iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/29881-internet-werkt-steeds-niet-vodafone-juiste-instelling.html)

iphone2gdude 12-01-10 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arie77 (Bericht 403816)
Goedendag,
ik heb een 1e generatie Iphone, gejailbraked uit america,
sinds kort abonnement op vodafone blox, maar het lukt me nog steeds niet om te internetten, iemand tips??
bij voorbaat dank arie

Edge aanzetten?

Kheb mijn abbo weer opgezegd (kon binnen 2 dagen). Internetten zonder 3G (dus met mijn iphone 2g) ging TERGEND langzaam.... Ik haalde slechts gemiddeld 38kbit per seconde (38/8 = 4,75kByte per seconde... WTF). Dusja.. Maar overal waar ik kom is er toch Wi-fi (half den haag, centraal stations, thuis, uni etc.), en dat is gewoon wel snel.

Dragon 12-01-10 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arie77 (Bericht 403816)
Goedendag,
ik heb een 1e generatie Iphone, gejailbraked uit america,
sinds kort abonnement op vodafone blox, maar het lukt me nog steeds niet om te internetten, iemand tips??
bij voorbaat dank arie

Wat staat er ingevuld bij "mobiele datanetwerk" instelling.

radarlove 26-02-10 12:01

Geen internetverbinding
 
Ik heb een iPhone 3GS met een abonnement van Vodafone. Internet via Wi-Fi werkt, maar 3G verbinding krijg ik niet voor elkaar. Heeft iemand tips, tricks oplossingen etc?? Heb uiteraard al gezocht op het forum en aantal dingen aangepast, maar het werkt nog steeds niet. Werkte overigens prima met de oude iPhone 3G, die ik hiervoor had.

King1987 26-02-10 12:08

Topic's samengevoegd

DChim 10-12-10 09:27

Bij mij werkte internet op de 3G ook niet (vodafone). Gebeld met klantenservice en naar 2 verschillende vodafone vestigingen geweest. 3x werd er mij verteld dat het waarschijnlijk aan de antenne ligt, dus de iPhone zou ik moeten terugsturen.. :mad:

Thuis probeerde ik iets anders en het werkte! Heb nu eindelijk internet op 3G :cool:

Wat ik heb gedaan:
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
Daarna voor de zekerheid reboot

Dit was wel op de iPhone 4, maar misschien is dit ook de oplossing voor de andere iPhones.

fritz503 21-06-11 19:30

ben net nieuw hier op het forum, Heb zoals vele hier ook internet problemen ondervonden. heb nog speciaal klanten service gebeld en een nieuwe simkaart besteld. maar tevergeefs! Heb nu wel mijn internet aan de praat gekregen door : instellingen-> algemeen-> stel opnieuw in-> herstel netwerk instellingen.
met dank aan iemand die dit op het forum had gepost !
gebruik een iphone 3G 16GB (wit) met FW 3.1.3 ( ja ik weet het ... beetje laag)
mvg, fritz:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.