//

Verlenging bij Vodafone

Verlenging bij Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) leon, je hebt gelijk. ben nu aan het bellen. Alles klopt maar mijn bundeltje voordeel sms is niet aangesloten Snap er werkelijk niks meer van...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-01-09, 12:26
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

leon, je hebt gelijk.
ben nu aan het bellen.
Alles klopt maar mijn bundeltje voordeel sms is niet aangesloten
Snap er werkelijk niks meer van
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-01-09, 12:28
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

dat is vreemd zeg maaike.... maar wordt dat al direct aangesloten dan? ook niet pas vanaf het moment dat je abo ingaat in april?
  #43  
Oud 20-01-09, 12:29
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

schijnbaar
  #44  
Oud 20-01-09, 12:31
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

vreemd dat tegen de één zus wordt gezegd en de ander zo...

had gister gevraagd of mijn nieuwe abo dan pas in mei ingaat, de beste man zei ja....
  #45  
Oud 20-01-09, 12:45
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Ik baal er ook wel van eerlijk gezegd.
Snap echt niet hoe dit werkt nu, zal wel aan mij liggen, zelfs bij Vodafone kreeg ik de garantie dat mijn contract pas in april zou ingaan.
Hoezo vaag?
Denk dat ik een klachtenbrief ga schrijven...hier zijn voor mij allemaal extra kosten mee gemoeid...
Heb nu voor €10, naar bestelmaar verbeld...niet normaal.
Alles wordt nu gerekend, wat ik nu buiten de bundel om sms...dat mag ik op bestelmaar verhalen.
Maar ff niet meer smssen dus.
Internet doet het wel.
Nu maar hopen dat mijn case vanmiddag binnenkomt.
  #46  
Oud 20-01-09, 12:46
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tikospike Bekijk bericht
ok, thanx!

geeft niet hoor urban, haha, maar heb de naam van mijn honden als nickname, vandaar!

heb bestelmaar gemaild, met hoe het mogelijk is allemaal dat bij jou met zekerheid wordt verteld dat je 4 mnd van tevoren kunt verlengen en ik in onzekerheid moet afwachten of ik donderdag wordt gebeld door de koerier of hunzelf...

ik heb gister besteld trouwens.... maar toen zei de beste man ook dat ik donderdag gebeld wordt (door wie???) en vrijdag de levering kan verwachten mits het de koerier was die mij heeft gebeld.

ben benieuwd naar hun antwoord!! (hoop een beetje snel antwoord te hebben

Spike! ik heb even gebeld met vodafone en hun zeggen dat ik nu altijd onbeperkt internet kan bestellen en als mijn nieuwe abonnement begint het gewoon om word gezet. ik betaal dus niet 2 keer 9,50 wat ikk dus ook d8. gebeurt het wel(wat niet zal gebeuren) dan kun je het gewoon via de site uitzetten!

greetz
  #47  
Oud 20-01-09, 12:49
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

ok, super urban, bedankt voor de info!

@maaike: jij had toch zelf een internetblox afgesloten voor nu je nieuwe abo nog niet ingaat? en je had toch zelf nog een sms blox?

als alles pas in april ingaat, dan kun je hier nu toch nog gebruik van maken?

ik ga ervanuit dat wat mij gister verteld is aan de telefoon (abo gaat pas vanaf 22 mei in) waar is.... tot die tijd OF jailbreak ik mijn iphone (ook voor alle aps) OF ik neem er ook nog een extra internetbundel bij voor buitenshuis, buiten de Wi-Fi om...

suc6 maaike! laat je weten wat eruit komt?
  #48  
Oud 20-01-09, 12:55
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Tiko:
Het zit zo...
Ik ben gewoon opnieuw aangesloten, dus niks oude abonnement, niks oude contract volmaken.
Ik heb gewoon nu een vodafone 35,00 abbonnement, waar ik 28,- voor betaal.
Er zit ook netjes de internetblox bij.
Echter staat mijn zorgeloos sms nog aan, die OOK nog eens 10,- euro kost, dat wordt teveel.
De afspraak was:
Vodafone 35,- voor 28,-
Vodafone zorgeloos internet voor 9,50, eerste 6 maanden 4,50
Vodafone voordeel sms twee jaar gratis.

Alles klopt dus, behalve die voordeel sms.

Bagger is het wel, dat wanneer je dus verlengt, alles meteen ingaat alsof je nieuwe abonnee bent...erg vaag, temeer iedereen ook bij Vodafone zegt:
Nee....uw nieuwe abonnement gaat pas in april in...
Niet dus...
Snap je het nog?

