//

Iphone & Vodafone sim

Iphone & Vodafone sim discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een orange iphone gekocht en met de officiele unlockcode simlockvrij gemaakt. Zojuist mijn vodophone sim geplaatst, maar allerlei problemen. SMS funktie doet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-07, 10:53
kastelep kastelep is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard Iphone & Vodafone sim

Hallo,

Ik heb een orange iphone gekocht en met de officiele unlockcode simlockvrij gemaakt. Zojuist mijn vodophone sim geplaatst, maar allerlei problemen. SMS funktie doet het niet meer (windowtje sluit zich meteen weer), een gewoon nummer intoetsen werkt niet na de eesrte 0 sluit het windowtje ook weer. Heeft er al iemand het aan de praat gekregen?

Bij voorbaat dank,

Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-07, 11:00
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Even iWorld installeren en nederlands selecteren..

EDIT:
Owja hier voor met je hem natuurlijk wel jailbreaken, weet niet of je dat wel wil.
  #3  
Oud 12-12-07, 11:32
kastelep kastelep is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Dank,

Ik dacht juist met het uitgeven van € 100 een iphone te hebben waar ik m'n orange sim en m'n vodafone sim in kan doen (voor als ik in Nederland ben) met de laatste officiele firmware etc.

Peter
  #4  
Oud 15-12-07, 13:23
kastelep kastelep is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Met de vodafon sim erin, kan je ook niet gebeld worden. Je ziet dat er een signaal binnenkomt en het os/x wacht cirkeltje begint te draaien, maar verder blijft de telefoon hangen.

Heb echt alle fora afgestruind en divers geprobeerd, maar kom er helaas niet uit. Heeft iemand nog een idee wat te doen?

Het betreft dus een iphone die ik vorige maand in frankrijk heb gekocht met een orange sim en abbo en die ik vervolgens officieel voor honderd piek heb geunlocked, waardoor nu een andere sim zou moeten werken, maar mijn vodafone sim die het al 2 jaar doet in nederland geeft dus al die bovenvermelde problemen.

Ik zou wat tips enorm op prijs stellen...

Peter
  #5  
Oud 15-12-07, 14:17
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

iWorld verhelpt het probleem met het bellen enzo, en je moet daarvoor dus wel een jailbreak uitvoeren..
Laten we zeggen, ik heb een US iPhone, en dus als ik met AT&T zou bellen, lukt dat.
Maar, als ik een NLse simkaart erin doe, dan schiet hij steeds terug als ik bel/sms.
Komt omdat het een Nederlandse simkaart is, en deze werkt er niet op.
Als je iWorld gebruikt stelt hij je iPhone zo in dat hij wel Nederlandse simkaarten pakt.

Ik denk dat het de enige manier is om eerlijk te zijn..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 22:03
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl iPhone3G-er Unlock 7 16-06-09 20:58
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G VincentKooijman Vodafone 1 01-04-09 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.