iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone onbeperkt internet aan? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/23791-vodafone-onbeperkt-internet.html)

Rubske 17-10-08 19:59

Vodafone onbeperkt internet aan?
 
Hallo,

ik heb zojuist een blox aangevraagd en een sms gekregen van vodafona dat hij aangemaakt was. Vervolgens de instelling live.vodafone.com en wachtwoord en gebruikersnaam vodafone gedaan. Wi-Fi uit gezet en vervolgens op safari gegaan. alles werkt gewoon maar wat ik mezelf nu af vraag is: Gaat het internet, youtube, kaarten enz. daadwerkelijk via die blox? Niet dat ik straks een dikke rekening krijg.

Wie kan deze vraag beantwoorden?

Bedankt

iScorpio 17-10-08 20:02

//Topic verplaatst

Rubske 17-10-08 23:44

niemand die het weet?

febe 17-10-08 23:47

Ik heb nooit problemen gehad en gebruik nu al ruim anderhalf jaar de onbeperkt internet blox van vodafone. Het enige waar je rekening mee zou kunnen houden, is de verwerkingstijd. Het kan zijn dat de blox niet direct nadat je de aanvraag hebt ingediend is geactiveerd, maar dat de verwerkingstijd bijvoorbeeld 24 uur bedraagt. Wanneer je de klantenservice van Vodafone belt kan men je daar direct vertellen of de activering al heeft plaatsgevonden.

Fresh 17-10-08 23:51

Vodafone mobiel internet zonder blox kost je 75 cent per begonnen kwartier. Het maakt niet uit of je 1KB of 10MB gebruikt. Dat kan resulteren in maximaal 72 euro per dag! Reken maar uit...
Stel je je iPhone in om éénmaal per 15 minuten je mail te checken en je bent de Sjaak!
En ja, de iPhone maakt voor van alles en nog wat gebruik van internet, daar heb je hem eigenlijk ook voor.
Dat geldt trouwens voor alle iPhones, dus niet alleen de 3G....

Rubske 17-10-08 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door febe (Bericht 206915)
Ik heb nooit problemen gehad en gebruik nu al ruim anderhalf jaar de onbeperkt internet blox van vodafone. Het enige waar je rekening mee zou kunnen houden, is de verwerkingstijd. Het kan zijn dat de blox niet direct nadat je de aanvraag hebt ingediend is geactiveerd, maar dat de verwerkingstijd bijvoorbeeld 24 uur bedraagt. Wanneer je de klantenservice van Vodafone belt kan men je daar direct vertellen of de activering al heeft plaatsgevonden.

Bedankt voor je reactie. Ik heb eigenlijk direct een sms gehad met daarin dat ik aangesloten was... Ik zal morgen eens de klantenservice bellen..

iphonemark 18-10-08 09:21

Heb ook onbeperkt internet van Vodafone, werkt prima. Alleen in buitenland heb ik paar keer mail gechecked. Dat kost wel extra geld.

klaverentwee 18-10-08 14:07

Mij lijkt dat als ze je een SMS hebben gestuurd, het ook wel zal zijn aangesloten. En zo niet hebben ze natuurlijk wel wat uit te leggen. Dus ik zou me niet teveel zorgen maken.

jelmerbosma 18-10-08 15:05

Ik heb het zelfde gedaan ik heb nu HI eindeloos online gaan de kosten dan ook door? als ik bijvoorbeeld via Cydia, Installer of App Store iets download?

en maakt het uit of ik via Safari internet?

Rubske 19-10-08 15:30

ik heb even gebeld met vodafone en ik hoefde me geen zorgen te maken dat de kosten zelf moest betalen. Alles loopt nu via het eindeloos internet blox.

Bedankt voor de reactie

Mwfadebeer 19-10-08 17:10

let wel op; dit is niet voor eventueel gebruik in het buitenland. Daar betaal je flink extra voor.

Goudvis12 19-10-08 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jelmerbosma (Bericht 207028)
Ik heb het zelfde gedaan ik heb nu HI eindeloos online gaan de kosten dan ook door? als ik bijvoorbeeld via Cydia, Installer of App Store iets download?

en maakt het uit of ik via Safari internet?

Is dat een pre-paid HI eindeloos Online of niet?
Aangezien ik toen niet geholpen werd met de instellingen (dit heb ik dus al geprobeerd)

Groeten, Rowin

jelmerbosma 19-10-08 23:15

nee ik heb een abbo met eindeloos online.

Goudvis12 03-11-08 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jelmerbosma (Bericht 207455)
nee ik heb een abbo met eindeloos online.

weet iemand of dit ook prepaid kan??

Goudvis12 03-11-08 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 206953)
Heb ook onbeperkt internet van Vodafone, werkt prima. Alleen in buitenland heb ik paar keer mail gechecked. Dat kost wel extra geld.

In prepaid versie?

Fresh 03-11-08 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 212779)
weet iemand of dit ook prepaid kan??

Ja, je kunt ook Zorgeloos Internet Blox afsluiten bij prepaid:

Kosten internet op je mobiel

Goudvis12 03-11-08 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 212781)
Ja, je kunt ook Zorgeloos Internet Blox afsluiten bij prepaid:

Kost
en internet op je mobiel

Bedankt, dus dit werkt ook gewoon op een iPhone 3G?

Mwfadebeer 03-11-08 10:03

ja hoor. werkt voortreffelijk. maak er al jaren gebruik van. sinds een maand of 5 nu met iphone, daarvoor diverse andere smartphones.

Goudvis12 03-11-08 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer (Bericht 212833)
ja al er al jaren gebruik van. sinds een maand of 5 nu met iphone, daarvoor diverse andere smartphones.

Hoi,

Ik hoop het, heb een simkaart gekocht via internet en moet morgen komen.
HI werkte namelijk niet ;(

Jelke 03-11-08 17:50

Via *103# of *104# kan je bij vodafone zien welke blox je gebruik maakt/actief zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.