//

Vodafone 3G

Vodafone 3G discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, sinds ik nieuw ben in de Apple Iphone wereld, had ik 2 vragen die ik graag beantwoord zou willen hebben. ( heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-08, 23:15
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard Vodafone 3G

Hoi allemaal,

sinds ik nieuw ben in de Apple Iphone wereld, had ik 2 vragen die ik graag beantwoord zou willen hebben. ( heb de zoekfunctie gebruikt, maar zie door de bomen het bos niet meer, en na een uur zoeken, was mijn vraag nog steeds niet beantwoord, dus dan maar via een nieuw topic.. )

Vraag 1:
Ik ben in het bezit van een Iphone 3G 16 GB uit de Verenigde Staten. Hij is firmware 2.1, ge jailbreakt etc etc... alles werkt prima, nergens problemen mee. Nu was de vraag, hoe zit het met 3G? Mijn provider is Vodafone en ik betaal 35 euro per maand aan bellen/smsen en heb ook het abbonement van 10 euro per maand voor 'Zorgeloos internetten'. Maar valt 3G internetten hier ook onder? Of alleen dat 'dikke stront door een trechter' internet?? Ik heb namelijk geen zin om over een maand een dikke rekening op de mat te hebben.

Vraag 2:
Ik probeerde mijn gmail account in te stellen op mijn iphone om snel mijn mail snel op te kunnen halen via de Mail functie.. Alleen het gekke is dat wanneer ik alles goed in vul ( hij geeft 4 vinkjes als ik de gegevens heb ingevuld) dat hij mijn wachtwoord niet onthoudt op de telefoon. Ik vul alles in, ik druk op bewaar, hij zegt dat alles correct is, ik ga naar Mail en daar zegt de Iphone dat mijn mail of accountmail niet volledig zijn ingevuld. Nadat ik terug ga naar het menu voor mijn instellingen, zie ik dat alles is ingevuld behalve mijn wachtwoord. ( Er staat: Wachtwoord: Vereist...) Na letterlijk 10 keer proberen was ik het zat, en heb ik het maar via de ouderwetse manier gedaan via Safari, maar via Mail zou natuurlijk stukken handiger zijn!)
In ieder geval bedankt voor het lezen, en hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden!!

Mvg,

Leo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-08, 10:06
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Ik kan je alleen antwoord geven op vraag 1:

Ja. Je hebt een data abonnement bij vodafone afgesloten, daarbij mag je elke verbinding gebruiken die voor handen ligt. Heb je alleen gprs? dan kan je die gebruiken. Heb je ook 3G in de buurt? Moet je die zeker gebruiken.
  #3  
Oud 23-09-08, 18:25
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Alvast bedankt voor de reactie in ieder geval!
Het rare is dat ik vandaag naar mijn werk ging, en ik de gehele weg geen 3G verbinding had ( hoe ik het moet weten is mij een raadsel, maar mijn internet was nog steeds super traag, dus ik ging er vanuit dat 3G daar dus niet werkte). Ik woon in Bussum en werk in Soest, lijkt me raar dat daar geen 3G te vinden is?? Hoe kan ik dat checken?

gr
  #4  
Oud 24-09-08, 00:18
Yasp0 Yasp0 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Emmen, Nederland
Berichten: 37
Standaard

Ik heb zelfde abo als jij en je kunt inderdaad gebruik maken van 3g. Je ziet dat je 3g bereik hebt aan het 3g logo linksboven in beeld. Als er een rondje staat dan heb je GPRS verbinding. Staat dit niet in de handleiding?
  #5  
Oud 24-09-08, 12:06
Rudy H's schermafbeelding
Rudy H Rudy H is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar Rudy H
Standaard

Ik woon in Amersfoort en ook daar heb ik op sommige plekken met 3G van Vodafone..niet zo erg als met T-Mobile maar toch..KPN werkt het beste qua dekking vind ik..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.