Blokeerd vodafone bepaalde websites? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo en nu ben ik het zat Kon ik vroegah lekker naar Southparkmobile kijken over 3G werkt het nu al ruim een maand niet meer... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Blokeerd vodafone bepaalde websites?
Zo en nu ben ik het zat
Kon ik vroegah lekker naar Southparkmobile kijken over 3G werkt het nu al ruim een maand niet meer... Safari zegt dat de server onvindbaar is... Je zou denken nou okeej server uit de lucht weet ik het wat er aan de hand is maar NEE, zet ik Wi-Fi aan kan ik de video's netjes bekijken... Nou ff doordenken kom je er op mischien heeft Apple netzoals bij de Appstore en Youtube een sneaky instelling gemaakt dat je niet de al te grote bestanden binnen kan halen... Dit lijkt me sterk aangezien hier anders echt wel meer over zou zijn geklaagt... Wat zijn de opties? Website accepteerd alleen US verbindingen... NEE Pagina blokeerd te trage verbindingen... NEE iPhone doet raar... Mogelijk... Vodafone doet raar.... Mogelijk... Dus 2 opties kan iemand dit checken? Nouwja eigenlijk alleen optie twee maar die wijst dus ook uit of het probleem bij optie 1 licht Harstikke bedankt! Greetz, Stiruam |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 3G met FW 2.2.1 op 3G (Vodafone) Ik heb wel dTunes geinstalleerd, die installeerd ook Safari download plugin dus ik krijg melding of ik de episode op wil slaan of wil zien in media player. Gekozen voor laatste en krijg dan inderdaad beeld Laatst gewijzigd door him; 18-02-09 om 13:49. |
|
||||
|
||||
On-be-grijpelijk! Hij doet het ineens ook weer bij mij??? Eerst doet hij het weken niet en nu ineens weer wel... Ik snap er niks van! Dank voor het testen! Volgnes mij heb je een wonder verricht... Btw aan de safari download plugin licht het niet want hij doet het bij mij zonder! Bedankt
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone gaat bepaalde diensten actief blokkeren | zillionz | Chat en geruchten | 9 | 11-05-11 20:50 |
slot op bepaalde apps | hnasje | iPhone Apps | 5 | 19-11-10 01:55 |
Betrouwbare websites voor Hi of Vodafone abonnement + iPhone | Mindfield | Vodafone | 34 | 15-06-09 15:54 |
i phone blokeerd door i tunes? | karim s | Archief | 5 | 18-04-09 18:40 |
|
|