//

Verlenging bij Vodafone

Verlenging bij Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben dus ook van plan om mijn abbo bij vodafone te verlengen en het toestel bij GSMeasy te halen.Alleen vraag ik me af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-01-09, 10:18
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Hallo,

ik ben dus ook van plan om mijn abbo bij vodafone te verlengen en het toestel bij GSMeasy te halen.Alleen vraag ik me af wanneer het nou echt kan.De ene zegt 4 maanden, de ander 3 maanden en op de site van GSMeasy staat ook 3 maanden. En mijn abbo loopt af op 24 mei, betekent dit dan ook dat ik pas 24 febuari kan verlengen,of al bijvoorbeeld op 1 feb?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-01-09, 11:04
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

@leonk : ik heb mijn abo verlengt via bestelmaar.nl net als maaike. zij kon 4 mnd van tevoren verlengen.... de beste man aan de telefoon zei dat het aan vodafone ligt of je 3 of 4 mnd kunt verlengen en dit moet ik dus dan ook afwachten.... als ik donderdag wordt gebeld door de koerier is alles in orde en ben ik verlengt vanaf 4 mnd van tevoren en krijg ik vrijdag het toestel. zo niet, wordt ik gebeld door bestelmaar.nl en moet ik nog een maandje wachten.

dacht altijd bij verlenging (of overgaan op een andere provider enkele mnd voor je abo werkelijk afloopt) dat je abo pas ingaat vanaf de datum dat je oude abo afloopt. dit is mij ook verteld aan de telefoon door bestelmaar.nl. misschien omdat jij rechtstreeks via vodafone hebt verlengt hij meteen ingaat?

waar heb jij je abo eigenlijk verlengt? in de winkel? want volgens maaike hadden ze daar geen iphones? (toch maaike?)

Laatst gewijzigd door tikospike; 20-01-09 om 11:09.
  #23  
Oud 20-01-09, 11:08
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban101 Bekijk bericht
Hallo,

ik ben dus ook van plan om mijn abbo bij vodafone te verlengen en het toestel bij GSMeasy te halen.Alleen vraag ik me af wanneer het nou echt kan.De ene zegt 4 maanden, de ander 3 maanden en op de site van GSMeasy staat ook 3 maanden. En mijn abbo loopt af op 24 mei, betekent dit dan ook dat ik pas 24 febuari kan verlengen,of al bijvoorbeeld op 1 feb?
als je hem via bestelmaar.nl verlengt zou het kunnen dat je abo 4 mnd van tevoren wordt verlengt net zoals bij maaike. mij werd veteld aan de telefoon gister (bestelmaar gebeld via 0900 nummer om bestelling te plaatsen) dat het aan vodafone ligt of je 3 of 4 mnd van tevoren kunt verlengen. dit krijg ik dus donderdag te horen... beetje vaag allemaal, maar goed, niet geschoten is altijd mis toch?! ik hoop natuurlijk dat het al mogelijk is en ik vanaf vrijdag in het bezit ben van mijn iphone

@ maaike: welk abo had jij hiervoor? ik een 1 jarig vodafone 27,50 met sms blox. misschien dat ze naar je vorige abo kijken?
  #24  
Oud 20-01-09, 11:15
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

ik heb het abbonement nu denk ik 4 jaar bijna. De eerste keer heb ik aangevraagd in de winkel, de 2e keer heb ik via de telefoon verlengd!zou dat veel uitmaken dan denk je? ik ga in feb op wintersport en zou dan graag mijn nieuwe iphone aan iedereen willen laten zien het is allemaal beetje onduidelijk in deze topic.

