//

Internet 'toevoegen' aan Vodafone-abbonnement

Internet 'toevoegen' aan Vodafone-abbonnement discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Zelf heb ik de eerste generatie iPhone, met daarbij een Vodafone abbonnement. Nu vroeg ik me echter af, of het nog mogelijk is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 11:28
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Internet 'toevoegen' aan Vodafone-abbonnement

Beste leden,

Zelf heb ik de eerste generatie iPhone, met daarbij een Vodafone abbonnement. Nu vroeg ik me echter af, of het nog mogelijk is daar het mobiele internet aan toe te voegen. Aangezien ik de komende tijd waarschijnlijk naar het buitenland ga en lange reizen moet maken, lijkt het me wel prettig mobiel internet te hebben.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 17:22
MD71 MD71 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

'Gewoon' Vodafone bellen dat je een mobiel data abbo'tje erbij wilt hebben voor ca € 9,50 per maand. Werkt bij mij prima (zowel met eerste en 2e gen iPhone). Niet supersnel, wel erg praktisch. Suc6.
  #3  
Oud 19-06-09, 17:23
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Inmiddels was ik hier inderdaad ook al achter gekomen. Vraag me alleen af: hoeveel is de 'gemiddelde' verbruik van een persoon? Want je mag maximaal 10 keer het gemiddelde hebben.
  #4  
Oud 20-06-09, 00:14
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Gemiddelde verbruik is elke keer anders, meestal was het rond de 250 mb..Maar met de grote opkomst van smartphones en mobiel internet, kan het zijn dat het nu veel hoger is Echter mocht je eroverheen gaan, dan mogen ze je geen extra kosten berekenen. Ze kunnen je slechts waarschuwen, als het te vaak gebeurd wordt je mss afgesloten.

Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen..Heb een keer mn SIM gebruikt om te internetten op mn pc, heb iets van 2,5gb gedownload binnen een paar dagen...en dan nog op telefoon gebruiken..niks gehoord erover
  #5  
Oud 20-06-09, 08:50
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Let wel op dat het pakket wat je aanschaft, je alleen dekt voor internet in NL. In het buitenland betaal je per MB, wat heel snel in de papieren kan gaan lopen. Vraag na bij Vodafone wat de mogelijkheden zijn. Anders misschien in het land zelf een prepaykaartje kopen met internet. Dat is misschien wel de goedkoopste oplossing.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl Pl4y0r Vodafone 7 20-08-10 13:01
icoontjes toevoegen aan folders ctykil Jailbreak apps en thema's 1 01-08-10 12:54
Ben abbonnement - internet wendyvdbunt Archief 3 08-03-10 14:36
Vodafone onbeperkt internet aan? Rubske Vodafone 21 05-11-08 17:37
toevoegen aan domein? sabatie Archief 2 16-01-08 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.