Conclusie:
Ben per direct over gezet op mijn nieuwe abonnement, had dus niet internetblox op mijn oude bundel hoeven afsluiten.
Echter zijn ze vergeten mijn zorgeloos sms af te sluiten en voordeelsms blox aan te zetten voor GRATIS
  #49  
Oud 20-01-09, 12:58
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

jeetje zeg, dat is wel heel dubbel allemaal!!

dus als ik het goed begrijp zeggen ze dat mijn verlenging gedaan wordt per 22 mei, maar gaat hij direct in?? moet ik dan dubbel betalen, of dat weer niet?

anders zal ik zo ook nog s ff bellen met ze... vind dit niet logisch allemaal....

(misschien kleine letters contract?)

en jij hebt dus een nieuw abo afgesloten maaike? dan is het wel weer logisch dat hij direct ingaat..... maar zit je nu niet aan 2 abo`s vast?

sorry als ik niet alles goed begrepen heb.... ok zo verwarrend allemaal!

van mij mag alles per direct ingaan hoor, mits ik maar niets dubbel betaal aan abbonementskosten....

staat dit allemaal al vernmeld in my vodafone, dat alles direct ingaat?

wil dit echter wel bevestigd hebben via bestelmaar.... beetje vaag hoor, of heb jij met vodafone gebeld nu?

en je zorgeloos sms kun je via internet (my vodafone) direct uitzetten, scheelt je weer.....

maar wel beter dus dat alles per direct ingaat maaike, dit wilde je toch ook graag stond in een van je eerste posts...

Laatst gewijzigd door King1987; 20-01-09 om 13:11. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #50  
Oud 20-01-09, 13:08
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Ik zat ff te kijken in my vodafone...want ik had dus ff een internetbundel aangesloten zodat ik toch lekker met de Iphone op internet kan.
Tot mijn verbazing zag ik staan:
U heeft een Vodafone 35,00 abonnement.

Ik dacht....ja hoor...tuurlijk.
Netjes een zorgeloos internet blox erbij waarbij staat vermeldt: gaat in op 17-01-2009 tot 17-01-2011
Daaronder een zorgeloos sms blox (ik dacht toen dus *&^%$## vloek)

Goed en ok...
Ik gebeld naar Vodafone, opheldering gevraagd.
Vrouw bevestigde dat ik twee jaar lang 28,- betaal voor Vodafone 35,- ( dat is al heel wat)
Ze bevestigde als 2e: internet kost de eerste maanden 4,50 daarna 9,50 (ook dit goed geregeld)

Dus ik vroeg: waarom is mijn zorgeloos sms nog niet omgezet in voordeel sms?
Mevrouw: Dat heeft bestelmaar.nl nog niet doorgegeven. U moet contact met hen opnemen, dan kunnen zij dat voor u regelen.
Ik in gedachte: daar gaan weer extra belkosten :S

Bestelmaar gebeld:
Mevrouw: Excuses voor het ongemak.
Dit is niet goed doorgegeven, ik ga er voor u achteraan en het wordt zo snel mogelijk omgezet.
Ik: Dat is heel fijn, maar waar ben ik dan nu aan toe? Ik bedoel...wat heb ik nu dan?
Mevrouw: U kunt gewoon blijven bellen en smssen, maakt u kosten die u door onze fout nu extra maakt, stuur dan een kopie van uw factuur naar ons toe.
Ik: Prima, dat kan ik ook doen wanneer kortingen niet correct worden verrekend?
Mevr: Ja, dat klopt, maar ik ga er nu meteen voor u achteraan dus u hoeft zich geen zorgen te maken.

BELANGRIJK:
Ik heb dus WEL een verlening...mijn oude abonnement was een 22,50
Maar bestelmaar sluit je "opnieuw" aan zeg maar, daarom denk ik dat het meteen ingaat.
Ik kan me er verder niet zo druk om maken.
Als het maar wordt geregeld en ik die case vandaag binnekrijg, daar wacht ik op!

Ps Tiko: je moet ff editten als je een paar posts onder elkaar doet, dan zijn de modjes wat minder chaggie
  #51  
Oud 20-01-09, 13:12
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

ok, beter dan dus! ik hoop dat ik ook snel antwoord krijg op mijn mail en eindelijk weet of ik dus vrijdag mijn iphone krijg.....

toch wel super dat alles meteen ingaat, heb ik ook veel liever eigenlijk, scheelt weer extra internetbundel afsluiten etc....

mocht er nog iemand gaan bellen, zou ie kunnen vragen of er geen kosten meer voor je oude abo in rekening worden gebracht?

als ik het goed begrijp niet, toch maaike? dan is alles dus overgesloten (opnieuw aangesloten) en heb je geen last meer van je oude abo. wel een plupunt vind ik als alles direct in gaat, je kunt namelijk meteen overal gebruik van maken

je zei dat op my vodafone staat dat hij ingaat op 17-01-2009 en eindigt op 17-01-2011. eigenlijk zou jou contract dus tot april duren? hebben ze nu alles naar achteren gehaald en kun jij eigenlijk 4 mnd voor 17-01-2011 alweer een nieuw abo afsluiten of zit je dan 3 mnd zonder abo?

waar heb je precies gekeken bij my vodafone voor je bundel etc?

