//

authsmtp.vodafone.nl krijg ik echt niet werkende

authsmtp.vodafone.nl krijg ik echt niet werkende discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de laatste tijd veel gelezen op dit forum over het aan de praat krijgen van het verzenden van email op de Iphone 3gs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-01-10, 22:05
nico_van_wijk nico_van_wijk is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard authsmtp.vodafone.nl krijg ik echt niet werkende

Ik heb de laatste tijd veel gelezen op dit forum over het aan de praat krijgen van het verzenden van email op de Iphone 3gs maar het lukt mij maar niet.

Ik heb een pop account. Via Wi-Fi uiteraard geen probleem. Via mijn telfort provider kan ik mail verzenden en ontvangen.

Via 3G wil het niet lukken. Ontvangen wel, maar zenden niet. Ik heb Wi-Fi uitgezet en de vodafone smtp server ingesteld. Ik krijg direct de volgende melding bij het verzenden van mail: De gebruikersnaam of het wachtwoord voor 'SMTP:mail06xxxxxxxx@authsmtp.vodafone.nl' is onjuist.

Ik gebruik de volgende instellingen:

Host Name: authsmtp.vodafone.nl
User Name: mail0612345678
Pasword: (van My vodafone)
Use SSL: Off
Authentication: Password
Sever Port: 25

De foutmelding zegt eigenlijk dat mijn username of password niet juist zijn. Ik gebruik als username mail + mobielenummer en als password het password wat ik gebruik om bij vodafone in te loggen. Zou het kunnen dat mijn account niet juist is? Ik heb 5 jaar geleden eens een account bij vodafone aangemaakt zodat ik mijn rekeningen kan bekijken, ik heb verder geen vodafone emailadres.

Weet iemand raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-10, 15:29
nico_van_wijk nico_van_wijk is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

Is eindelijk gelukt!!!! Ben ingelogt op my.vodafone en zag dat mijn email adres niet mijn 06 nummer bevatten maar mijn naam: KarelKofferbak@vodafone.nl.

Nu heb ik mijn naam als Gebruikersnaam in de Iphone gezet en het werkt nu.

Nu het volgende probleem:

Als ik een mail stuur naar een iets afwijkend adres dan .nl dan komt het niet aan. Ik heb zelf een .fm en een .at domein. Deze mail komt dan niet aan.
Heeft iemand een idee of er gefilterd wordt op alleen nederlandse adressen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
werkende nieuwe iPhone 4 -> kan reservekopie van 3G er niet opzetten: CRASH rooky iPhone algemeen 1 22-12-10 00:52
Niet werkende schuifknoppen Granny Smith iPhone algemeen 0 19-12-10 17:26
Lijst van niet werkende Apps uit Cydia voor IOS4 per 26-06-2010 obi Jailbreak apps en thema's 60 16-12-10 23:35
Oplossing voor niet werkende PhotoExample Cydget wim66 Archief 1 12-11-09 19:08
Hoe krijg ik Edge werkend met een Vodafone UMTS abo? Richard2008 Vodafone 2 20-05-08 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.