//

Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G

Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Vodafone biedt al een tijdje de Super Sim-Only abonnementen voor de iPhone aan. Ik vraag me echter af (ik kan hier nl. niets over vinden) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-09, 12:40
VincentKooijman VincentKooijman is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G

Vodafone biedt al een tijdje de Super Sim-Only abonnementen voor de iPhone aan. Ik vraag me echter af (ik kan hier nl. niets over vinden) wat nu (behalve de lagere sim-only prijs) zo speciaal voor de iPhone is aan dit abonnement.

Ik heb nl. (al) een gewone Vodafone simkaart. Als ik nu een simlockvrije iPhone koop en deze simkaart erin stop, dan heb ik toch ook gewoon 3G internet op de maximaal haalbare snelheid (lees 3,6 mbps voor Vodafone) zonder dat ik zo'n vreemd op IMEI gelockt abonnement voor 24 maanden hoef af te sluiten.

Iemand die mij meer info hierover kan geven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-09, 15:08
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Super SIM heeft onbeperkt internet, als je voor je normale sim dit ook wilt betaal je 9,50 euro per maand extra.
Voor 4 euro krijg je dan 200 bel/sms minuten per maand.

Denk niet dat je dit met een normaal abonnement goedkopen kan krijgen.

Je kan wel prepaid nemen als je niet veel belt en dan elke maand voor 9,50 euro internet blox aanzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
Vodafone super sim only Duprezz Vodafone 141 17-08-10 14:57
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone blingbling Vodafone 1 13-08-10 15:48
Vodafone super sim rubbyphone Vodafone 3 06-04-09 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.