vodafone: foutmelding: geen internetbundel aangeschaft
Ik heb gisterenavond een Iphone 3GS ingesteld voor iemand. Die had hem via iemand op marktplaats gekocht.
UK versie en geunlockt met freeze. Ik heb het alleen niet voor elkaar gekregen dat zijn 3G internet ging werken met vodafone. Hij heeft een zakelijk bel bundel. Dus had APN ingesteld: office.vodafone.nl username: vodafone password: vodafone Hij geeft nu alleen de hele tijd de melding dat er geen internet bundel is afgesloten bij de provider hoewel die wil is. Het is volgens mij ergens de beveiling van apple die omzeilt moet worden. Ik heb al op het forum gezocht maar kon nog geen antwoord vinden. Iemand een oplossing. |
Vul even het volgende in:
Wanneer je dan wel verbinding krijgt, stel dan nogmaals de office variant in. Het kan zijn dat je even via de back-door moet gaan. Heb ik met KPN ook al eens meegemaakt (maar dan met een laptop abo) Succes |
Ik had hem eerst zo ingesteld. Doet deed hij het niet en heb ik het veranderd naar de zakelijke variant.
Iemand nog een ander idee. |
Da's balen. Mocht ik aankomende week erachter komen zodra ik het kan testen op mijn iPhone (moet hem nog laten unlocken door T-Mobile) dan laat ik het wel even weten. Maar ik hoop voor je dat iemand anders iets sneller zal zijn.
|
unlocken gaat trouwens niet met freeze maar met ultrasn0w!
maar dat even ter zijde... |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20. |