Laatst gewijzigd door King1987; 20-01-09 om 13:28. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #52  
Oud 20-01-09, 13:45
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tikospike Bekijk bericht
ok, beter dan dus! ik hoop dat ik ook snel antwoord krijg op mijn mail en eindelijk weet of ik dus vrijdag mijn iphone krijg.....

toch wel super dat alles meteen ingaat, heb ik ook veel liever eigenlijk, scheelt weer extra internetbundel afsluiten etc....

mocht er nog iemand gaan bellen, zou ie kunnen vragen of er geen kosten meer voor je oude abo in rekening worden gebracht?

als ik het goed begrijp niet, toch maaike? dan is alles dus overgesloten (opnieuw aangesloten) en heb je geen last meer van je oude abo. wel een plupunt vind ik als alles direct in gaat, je kunt namelijk meteen overal gebruik van maken

je zei dat op my vodafone staat dat hij ingaat op 17-01-2009 en eindigt op 17-01-2011. eigenlijk zou jou contract dus tot april duren? hebben ze nu alles naar achteren gehaald en kun jij eigenlijk 4 mnd voor 17-01-2011 alweer een nieuw abo afsluiten of zit je dan 3 mnd zonder abo?

waar heb je precies gekeken bij my vodafone voor je bundel etc?
Nope, geen extra kosten voor oude abonnement.
Ik weet niet tot wanneer mijn contract nu loopt, kan me er nu op dit moment niet zo druk om maken.
Ik hoop dat alles gewoon goed wordt geregeld.

Offtopic:
Kan aan mij liggen, ligt niet aan Imac en ook niet aan Macbook, is Iphoneforum nu zo langzaam?
Duurt eeuwen voordat ik ergens op kan reageren en sowieso duurt het al een eeuwigheid voordat ik een topic kan openen.
  #53  
Oud 20-01-09, 14:11
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

fijn dat ik toch gelijk heb.
maar ik hou toch even mijn facturen in de gaten voor deze maand stond er namelijk nergens iets over de blox gefactureerd.
  #54  
Oud 20-01-09, 14:35
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

@ leonk : wilde je ook niet aanvallen ofzo hoor, maar omdat mij was verteld (en het ook de normale gang van zaken is volgens mij) dat mijn nieuwe abo pas ingaat op het eind van mijn oude abo, leek mij dit logisch.

nu maaike dit ook heeft blijkt dit dus niet zo te zijn, ook al wordt er nog steeds beweert door bestelmaar van wel... jij hebt hem hier ook besteld?

is alleen maar handig lijkt me, zo kan iedereen meteen optimaal gebruik maken van zijn iphone...

hopelijk is het bij mij net als bij urban, dat ik vrijdag gewoon door de koerier wordt gebeld. moet haast wel... want tussen het einde van ons oude abo zit slechts 3 dagen verschil. wel vreemd nog steeds dat dit bij hem wel bevestigd wordt en bij mij niet.

off topic > maaike, bij mij is het forum ook errug traag....

en net als jij hoop ik dat alles ook goed is geregeld voor je.... hopelijk straks ook bij mij

@ maaike: op vodafone.nl krijg ik idd ook een sms als ik wil kijken naar speciale aanbiedingen voor mij. dit betekend volgens vodafone.nl dat ik dus idd kan verlengen, whoehoe!!! laat die koerier maar komen!

Laatst gewijzigd door tikospike; 20-01-09 om 14:47.
  #55  
Oud 20-01-09, 14:46
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

ik ging er ook niet vanuit dat ik werd afgevallen hoor.

maar je kan het ook anders zien. Vodafone zegt dat je 3 maanden voor het einde van je contract kan verlengen het zou dan wel erg dom van ze zijn als dat contract pas op het einde van je contract in zou gaan.Ik denk dat ze vandaag de dag blij moeten zijn dat mensen uberhaupt hun abo willen verlengen gezien de recessie.

maargoed ik blijf mijn facturen in de gaten houden voor het geval dat er iets niet klopt.
  #56  
Oud 20-01-09, 14:49
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
ik ging er ook niet vanuit dat ik werd afgevallen hoor.

maar je kan het ook anders zien. Vodafone zegt dat je 3 maanden voor het einde van je contract kan verlengen het zou dan wel erg dom van ze zijn als dat contract pas op het einde van je contract in zou gaan.Ik denk dat ze vandaag de dag blij moeten zijn dat mensen uberhaupt hun abo willen verlengen gezien de recessie.

