste zijn...
  #170  
Oud 04-06-09, 19:40
Titan1980 Titan1980 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb een tijdje een iPhone 2g gehad, toen verkocht en een Sony Ericsson Xperia genomen. Nu heb een macbook pro aangeschaft en wil eigenlijk terug naar de relaxte iphone. Dus ik ben opzoek naar een iphone 3g.. Maar ik heb dus mijn abbo verlengd bij Vodafone en daarbij zorgeloos internet genomen.

Hier kan ik nu prima gebruik van maken maar kan ik mijn simkaartje uit mijn Xperia halen en in de iphone 3g doen, en dmf dat pdf bestandje van Vodafone de juiste netwerk instellingen invoeren om zodoende gebruik te maken van 3g snelheden en toch zeker ONBEZORGD kan internetten? Want ik heb geen supersim?!
  #171  
Oud 08-06-09, 14:17
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Ik wil ook graag een nieuwe iPhone halen, misschien wel de nieuwe die uit gaat komen vanavond (maandag 8 juni) andere aanbieders bieden hem ook aan met Vodafone, maar wat is daar het nadeel van? Geen visual voicemail, geen updates kunnen uitvoeren omdat hij gekraakt is?

Graag hoor ik hier antwoord op zodat ik een keuze kan maken, ik wil liever geen T-Mobile..
  #172  
Oud 08-06-09, 14:37
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

ik heb een (af fabriek) simlockvrije iphone (gekocht via 2call.nl) geen enkel probleem met update (is niet gekraakt ofzo) het enige is inderdaad dat ik geen visual voicemail heb maar heb het nooit gehad dus mis het ook niet.

Het grote voordeel is dat ik niet hoef te bellen / internetten via T-mobile.
  #173  
Oud 08-06-09, 17:22
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Maar heb je die daar los gekocht? Ik kijk op die website van 2call.nl en begrijp niets van die abbo keuzes..
  #174  
Oud 08-06-09, 21:02
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

mijn huidige abo daar verlengt en wat bijbetaald voor de iphone
  #175  
Oud 09-06-09, 07:17
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Dus er komt vast wel weer (een) website(s) die de 3GS gaan aanbieden met een Vodafone abbo? En die tel is gewoon simlock-vrij en er kan een normale update worden gedaan via iTunes ?
  #176  
Oud 09-06-09, 08:46
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

ja let er wel op dat erbij staat dat die simlockvrij is ja of nee
  #177  
Oud 09-06-09, 08:52
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
ja let er wel op dat erbij staat dat die simlockvrij is ja of nee
Is er enig bewijs dat hij verkocht zal worden via andere aanbieders via Vodafone?

Thanks voor je antoord trouwens!
  #178  
Oud 09-06-09, 11:51
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

webshops als 2call.nl en andere zullen deze telefoon zeer waarschijinlijk ook gaan verkopen en dan kun je dat gewoon met vodafone doen ipv tmobile.

je zal nog wel even geduld moeten hebben.
  #179  
Oud 09-06-09, 11:53
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Bedankt voor je fantastische snelle reacties.
Ik ga dan gewoon lekker wachten tot hij daar beschikbaar komt, dan maar geen Visual Voicemail! Alleen hoe zit het dan met de garantie? Heb je dat dan via Apple of via de webshop?
  #180  
Oud 10-06-09, 10:07
Titan1980 Titan1980 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb momenteel een Xperia X1 toestel, een groot drama windows mobile nou ze mogen het houden! De ene vastloper naar de ander. Nu komt de iPhone 3GS uit en die kan ik straks simlock vrij kopen. Dan wil ik mijn simkaartje van mijn Vodafone abbootje daarin doen.

Dat je dan kan bellen dat lijkt me vanzelfsprekend maar alle overige features die de GS biedt kan je dan ook gebruiken met vodafone abbo? Ik neem er geen t-mobile abbo bij.

En dat tethering dat werkt volgens mij wel icm vodafone. Als je dan een Blox hebt van zorgeloos internet dan kan je je macbook/notebook van internet voorzien via tethering op je iphone met 3.0 software?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met iphone os 3.1 beta pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 70 17-08-09 15:34
Ervaringen met iPhone OS 3.0 Destiny Archief 1439 17-06-09 19:21
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? to_os Archief 1 13-06-09 15:08
Ervaringen met Iphone master? Niessie iPhone algemeen 3 18-02-09 11:05
iPhone 3G met telfort: Ervaringen Dennisf KPN 36 01-01-09 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.