//

automatisch naar voicemail 2g met vodafone sim

automatisch naar voicemail 2g met vodafone sim discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb een 2g gekregen van een vriend. Installatie van gegevens ging prima, alleen binnenkomende gesprekken bereiken het toestel niet: de beller wordt automatisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-09, 00:36
innovations innovations is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard automatisch naar voicemail 2g met vodafone sim

Hi,

ik heb een 2g gekregen van een vriend. Installatie van gegevens ging prima, alleen binnenkomende gesprekken bereiken het toestel niet: de beller wordt automatisch naar voicemail geleid. SMS melding van missed call komt- met wat vertraging- wel door. Heeft iemand tips wat te doen?

Sander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-09, 21:45
amuezep amuezep is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Hi, heb je dit probleem kunnen oplossen. Ik heb hetzelfde probleem?
pmuezers@polyscope.eu
Reageren

Labels
model2g, vodafone, voicemail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend Michael iPhone algemeen 28 02-03-11 23:17
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone blingbling Vodafone 1 13-08-10 15:48
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G VincentKooijman Vodafone 1 01-04-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.