iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone SO Basis abo 2j 35,00 opzeggen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/39989-vodafone-so-basis-abo-2j-35-00-opzeggen.html)

Destiny 19-07-09 13:32

Vodafone SO Basis abo 2j 35,00 opzeggen
 
Goedemiddag,

Ik heb even een vraagje over het opzeggen van mijn Vodafone abo. Ik heb er zelf geen kaas van gegeten dus ik vraag het even hier :)

Ik heb momenteel een Sim Only Basis abonnement van 2 jaar van 17,50 euro per maand (normaal 35 euro maar ik kreeg 50% korting).

Mijn ingangsdatum was 26-07-2008 en mijn einddatum is 26-07-2010.

Betekent dit nu dat ik pas op 26-07-2010 mijn abonnement kan opzeggen?
Ik ben heel het gez**k met Belgische iPhone's zat en wil dus graag mijn Vodafone abonnement opzeggen en een T-Mobile abonnement afsluiten.

Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen.

Marco

ASNNetworks 19-07-09 14:07

Ja...dit betekent dat je tot 26-07-2010 aan je abo vastzit...Je kunt het tussentijds niet opzeggen natuurlijk, het is immers een contract van 2 jaar die je tekent;)

Je kan het echter wel afkopen, maar omdat je dat gewoon de resterende periode dan in een keer moet betalen is het dom om te doen. Je betaalt het dan in een keer, je bent af van je abo, maar je krijgt geen min/sms tegoed...Dus kun je het netzogoed gewoon door laten lopen;)

Destiny 19-07-09 14:38

Ik heb al een betere theorie :p

Ik sluit nu het T-Mobile abo af voor 44.95 euro per maand en betaal dan dus nog een jaar lang 17,50 euro (exclusief de 9,50 internet kosten) aan Vodafone.

Dus ik ben sowieso nog 210 euro kwijt aan Vodafone. Ik verkoop daarentegen wel mijn iPhone 3G voor ongeveer 400 euro. Dus dan kan ik met die 400 euro dat jaar overbruggen en houd ik zelfs nog wat over.

En daarbij kwam ik bij Vodafone bijna elke maand ruim 10 euro boven mijn bundel uit terwijl dit helemaal niet kan. Ik bel/sms namelijk niet veel. Die kosten ben ik dan ook kwijt.

EN ik heb mijn iPhone 3GS :D

ASNNetworks 19-07-09 14:49

Hele leuke theorie, maar je moet dan wel je iPhone 3G voor 400 zien te verkopen...Geen idee hoe nieuw/oud die van jou is, maar met de komst van de 3GS is het niet meer zo makkelijk om een gebruikte 3G voor 400 te verkopen...Ligt er dus maar net in welke staat je iPhone is en 8GB/16GB..

Destiny 19-07-09 14:56

Geloof mij. iPhone is 2 maanden oud. Krasvrij. Standaard simlockvrij uit italie. Garantie te claimen via nederlands bedrijf.

En daarbij hoef ik nu niet 575 uit te geven voor de 3GS. Want die krijg ik gewoon via me abonnement.

Mazereeuw 19-07-09 15:04

Destiny,

Even off-topic misschien, maar kan je misschien wat meer vertellen over wat je problemen precies waren/zijn met Vodafone en de iPhone? En waar vielen de extra kosten onder? Data, gesprekskosten of berichten?
Misschien handig voor degene die nog een abonnement moeten afsluiten en er niet helemaal uit zijn.

Ontopic
De enige aanvulling die ik kan geven is dat je vanaf ongeveer 6 maanden voor de einddatum je abbo zou kunnen verlengen, maar zo te lezen ben je klaar met Vodafone, dus die vlieger gaat niet op.

ASNNetworks 19-07-09 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 326477)
Geloof mij. iPhone is 2 maanden oud. Krasvrij. Standaard simlockvrij uit italie. Garantie te claimen via nederlands bedrijf.

En daarbij hoef ik nu niet 575 uit te geven voor de 3GS. Want die krijg ik gewoon via me abonnement.

Als hij 2 maanden oud is gaat het denk ik wel lukken, is het trouwens een 16GB versie?

Ik had mijn 4 maanden oude iPhone 3G 8GB voor €460,- verkocht:D
(Was trouwens 6 weken geleden, een dag voor de iPhone 3GS werd aangekondigd) Ben nu aan het wachten tot ik een iPhone 3GS kan vinden:)

Destiny 19-07-09 15:21

Ja het is de 16GB Zwarte versie.

En ik hoef tevens geen 29,95 euro te betalen voor de telefoon en geen activatiekosten :D
Goede vriendin van mij werkt bij T-Mobile vandaar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.