iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone SIM only (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/24894-vodafone-sim-only.html)

mklkhanou 08-11-08 19:18

Vodafone SIM only
 
Hoi,

Heb proberen te zoeken maar dat mocht niet baten.
Mijn vraag is of dit abo. kan werken werken i.c.m . een iPhone 2G.

Super SIM Only

Zoniet, welk abo. werkt dan wél in combinatie met een 2G waar ik voor een vast bedrag per maand onbeperkt kan internetten.

Excuses alvast als dit een domme vraag is maar ik heb er niet zoveel verstand van.

Goudvis12 08-11-08 22:03

Vodafone moet gewoon werken hoor. Heb het al eerder gelezen.

Amp. 09-11-08 18:08

ik heb nu vodafo en 2g voor 1 jaar, werkt prima..
Mijn abo loopt af volgende maand, en ik ga denk ik ook een supersim nemen.
Alleen vroeg ik mij ook af of deze ook voor de 2g geldig is..

mklkhanou 09-11-08 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 215015)
ik heb nu vodafo en 2g voor 1 jaar, werkt prima..
Mijn abo loopt af volgende maand, en ik ga denk ik ook een supersim nemen.
Alleen vroeg ik mij ook af of deze ook voor de 2g geldig is..

Jup idd!
Bij de voorwaarden staat:
-Je hebt een unlocked Apple iPhone 3G

Maar ik ga morgen even contact met ze opnemen en dan post ik het hier wel. : )

Amp. 09-11-08 22:19

Je bent een held :D

- Btw, het is voor hun voordeliger, want wij gebruiken geen 3G alleen GPRS :eek:

mklkhanou 10-11-08 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 215112)
Je bent een held :D

- Btw, het is voor hun voordeliger, want wij gebruiken geen 3G alleen GPRS :eek:

Ben er even langs geweest en de meneer daar zei dat vodafone kan zien dat het geen iphone 3G is en dan de verbinding blokkkeert. -.-

Echter zei hij dit wel met erg veel "uhmmm" dus ik bel voor de zekerheid nog met de klantenservice morgen.

Amp. 10-11-08 20:47

Geloof ik niet, want er stond ergens in de voorwaarden dat je met maximaal 2 toestellen dit abonnement mag gebruiken..
(en dus 1 niet iPhone mogelijk)

mklkhanou 10-11-08 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 215402)
Geloof ik niet, want er stond ergens in de voorwaarden dat je met maximaal 2 toestellen dit abonnement mag gebruiken..
(en dus 1 niet iPhone mogelijk)

Joa.. het was ook een behoorlijke lutser en kwam in mijn ogen niet echt geloofwaardig over, morgen even bellen dus. : D

Amp. 16-11-08 22:29

Al nieuws Mklkhanou?

mklkhanou 16-11-08 23:59

Ik heb gebeld alleen kon de helpdesk niks erover zeggen.
Die zegt dat ik naar de winkel toe moet. :' )

Amp. 18-11-08 16:36

Ik las net dat artikeltje van Vodafone snelheids verlaging, en ik las bij een reply dat 'Mjay' een SuperSim abo kreeg, op zijn profiel staat dat hij een 2G heeft, wat dus betekend dat wij dat ook moeten kunnen!

-> ik ga morgen oid wel ff langs de Vodafone winkel in Arnhem, om dan te vragen en evt mijn abonnement te veranderen naar SuperSim ;)

Jimmy_Boy 25-11-08 03:31

Ik ben vandaag (gisteren, gezien t tijdstip nu) bij de vodafone winkel langs gegaan en daa rook maar even navraag gedaan of t vodafone supersim abonnement.
Vertelde medewerker dat ik een iPhone 3G, die ook heb laten zien, en een iPhone 2G (die ik aan Mklkhanou heb verkocht) heb. Begon allereerst te vragen over de prijs, belminuten en snelheid. Vertelde later dat ik de sim ook wil gebruiken in mn 2G, omdat wissel tussen de 2 toestellen. Medewerker kon mij alleen vertellen dat t niet mogelijk was.
Toen ik vroeg waarom dit niet kon, kreeg ik geen antwoord... alleen een onzekere glimlach... medewerker dacht van ik vertel maar verder niks voordat ik mn mond voorbij praat...

Ik denk zelf dat het wel zeker mogelijk is, maar ze het niet aan een 2G willen koppelen...
Hebben we geen Vodafone-medewerkers die ons meer kunnen vertellen?

Amp. 26-11-08 18:28

Ik zou evt anders mijn broer met zijn 3G laten langshoppen, afsluiten op mijn naam, vervolgens in 2G stoppen :)

Al iets bekend? heb nog niet echt tijd gehad om langs te gaan, misschien morgen :p

MarksIphone 19-01-09 12:49

Ik heb 2 weken terug een Super SIM Only abonnement afgesloten bij Vodafone. En ik heb een iPhone 2G. Ze noteren idd je IMEI-nummer en dan pas kun je het abonnement afsluiten.
De werknemers in de Vodafone-winkel wisten trouwens heel weinig af van dit abonnement...

M'n abonnement gaat pas begin april in dus ik moet nog ff geduld hebben.

Er zijn hier nog niet meer mensen met dit abonnement en die óók een iPhone 2G hebben??

knaapjen 27-01-09 14:38

een vraagje voor mensen die een vodafone super sim only abbonement hebben..

konden jullie nummerbehoud aanvragen?

@ marksiphone, begrijp ik goed dat je het abonnement al hebt afgesloten maar dat je de ingangsdatum zelf kon bepalen? Wat zijn hier aan de voorwaarden en heb je nummerbehoud?

MarksIphone 27-01-09 16:13

@ Knaapjen
Ik heb het abonnement idd al afgesloten, maar hij gaat pas in april in omdat mijn huidige Vodafone-abonnement dan pas afloopt. En ik kon gewoon mijn nummer behouden.

desertshooter 13-03-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarksIphone (Bericht 245858)
Ik heb 2 weken terug een Super SIM Only abonnement afgesloten bij Vodafone. En ik heb een iPhone 2G. Ze noteren idd je IMEI-nummer en dan pas kun je het abonnement afsluiten.
De werknemers in de Vodafone-winkel wisten trouwens heel weinig af van dit abonnement...

M'n abonnement gaat pas begin april in dus ik moet nog ff geduld hebben.

Er zijn hier nog niet meer mensen met dit abonnement en die óók een iPhone 2G hebben??

Even een schop,

Ik heb vandaag ook super sim afgesloten met een iPhone 2G. Is het bij jou verder prima gegaan de afgelopen maanden?

MarksIphone 20-03-09 13:10

Zoals ik dus al gezegd had, gaat mijn Super SIM Only abonnement pas over een paar weken in...ik kan dus nog niet zeggen of het goed gaat. Ik ga er wel vanuit.

Peter84 24-03-09 12:43

Is het ook mogelijk om eerst een abbo met iphone af te sluiten bij bijv. Phoneshop.nl en daarna met je iphone + simmetje naar de winkel te gaan en deze om te wisselen voor een supersim?

MarksIphone 24-03-09 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter84 (Bericht 270295)
Is het ook mogelijk om eerst een abbo met iphone af te sluiten bij bijv. Phoneshop.nl en daarna met je iphone + simmetje naar de winkel te gaan en deze om te wisselen voor een supersim?

Dat kan vast wel, maar dan zit je wel met 2 abonnementen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.