@tikospike

thx voor je reply.heb even gekeken bij bestelmaar ma ik denk dat ik hem daar niet ga halen want het toestel is zowiezo 100 euro duurder bij het abbo wat ik wil nemen en ik krijg ook nog extra smsblox gratis bij gsmeasy
  #25  
Oud 20-01-09, 11:18
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

@urban naar welk abo heb jij gekeken dan? en heb je de internetblox wel aangevinkt? want daar gaat ook nog een flinke korting overheen als je die erbij neemt...

ik heb het vlg abo afgesloten (als alles doorgaat):

- vodafone 35 2 jaar voor €28,- pm
- zorgeloos internet de eerste 6 mnd voor €4,50, daarna €9,50
- voordeel sms, gratis

met een gratis iphone 8g zwart

ik heb geen idee trouwens waar ze naar kijken ivm 3 of 4 mnd verlengen van tevoren... was aan het speculeren, wie weet weet iemand anders dit hier op het forum?
  #26  
Oud 20-01-09, 11:21
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

ik kies het abbonement Vodafone € 35.00 verlenging 2 jaar Nu altijd slechts € 28,00 en dan kan ik bij bestelmaar de 16gb iphone voor 208 euro erbij kopen en bij gsmeasy voor 114 euro. Maar het lijkt me niet toch als je internet en sms aanvinkt dat het toestel goedkoper word?
  #27  
Oud 20-01-09, 11:23
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

bij bestelmaar was dit wel het geval.... zal even met je meekijken....
  #28  
Oud 20-01-09, 11:25
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

sms verdubbelaar is gratis... 2 jaar lang! zonde als je het niet doet

als je internet aanvinkt is het toestel nog maar 79,- dus goedkoper dan bij gsm easy

totaal kom je dan op 86,95 incl verzendkosten...

dus idd goedkoper !
  #29  
Oud 20-01-09, 11:27
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

als je zelfs voor de sinlockvrije versie gaat, is het nog goedkoper, namelijk €73, met verzendkosten maakt dat €80,95
  #30  
Oud 20-01-09, 11:27
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tikospike Bekijk bericht
sms verdubbelaar is gratis... 2 jaar lang! zonde als je het niet doet

als je internet aanvinkt is het toestel nog maar 79,- dus goedkoper dan bij gsm easy

totaal kom je dan op 86,95 incl verzendkosten...

dus idd goedkoper !
wow! dat scheelt dus wel mooi ff 30 euro! ik ga dr ma is ff achterna dan en het zou helemaal mooi zijn als ik dan 4 maanden van te voren kan verlengen! thanks voor je help. miss hadden beter via msn kunnen doen, want reageerde zo snel op elkaar haha
  #31  
Oud 20-01-09, 11:29
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

haha ja, ach ja, fijn dat ik je heb kunnen helpen!

als je het telefonisch besteld, misschien kun je navragen waar het aan ligt bij vodafone of je 3 of 4 mnd van tevoren kunt verlengen?

suc6!
  #32  
Oud 20-01-09, 11:30
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

0900 - 600 1600 suc6!
  #33  
Oud 20-01-09, 11:32
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

kerel je ben een reddende engel! of je hebt gewoon niks te doen dat kan ook! ik ga nu ff bellen en dat laat ik wel ff weten hoe het gegaan is!
  #34  
Oud 20-01-09, 11:32
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

volgens vodafone is het 3 maanden en ik heb mjin iphone besteld bij 2call.nl.(dus niet in de winkel)(want alleen tmobile heeft ze in de winkel) Mijn iphone is trouwens een italiaanse maar bij eerste gebruik was de tekst meteen NL

ik zou vodafone even bellen en kijken wat ze zeggen.

succes ermee
  #35  
Oud 20-01-09, 11:36
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban101 Bekijk bericht
kerel je ben een reddende engel! of je hebt gewoon niks te doen dat kan ook! ik ga nu ff bellen en dat laat ik wel ff weten hoe het gegaan is!
ben geen kerel en heb heerlijk een dagje vrij

heb voor mezelf ook veel uit lopen zoeken de afgelopen dagen, dus vandaar

leonk & urban : ik ben benieuwd naar hoe jullie belletjes zijn gegaan!

Laatst gewijzigd door King1987; 20-01-09 om 12:09. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #36  
Oud 20-01-09, 11:48
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Nou ik heb dus even gebeld naar bestelmaar.nl!

Ten eerste echt superservice!was binnen 2 minuten doorverbonden(dat wilt nog wel is langer duren bij vodafone) en werd met alles goed geholpen.

Heb de mevr. gevraagd of ik mijn abonnement van vodafone kon verlengen. Het is nu 20 januari en mijn abbo loopt 24 mei af. Ja dat kon met vodafone kon je tot 4 maanden van te voren verlengen! daar was ik heel blij mee. Meteen verlengd!

