//

Iphone stoort thuis internetverbinding??

Iphone stoort thuis internetverbinding?? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas een Iphone met vodafone abbo incl internet. Werkt prima, echter ik heb nu thuis een probleem. Ik heb ook een IMAC en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-09, 01:25
imackido imackido is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Almere
Berichten: 8
Standaard Iphone stoort thuis internetverbinding??

Ik heb pas een Iphone met vodafone abbo incl internet. Werkt prima, echter ik heb nu thuis een probleem. Ik heb ook een IMAC en als ik de Iphone aanzet (zonder koppeling met de mac) gaat mijn internet verbinding van de mac ineens verloren...werkt vrijwel niet meer. Overigens zit de mac aan aan router met snoer en router aan (2 verdiepingen lager) kpn router in de meterkast en ook dat via draad dus niet draadloos, wat het nog vreemder maakt. Als ik de Iphone uitzet gaat mijn internet weer gewoon razendsnel. Ik heb het ook met mijn werk laptop die, ook aangesloten aan dezelfde router, naast de mac staat...Iphone aan en internet verbinding werkt niet meer of heeeeel traag. Zou het kunnen zijn dat de Iphone de linksys router verstoort (die op mijn werkkamer staat waar de 2 computers met draad aanzitten??) en kan dat dan impact hebben op de draad verbinding?? Ik snap het echt niet, maar feit blijft dat Iphone aan storing meteen veroorzaakt en uit weer ophoudt.
Iemand een idee??

Ik weet niet waar ik dit bericht kwijt kon (is de 1e keer dat ik hier een vraag stel) dus excuus als het hier helemaal verkeerd staat. Zoeken in dit forum heeft me ook geen oplossing gebracht maar misschien heb ik verkeerd gezocht.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Draadloze internetverbinding thuis pegasus1984 iPad algemeen 7 25-12-10 07:43
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis DeathSpace Wi-Fi 0 20-05-10 19:57
Iphone stoort bij boxen Riiccardo iPhone algemeen 7 17-07-09 13:40
iPhone 3G stoort met mijn Headset microfoon h0tsh0t iPhone algemeen 0 26-09-08 23:02
Waarom stoort 1.1.3? leufje Unlock [archief] 4 26-02-08 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.