iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Verlenging bij Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/28528-verlenging-vodafone.html)

Qobus 16-02-09 14:15

Ik had dus die verlenging via Bestelmaar.nl gedaan eind januari.
Nou, heb net m'n rekening gezien van Vodafone. Heb dus vanaf dat de verlenging is ingegaan een verhoogd abonnement, het nieuwe ging dus gelijk in. Vind ik persoonlijk helemaal niet erg, scheelt mij nl in kosten omdat ik anders 3 maanden een internetblox aan had moeten hebben staan, extra. Maar toch raar dat dus niet eerst het abo af moet lopen voordat de verlenging in ging.

Leonk 16-02-09 15:30

van het weekend de nieuwe factuur gekregen van vodafone en de kosten buiten tegoed waren 74,... euro onderaan de factuur ruim 70,- gecrediteerd. die overige 4 euro waren datakosten van voor het ingaan van mijn internet blox dus de factuur klopt gewoon netjes.

Maaike_20 18-02-09 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonk (Bericht 257355)
van het weekend de nieuwe factuur gekregen van vodafone en de kosten buiten tegoed waren 74,... euro onderaan de factuur ruim 70,- gecrediteerd. die overige 4 euro waren datakosten van voor het ingaan van mijn internet blox dus de factuur klopt gewoon netjes.

Same story here...
Kosten buiten bundel: €70,-
Hiervan wel €10,- verbeld naar bestelmaar.
Resterende kosten zijn van het datagebruik dat onterecht in rekening is gebracht.
Maar ik krijg er maar €16,- van gecrediteerd...hang aan de telefoon met Vodafone en ga proberen te regelen dat ze die €104,- helemaal niet afschrijven tot ze een juiste factuur hebben..

Daarnaast zie ik nu dat het abonnement 35,00 wel klopt met juiste korting, maar ik heb nog steeds niet de juiste smsblox...ik heb zorgeloos sms ipv de gratis voordeelsms.
Maar krijg op dat zorgeloos sms wel maarliefst €2,- korting!
Totale kosten voor mij zijn dus per maand..........€41,-
Dit is nog te overzien, moet ik wel een gedeelte van mijn salaris extra achter houden, student he...

Volgens mij krijg ik die extra korting van €2,- op zorgeloos sms nu wegens de brief naar bestelmaar.
Beter dan niets toch?

Ik hang nog steeds aan de tel overigens en niemand gesproken...zal druk zijn zeker?!

Edit:
20 minuten verder heb ik de telefoon maar uitgedrukt, jezus, wat een hel.
Sorry voor mijn woorden.
Pfffff...

Ik heb de mensen van Vodafone maar weer verblijd met een mailtje:

Goedemiddag,

Op 12 januari heb ik ook al een mail verzonden waarop ik netjes een ontvangstbevestiging kreeg met daarin vermeldt: "U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van ons."
Niet dus, maar goed, daar gaat deze klacht niet over.

Ik mail nu naar aanleiding van mijn factuur februari 2009.
Om het u wat makkelijker te maken:
Factuurnr: 0001********
Klantnr: 33************
Factuurdatum: 18-02-2009
Mobielnr: 06********
Overige gegevens: maaike_20 ;) Adres blabla....****

Dit is het probleem.
Ik heb: Vodafone 35,- abonnement
Zorgeloos internet
Zorgeloos sms

Subtotaal data: €60,45
Dit kan niet aangezien ik een Zorgeloos Internet Blox heb.
Op de factuur staat vermeldt dat de kosten zullen worden gecrediteerd. Maar de kosten die worden gecrediteerd bedragen enkel: €16,38 = ik citeer: "Creditering onterecht berekende kosten"
En die andere kosten dan, die onterecht in rekening zijn gebracht betreffende dataverkeer?

Heb net een collega van u telefonisch gesproken, deze begreep mij volkomen en heeft mijn verhaal genoteerd. Deze meneer zou mij doorverbinden met collega's van betalingen, ware het niet dat ik maar liefst 20 minuten heb moeten wachten...heb nu nog geen mens gesproken, heb de telefoon maar uitgedrukt aangezien dit voor mij ook een normale werk en studiedag is.
Totale gesprekstijd: 27 minuten en nog wat. U kunt dit vast wel natrekken in de specificaties.

Ik ga niet akkoord met het feit dat de totale kosten van mijn factuur: €104,73 rond 25-02-2009 van mijn rekening worden afgeschreven. Hier moet nog €60,45 van de datakosten af en niet enkel: €16,38 van de datakosten.

Kortom eis ik dat mijn betaling wordt stopgezet en er pas een factuurbedrag van mijn rekening wordt afgeschreven wanneer mijn factuur netjes in orde is en wanneer de gegevens en kosten gewoon kloppen. Daar is maar een enkele simpele som voor nodig: €104,73 - €60,45 = €44,82 Ik hoop zeer spoedig een reactie te mogen ontvangen en verwacht dat dit keurig wordt afgehandeld.

Vriendelijke groeten,

Maaike_20 ;)

Misschien dat ik hier voor sommigen als een zeikerd overkom, maar ik wil gewoon heel erg graag dat mijn zaakjes juist zijn geregeld en niet dat men zomaar aankloot....

Leonk 18-02-09 20:15

Hoi Maaike,

die 2 euro korting krijg je omdat je een abo hebt vaan 22,50 of hoger dat is/was de actie vorige en deze maand. 24 maanden 100% korting op sms blox

je moet ze opbellen en vragen naar de afdeling data. daar aangeven dat je internet blox hebt maar dat je wel data kosten hebt gekregen.(moet je er wel zeker van zijn dat die blox aanstaat) zij kunnne dat direct crediteren was bij mij binnen 5 minuten geregeld.

succes

Maaike_20 19-02-09 08:07

Die twee euro korting op zorgeloos sms krijg ik waarschijnlijk omdat voordeelsms normaal €2,- kost.
Daarnaast heb ik al met iemand van data gesproken en ik zou worden doorgeschakeld naar iemand van betalingen.
Daar blijf ik dus echt niet een half u voor aan de tel hangen!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonk (Bericht 258363)
Hoi Maaike,

die 2 euro korting krijg je omdat je een abo hebt vaan 22,50 of hoger dat is/was de actie vorige en deze maand. 24 maanden 100% korting op sms blox

je moet ze opbellen en vragen naar de afdeling data. daar aangeven dat je internet blox hebt maar dat je wel data kosten hebt gekregen.(moet je er wel zeker van zijn dat die blox aanstaat) zij kunnne dat direct crediteren was bij mij binnen 5 minuten geregeld.

succes


Mwfadebeer 19-02-09 17:32

vodafone heeft mij recentelijk laten weten dat er bij een groot aantal klanten verkeerde datakosten in rekeningen zijn gebracht.
zag nu ook een melding op de site (my vodafone) dat men aan het corrigeren is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.