maargoed ik blijf mijn facturen in de gaten houden voor het geval dat er iets niet klopt.
en weet je wat ik ook denk.... dat velen nu een hoger abo afsluiten dan ze hadden, dus kunnen ze meteen meer verdienen alleen wel vreemd dat dit nergens vermeld staat en anders wordt beweerd door zowel vodafone medewerkers als bestelmaar medewerkers.....

waar in my vodafone kun je je bundel precies zien? kon net een onderdeel niet openen, wellicht dat dit daar in stond....

en ik neem aan dat dit pas aangepast wordt nadat hun het ondertekende contract binnen hebben? of activeren ze alles al (nieuw abo, nieuwe blox, nieuw voordeel) voor ze het ondertekende contract binnen hebben, dus dat je er meteen gebruik van kunt maken zodra je je toestel binnen hebt?

ben er wel blij mee hoor dat het op deze manier gaat, deze te eerder kun je alles gaan gebruiken en zo te lezen ben je ook eerder van je nieuwe abo af??

Laatst gewijzigd door tikospike; 20-01-09 om 14:53.
  #57  
Oud 20-01-09, 15:19
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Heb net nog eens gebeld naar bestelmaar.nl. Had nl vorige week verlenging aangevraagd en gezegd dat m'n abo tot 24 april duurt. Ze zeiden toen dat ze pas vanaf de 3 maanden kunnen verlengen, en dat ik m'n iPhone dus volgende week zal krijgen. Na de verhalen die ik hier las heb ik dus nog eens gebeld, maar die man verzekerde mij dat het pas binnen de 3 maanden kan. Nog een weekje wachten dus...

Btw, ik heb teruggebeld naar t nummer waarop ik vorige week werd gebeld: 0727516700. En dat komt dus op hetzelfde uit, en kost volgens mij niet die 30 cent p/m
  #58  
Oud 20-01-09, 15:23
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

toch wel vreemd dan dat er hier mensen zijn waarbij het bij 4 mnd verlengt wordt,....

denk toch echt dat dit bij mij ook het geval zal zijn, zie onderstaande:

Vodafone heeft een persoonlijke aanbieding voor jou
Log in om deze aanbieding te bekijken
  1. Vul je mobiele telefoonnummer in en klik op ‘stuur mijn toegangscode per sms’. Je ontvangt deze gratis sms als je je abonnement inderdaad kunt verlengen.
en laat ik nu elke keer weer een sms gestuurd krijgen

kan niet wachten tot het vrijdag is

Zie: Verleng nu je abonnement online!

suc6!

Laatst gewijzigd door tikospike; 20-01-09 om 15:32.
  #59  
Oud 20-01-09, 15:32
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Je moet in My Vodafone gewoon klikken op mijn verbruik en tarieven, maar je hebt gelijk dat het niet weergegeven kan worden.
Volgens mij vindt er onderhoud plaats.
Heb ondertussen mijn case en screenprotector binnen, Tiko, bestel er vast 1 als je dat wilt natuurlijk, niet eens zo lelijk en beschermt je iphone optimaal.
Heb uiteraard de iphone nu wel geactiveerd en hij staat netjes aan.
Wi-Fi, EDGE, VNP staat allemaal nog uitgeschakeld.
GPRS staat aan...kan ik zo ook niet uitkrijgen denk ik (alleen als ik jailbreak)
Gmail account staat uit, zodat die niet zomaar mail kan binnen halen, die wil ik zelf aanzetten.
Ga zo de instellingen van vodafone live ingeven en dan kijken of ik mijn eerste berichtje hier via de Iphone kan plaasen
  #60  
Oud 20-01-09, 15:35
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

ohw spannend maaike! zodra het onderhoud bij vodafone voorbij is en je ziet alles geactiveerd staan ga je wel gewoon alles op aan zetten toch?

hij ondersteunt toch ook hotmail dacht ik? heb namelijk geen g mail..

kan haast niet meer wachten, erg hé?!

ennuh,... als vodafone (de website) zegt dat ik kan verlengen zal dit toch wel zo zijn denk ik.... ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone verlenging met iPhone 4 aanbiedingen paulbroere Koopinformatie Nederland 2 13-02-11 16:55
Omgezet naar prepaid bij verlenging? I Xyzyx I Odido (T-Mobile) 2 29-11-10 09:39
Korting op iphone 4 bij verlenging _kay_ Odido (T-Mobile) 14 12-11-10 16:38
iPhone 4 bij verlenging? peter248 Koopinformatie Nederland 8 01-09-10 14:38
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.