Heb nu deze abbo:

Vodafone € 35 (28.-) (2jr)
Soort contract: Verlenging
U betaalt slechts € 28 per maand i.p.v. € 35
Gratis dubbel sms bij aanvinken Voordeel SMS/MMS blox
Geen aansluitkosten!
Internet (9.50)
Onbeperkt internet voor € 9.50
Bij 2 jarig contract 6 maanden voor € 4.50
Voordeel SMS/MMS BloX (GRATIS)
Dubbel SMS en MMS
Nu helemaal gratis bij Vodafone €22.50 en hoger!!
Apple iPhone 3G 16GB
16GB mp3, Touchscreen, GPS. MacosX, Wi-Fi
De mobiele sensatie van het jaar!

En dan het toestel. Het word al vrijdag geleverd en ik word donderdag nog gebeld voor een tijdstip van levering.Toen kwam de prijs van het toestel.

Geen 208 euro
Geen 114 euro
Ook geen 86 euro

MAAR 79,- euro!!

Nu is me dag helemaal compleet! ben superblij nu dat ik me iphone krijg! Kan niet wachten totdat ik hem heb! En Tikospike bedankt voor je hulp!

EDIT: was ff iets te snel met bellen. Even terug gebeld nog! Even gevraagd of mijn toestel ook simlock vrij was en dat was tie! en ik heb meteen gevraagd of ik het abbonement meteen kon krijgen en het oude abonnement meteen vervalt. Dat was dus niet het geval en moet ik dus even wachten totdat het abonnement in mei afloopt!helaas dan maar even via vodafone een internetblox aanvragen

Laatst gewijzigd door urban101; 20-01-09 om 11:56.
  #37  
Oud 20-01-09, 11:57
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

graag gedaan hoor! zal ik dan ook gewoon donderdag gebeld worden door de koerier?? vind het wel erg vaag worden nu allemaal.... zal ze s mailen erover... fijn dat alles gelukt is by the way!

als je zo`n internetblox afsluit, vervalt deze dan gewoon als straks je nieuwe abo ingaat? of moet je m dan zelf stopzetten dat zij m activeren?

Laatst gewijzigd door King1987; 20-01-09 om 11:59. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #38  
Oud 20-01-09, 11:59
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tikospike Bekijk bericht
graag gedaan hoor! zal ik dan ook gewoon donderdag gebeld worden door de koerier?? vind het wel erg vaag worden nu allemaal.... zal ze s mailen erover... fijn dat alles gelukt is by the way!

als goed is word je donderdag gebeld door een koerier ja en zou jij ook vrijdag je toestel moeten hebben als je vandaag hebt besteld of als het neit eerder is! btw srry dak je een kerel noemde ik zag spike staan en dacht aan een jongenSorry!
  #39  
Oud 20-01-09, 12:02
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

@ spike
zou het niet weten ga ik nu uitzoeken,als ik het weet laat ik het je weten!
  #40  
Oud 20-01-09, 12:05
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

ok, thanx!

geeft niet hoor urban, haha, maar heb de naam van mijn honden als nickname, vandaar!

heb bestelmaar gemaild, met hoe het mogelijk is allemaal dat bij jou met zekerheid wordt verteld dat je 4 mnd van tevoren kunt verlengen en ik in onzekerheid moet afwachten of ik donderdag wordt gebeld door de koerier of hunzelf...

ik heb gister besteld trouwens.... maar toen zei de beste man ook dat ik donderdag gebeld wordt (door wie???) en vrijdag de levering kan verwachten mits het de koerier was die mij heeft gebeld.

ben benieuwd naar hun antwoord!! (hoop een beetje snel antwoord te hebben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone verlenging met iPhone 4 aanbiedingen paulbroere Koopinformatie Nederland 2 13-02-11 16:55
Omgezet naar prepaid bij verlenging? I Xyzyx I Odido (T-Mobile) 2 29-11-10 09:39
Korting op iphone 4 bij verlenging _kay_ Odido (T-Mobile) 14 12-11-10 16:38
iPhone 4 bij verlenging? peter248 Koopinformatie Nederland 8 01-09-10 14:38
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.