//

Iphone 3G en Vodafone abbo

Iphone 3G en Vodafone abbo discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb momenteel de mogelijkheid om een iphone 3g over te nemen van een vriend van me. Ik heb momenteel een Vodafone 100 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-10, 14:00
RobDeMan RobDeMan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone 3G en Vodafone abbo

Hallo allemaal,

ik heb momenteel de mogelijkheid om een iphone 3g over te nemen van een vriend van me. Ik heb momenteel een Vodafone 100 abbo met dataverkeer en blackberry abbo.

Is het zo dat ik dan gewoon mijn simkaart in de iphone kan stoppen en kan bellen en internetten? Of moet ik daar allerlei stappen voor ondernemen?

Zover ik kan lezen zou ik hem moeten laten unlocken....klopt dit?

Hartelijk dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-10, 15:35
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Als het een Nederlandse iPhone is moet je hem inderdaad unlocken(kan misschien via t-mobile als hij hem al langer dan 1 jaar heeft is het gratis) anders moet het middels jailbreaken en unlock.

Als hij hem ergens anders vandaan heeft heb je dikke kans dat hij al simlock vrij is en hoef je niets te doen.

Jailbreaken en simlock is overigens geen enkel probleem meer hoor tegenwoordig, kind kan de was doen
  #3  
Oud 14-01-10, 22:40
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Volgens mij werkt een Blackberry abo niet met/op een Iphone...maar vraag dat even na voor de zekerheid...
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
  #4  
Oud 14-01-10, 23:10
krekel60 krekel60 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 10
Standaard

Als je een standaard vodafone abo met dataverkeer hebt werkt het gewoon als je iphone unlocked is. APN instellingen zijn op internet te vinden...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blox over Vodafone iPhone 3gs abbo Patrickk Vodafone 1 30-09-10 00:35
Aanvraag abbo bij Vodafone Pascale_P Vodafone 19 14-09-10 13:58
TMobile iPhone met een Vodafone abbo?! thirs. Odido (T-Mobile) 5 10-06-10 16:24
Vodafone abbo probleem op mobistar met NL Iphone Tqam Overige providers Nederland 1 21-07-08 14:53
iPhone 16gb + 1 jarig vodafone sim only abbo. Zeer voordelig!! Laurensk Koopinformatie Nederland 12 10-07-08 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.